[ a6 c4 2.5 tdi ael ]Problem z Paleniem na mrozie
[ a6 c4 2.5 tdi ael ]Problem z Paleniem na mrozie
Witam moje Audi a6 c4 2,5 tdi z 97 roku żle Pali na mrozie miarę dobrze w lecie. Byłem wczoraj u mechanika i sprawdził mi ciśnienie zaworów i wyniosło 26 bar Jakie Powinno być Prawidłowe ?. Silnik nie bierze ani grama Oleju. Czy powodem takiego Palenia może być głowica ? Dodam że akumulator jest Nowy !
Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 12:23 przez lukasz396, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 05 gru 2010, 14:13
- Lokalizacja: Rzeszów
ostatnio bylem ze swoim zeby zmierzyc cisnienie i facet sprawdzal w katalogu i byl zakres 24-30SelfMadeMan pisze:Ciśnienia sprężania dla silnika AEL to:
- dla silnika nowego - 34 bar
- minimalne dopuszczalne - 25 bar (ciśnienia niższe kwalifikują motor do naprawy)
Oczywiście różnica ciśnień w poszczególnych cylindrach nie powinna być większa niż 10 - 15 %
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 05 gru 2010, 14:13
- Lokalizacja: Rzeszów
Dane przeze mnie podane pochodzą wprost z niemieckiej, oryginalnej książki serwisowej dla tego modelu samochodu. dane w książkach/katalogach zbiorczych, jakimi posługują się mechanicy - np. AutoData - bywają rozbieżne od oryginałów. Pozdrawiam - JanuszMiaga pisze:ostatnio bylem ze swoim zeby zmierzyc cisnienie i facet sprawdzal w katalogu i byl zakres 24-30SelfMadeMan pisze:Ciśnienia sprężania dla silnika AEL to:
- dla silnika nowego - 34 bar
- minimalne dopuszczalne - 25 bar (ciśnienia niższe kwalifikują motor do naprawy)
Oczywiście różnica ciśnień w poszczególnych cylindrach nie powinna być większa niż 10 - 15 %
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 06 gru 2010, 21:18
- Lokalizacja: Inowrocław/Kujawsko-pomorskie
Może ktoś podpowie: Od jakiegoś zcasu pojawił się wyciek paliwa spod głowiczki pompy. Miałem jechać to uszczelnić ale nagle silnik przestał odpalać. Jeden mechanik radzi uszczelnienie, drugi twierdzi, ze problem jest z zapłonem. Kilka miesięcy temu był robiony rozrząd. Ten który twierdzi, zę problemy wynikają z przestawionego zapłonu wiąże awraię z wymianą rozrządu i słabo dokręconą śrubą ( nie wiem dokładnie którą) - twierdzi, zę zapłon sie przestawił bo wycięło klin. Samochód nie odpala z zimnym silniekiem a z ciepłym po oszukaniu czujki temperatury. Na zimno daje się odpalić wyłacznie przy wtryskiwaniu plaku do rury ssącej. Odpala z dużym zadymienieniem na czarno a jak już się rozgrzeje to pracuje prawidłowo. Komp nie wykazał błędów. Czy ktoś może coś na ten temat powiedzieć? :?:
Migudu