Witam. Dziś spotkał mnie problem z moją A6 tzn. rano odpaliłem samochód żeby pojechac zatankować. Wszystko było ok do puki nie włączyłem świateł mijania. Wtedy na zegarach zauważyłem że pozapalały się mi rózne lampki ostrzegawcze i zawiesiły się wszystkie wskazówki. Ale dojechałem do stacji paliw i zaraz wróciłem do domu (samochodu nie zgasiłem dopiero pod domem). Z uwagi na fakt że kiedyś spotkała mnie podobna sytuacja dot. zegarów postanowiłem odłaczyć akumlator aby zresetowac je. Po tym zabiegu zegary wróciły do normy jednakże zaczęła migać mi kontrolka koloru żóltego od immobilaizera. ROwno z tym samochód zaczął odpalać ale po ok 2 s. gasnął. Podłaczyłem waga urzadzenie viaken usb kkl i jakiś tam program do diagnostyki z neta. W dziale nr 25 immobilaizer ujawniłem taki komunikat:
No faults fund
Or DTCs supported by controller
Or a communication error occurred
gdy właczyłem 01 engine otrzymałem taki o to komunikat
17978 engine start blocked by immobilizer
P1570- 35-00--
Niestety jeśli tylko błąd ten usuwałem - powracał. Z działu pt. immobilaizer wogóle nie mogłem usunąć owego zapisu.
Jak według was mogęporadzic sobie z tą usterką, ewentualnie co powinienem zrobić? Próbowałęm też odłączać akumlator ale nic to nie dało. Proszę Was o wskazówki i cenne rady.
[A6 C5] Problem z immobilaizerem
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
[A6 C5] Problem z immobilaizerem
Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 12:56 przez Adriano007, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Do otwierania samochodu i odpalania posiadam tylko kluczyk scyzoryk. Nic więcej nie mam, żadnych bateryjek. Kolego adamze27 myślisz że akumlator tzn jego słabszy stan naladowania moze mieć znaczenie i przyczynić siedo tego że non stop działa mi immo? Fakt faktem że teraz przy próbie odpalenia samochodu zauważyłem że kręci bardzo słabo. podłączyłem prostownik, zobaczymy co będzie. Po za tym dzis ma przyjechać do mnie gosc ktory zna się na immo- a przynajmniej tak o nim mówią. Zobaczymy co to będzie. na pewno o wszystkim napisze juz po 14:00.
[ Dodano: 2010-12-05, 13:11 ]
Aha tak wogóle to dzis wykeciłem zegary i szukałem białej kostki z przewodami rzekomo immo. Jak zdjąłem zegary to za nimi żadnej kostki nie ujawniłem. Po dokładniejszym i głębszym przyglądnieciu sie po lewej stronie zagarów obok bezpieczników zauważylem kilka powciskanych kwadratowych kostek koloru czarnego, między nimi jedna byla koloru białego i jedna plastikowa większa niż pozostałe z napisem oprócz nr seryjnego to simens. Wszystkie powyciągałem, przeciściłem wciski i podpiąłem. Po zamontoaniu licznika po raz kolejny próbowałem odpalić samochód ale nic to nie pomogło immo nadal miga silnik po ok 2 s gaśnie. :evil:
[ Dodano: 2010-12-05, 15:14 ]
No i lipa. Fachmen nie poradził nic. Tzn odczytał pin zaprogramowal na nowo kluczyki i nic. Po kilku nieudanych próbach wziął się za odpięcie immobilaizera ale i to sie nie udało. Jednym słowem mówiąc wielka niewiadoma z tym moim immobilaizerem. Kontrolka miga non stop, silnik gaśnie po 2 s. Co wy byście mi radzili w tej sytuacj, gdzie ciagnąć moje A6 do jakiego speca?
[ Dodano: 2010-12-05, 13:11 ]
Aha tak wogóle to dzis wykeciłem zegary i szukałem białej kostki z przewodami rzekomo immo. Jak zdjąłem zegary to za nimi żadnej kostki nie ujawniłem. Po dokładniejszym i głębszym przyglądnieciu sie po lewej stronie zagarów obok bezpieczników zauważylem kilka powciskanych kwadratowych kostek koloru czarnego, między nimi jedna byla koloru białego i jedna plastikowa większa niż pozostałe z napisem oprócz nr seryjnego to simens. Wszystkie powyciągałem, przeciściłem wciski i podpiąłem. Po zamontoaniu licznika po raz kolejny próbowałem odpalić samochód ale nic to nie pomogło immo nadal miga silnik po ok 2 s gaśnie. :evil:
[ Dodano: 2010-12-05, 15:14 ]
No i lipa. Fachmen nie poradził nic. Tzn odczytał pin zaprogramowal na nowo kluczyki i nic. Po kilku nieudanych próbach wziął się za odpięcie immobilaizera ale i to sie nie udało. Jednym słowem mówiąc wielka niewiadoma z tym moim immobilaizerem. Kontrolka miga non stop, silnik gaśnie po 2 s. Co wy byście mi radzili w tej sytuacj, gdzie ciagnąć moje A6 do jakiego speca?
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Kurde samo juz nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć. Może i racja z tym słabym akumlatorem ale ak wytłumaczyć to że nie można wyłączyć immo? Przy tym raczej stan naładowania akumlatora nie ma dużego wpływu. No nic jutro idę do pracy, później będe ciągnąl samochód do tego speca by w ogrzewanym garażu dokładnie raz jeszcze wszystko sprawdził. Może tak się uda usunąc usterkę.
[ Dodano: 2010-12-07, 23:14 ]
A czy zamontowane xenon hidy mogły mieć wpływ na uszkodzenie immo?W sumie przez 4 miesiące jak je mam założone na aucie dwukrotnie zawiesił sie mi licznik no i uwalił sie mi immo. Co Wy o tym myslicie?
[ Dodano: 2010-12-07, 23:14 ]
A czy zamontowane xenon hidy mogły mieć wpływ na uszkodzenie immo?W sumie przez 4 miesiące jak je mam założone na aucie dwukrotnie zawiesił sie mi licznik no i uwalił sie mi immo. Co Wy o tym myslicie?
- Darek_v6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 327
- Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
- Imię: Darek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Xenon hidy nie mają nic do immobilaizera.. ewentualnie paliła by ci sie kontrolka przepalonych żarówek jeśli chodzi o hidy.Adriano007 pisze:Kurde samo juz nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć. Może i racja z tym słabym akumlatorem ale ak wytłumaczyć to że nie można wyłączyć immo? Przy tym raczej stan naładowania akumlatora nie ma dużego wpływu. No nic jutro idę do pracy, później będe ciągnąl samochód do tego speca by w ogrzewanym garażu dokładnie raz jeszcze wszystko sprawdził. Może tak się uda usunąc usterkę.
[ Dodano: 2010-12-07, 23:14 ]
A czy zamontowane xenon hidy mogły mieć wpływ na uszkodzenie immo?W sumie przez 4 miesiące jak je mam założone na aucie dwukrotnie zawiesił sie mi licznik no i uwalił sie mi immo. Co Wy o tym myslicie?
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Witam. A wiec dziś odebrałem samochod od magika. Jak się okazało immo mam sprawne tylko jakiś program został uszkodzony. Oczywiście program mi wgrali i samochód śmiga elegancko. Na moje pytanie co bylo powodem tej usterki macher nie potrafił mi dokładnie odpowiedzieć. Możliwym jest że doszło do skoku napięcia o poprostu uwaliło mi program. Dodał tez że możliwym jest że winę za to ponoszą hidy ale wcale tak nie musi byc. W każdym bąź razie koszt naprawy wyniósł mnie 300 zł. Na dzień dzisiejszy mam dylemat tzn nie wiem czy nie ściągne swoich hidów i powroce do ori żarówek. A tak poza tym ma pytanie- jakie powinno być ładowanie podczas jazdy z prędkością do 50 km/h, samochód praktycznie stał cały czas na dworzu, jadac działało ogrzewanie, ogrzewanie tylniej szyby no i zapalone byly hidy? Bo u mnie na licziku dało sie zauważyc ze wskazowka pokazuje minimalnie mniej nioż 14 V. W sumie jak powyłanczałem wszystko to wiele więcej sie nie podniosła i do 14 V troszke jej brakło? Bardzo prosze o wypowiedzenie się w tej sprawie. Pozdro
[ Dodano: 2010-12-09, 17:01 ]
Dodam jeszcze że wskazówka ładowania nie spadła poniżej 13,5 V no i wczoraj akumlator był całkowicie rozladowany. Magicy troche go podładowwali ale pewnei nie zbyt duzo. Dziś przede mną trasa ok 50 km może cos się wyjaśni
[ Dodano: 2010-12-09, 17:01 ]
Dodam jeszcze że wskazówka ładowania nie spadła poniżej 13,5 V no i wczoraj akumlator był całkowicie rozladowany. Magicy troche go podładowwali ale pewnei nie zbyt duzo. Dziś przede mną trasa ok 50 km może cos się wyjaśni