[Chip tunning AEL 140 KM] co o tym sądzicie chyba rewelacja
W moim AEL-u jest zamontowane takie gówno na guzik , z tym go kupiłem i powiem wam tak , auto ma kopa bez tego od 0-190 ciągnie natomiast jak załącze tego niby chipa , to efekt jest taki :
przykapca na czarno ( widać w lusterku)
ciągnie jak poj.... na zimówkach boje sie go wykręcić
3 pali laka ciężko utrzymać bardzo szybko się rozpędza
Ciągnie od 1200 obr
Reakcja na gaz jest lepsza
Prawda że mniej pali ok 0,5 l
Wada jest taka że na wolnych obrotach silnik nie równo pracuje ( jakby był zapowietrzony)
Na codzień nie używam tego wogóle ale czasami lubie nagar wyżucić to wtedy daje czadu i jest zajefajnie
za tą kase z doświadczenia bym polecał dla rozsądnych co na gazie nie wiszą na co dzien
przykapca na czarno ( widać w lusterku)
ciągnie jak poj.... na zimówkach boje sie go wykręcić
3 pali laka ciężko utrzymać bardzo szybko się rozpędza
Ciągnie od 1200 obr
Reakcja na gaz jest lepsza
Prawda że mniej pali ok 0,5 l
Wada jest taka że na wolnych obrotach silnik nie równo pracuje ( jakby był zapowietrzony)
Na codzień nie używam tego wogóle ale czasami lubie nagar wyżucić to wtedy daje czadu i jest zajefajnie
za tą kase z doświadczenia bym polecał dla rozsądnych co na gazie nie wiszą na co dzien

Chcąc zadbać o kondycje tego silnika na lata, to wg mnie demontaż tego niby chipa jest jak najbardziej wskazany. Używając tego "z pedałem w podłodze" zajedziesz motor i podzespoły. AEL'e nie powinny mieć zbyt wczesnego momentu.leonulim pisze:przykapca na czarno ( widać w lusterku)
ciągnie jak poj.... na zimówkach boje sie go wykręcić
3 pali laka ciężko utrzymać bardzo szybko się rozpędza
Ciągnie od 1200 obr
Reakcja na gaz jest lepsza
<b>WEBASTO</b> Feel the drive
Michaelo Jak najbardziej sie z tobą zgadzam , ja z tym kupiłem , i osobiście tego nie używam , dla mnie jest denerwująca praca silnika i zbyt mocne sadzenie czarnego dymu z rury , troche siara :oops: opisałem jak to działa a cena nie duża , też jestem tego zdania że te pseudo chipy to mordercy silników ale cóż wybór należy do właścicieli .
CROKODYL, Jeśli chodzi o podłączenie to jest to wpięte w instalacje a nie ma takich kostek , ten moduł umnie jest podobny do tego z allegro jak bedziesz chciał to w sobote ci zrobie fotki bo pózno z pracy wracam
CROKODYL, Jeśli chodzi o podłączenie to jest to wpięte w instalacje a nie ma takich kostek , ten moduł umnie jest podobny do tego z allegro jak bedziesz chciał to w sobote ci zrobie fotki bo pózno z pracy wracam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa
OK zrób a ja zobaczę u siebie jak to wygląda?leonulim pisze: CROKODYL, Jeśli chodzi o podłączenie to jest to wpięte w instalacje a nie ma takich kostek , ten moduł umnie jest podobny do tego z allegro jak bedziesz chciał to w sobote ci zrobie fotki bo pózno z pracy wracam
[ Dodano: 2010-12-10, 19:51 ]
To przez to pewnie że go pałował ile wlezie, a mi chodzi o zwiększenie "mocy" w danym momencieFilip wawa pisze: stopił tłoki w G 3 TDI 110 km.
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!
- Lipton
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 836
- Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
CROKODYL, to taka różnica że w danym momencie go bd palował :D do wyprzedania to nie jest potrzebne więc do czego ? jak już coś robić to porządnie ? indywidualna mapa itd hamownia i patrzenie co się dzieje...
[ Dodano: 2010-12-10, 20:19 ]
bo nigdy nie wiadomo czy coś sie ruszyło czy nie
[ Dodano: 2010-12-10, 20:19 ]
to już dużo lepsze od chipa ale bez hamowni to mi się nie widzi

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa