rano gdy próbuje odpalić muszę tak około 3 sekund kręcić rozrusznikiem by zapalił czasem nawet 2 razy kręcę, akumulator nowy, auto mam od niedawna więc nie mam porównania z zimą rok temu, i czuć na zewnątrz taki dziwny zapach spalonego paliwa
1) co to może być- świece? pokazał by jakiś błąd gdyby to były świece?
czy np egr może mieć na to wpływ bo mi ostatnio wywalił że coś z nim nie tak
ale nie mam czasu ostatnio jechać do mechanika
2) no a jak już odpalę i wrzucę bieg-multitronik, to muszę wciskać gaz do około 2000 tysięcy żeby ruszył, zaraz jak się rozgrzeje to sam jedzie, to normalne na zimnym silniku?
3) i jeszcze mam pytanie odnośnie termostatu, jak długo wam się rozgrzewa bo dziś jechałem około 20 minut przez miasto dystans około 7km, delikatna jada i dopiero po tym czasie wskazówka drgnęła znad 60 stopni, normalne czy termostat siada?
bo zmarzłem okrutnie, i czy pokazał by jakiś błąd gdyby termostat siadł.
[A6 C5 1.9 AVF] problem z odpaleniem po zimnej nocy, termost
Masz zalane zimowe paliwo?Sprawdz świece.Zdejmij z nich fajki i doprowadz napiecie + jak nie iskrzą to są spalone.A z tym ruszaniem to inna sprawa po prostu masz wtedy zimny olej w skrzyni biegów i tak jest jak jest
może olej maz też do wymiany.Z tego co piszesz to autko powinno się już rozgrzać bardziej a na pewno powinno być w nim ciepło...czyli termostat troche może przepuszczać

Z multi tak jest w zimie jak jest zimno to nie chce jechać oleju nie masz do wymiany na pewno tak jak pisze kolega wyżej :shock: multi tak ma sterownik trzyma skrzynie żebyś jej nie rozdupcył masz objaw jak by sie ślizgała TAK MA BYć a jak się rozgrzeje to jedzie normalnie .Co do nagrzewania to normalka ja jak chce zagrzać swoje multi to na początku powoli i stale a potem na manuala i trochę szybciej i moment się grzeje
Sprawdź świece bo podobno to jest twoim problemem
potem opisz co i jak
Sprawdź świece bo podobno to jest twoim problemem
potem opisz co i jak
