Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ a6 c4 2.5 tdi ael ]Problem z Paleniem na mrozie

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
lukasz396
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lut 2010, 11:52
Lokalizacja: Rzeszów

[ a6 c4 2.5 tdi ael ]Problem z Paleniem na mrozie

Post autor: lukasz396 » 05 gru 2010, 11:45

Witam moje Audi a6 c4 2,5 tdi z 97 roku żle Pali na mrozie miarę dobrze w lecie. Byłem wczoraj u mechanika i sprawdził mi ciśnienie zaworów i wyniosło 26 bar Jakie Powinno być Prawidłowe ?. Silnik nie bierze ani grama Oleju. Czy powodem takiego Palenia może być głowica ? Dodam że akumulator jest Nowy !
Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 12:23 przez lukasz396, łącznie zmieniany 2 razy.

lukasz396
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lut 2010, 11:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lukasz396 » 05 gru 2010, 12:20

Mechanik ustawił kąt i dawkę Paliwa tak jak tylko było to możliwe czyli wyciągnął z niego wszystko.Jak mówiłem już Oleju nie bierze. I dodam że na jednym jednym tłoku jest 24

lukasz396
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lut 2010, 11:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lukasz396 » 05 gru 2010, 12:25

No tego nie wiem :/ ale miał do tego Specjalny przyrząd i był różnica po konfiguracji silnika paliwa i wtrysku wył żywszy

Miaga
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 paź 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: Miaga » 05 gru 2010, 17:38

kolego dla tego silnika wartosc cisnienia na cylindrach jest 24-30

SelfMadeMan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 gru 2010, 14:13
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: SelfMadeMan » 05 gru 2010, 19:50

Ciśnienia sprężania dla silnika AEL to:
- dla silnika nowego - 34 bar
- minimalne dopuszczalne - 25 bar (ciśnienia niższe kwalifikują motor do naprawy)
Oczywiście różnica ciśnień w poszczególnych cylindrach nie powinna być większa niż 10 - 15 %
Pozdrawiam

lukasz396
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lut 2010, 11:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lukasz396 » 05 gru 2010, 20:56

A jeżeli ja chciałbym sprawdzić taki kąt to za kabel ile trzeba dać ?? I gdzie go dostanę ?

Miaga
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 paź 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: Miaga » 05 gru 2010, 22:05

SelfMadeMan pisze:Ciśnienia sprężania dla silnika AEL to:
- dla silnika nowego - 34 bar
- minimalne dopuszczalne - 25 bar (ciśnienia niższe kwalifikują motor do naprawy)
Oczywiście różnica ciśnień w poszczególnych cylindrach nie powinna być większa niż 10 - 15 %
Pozdrawiam
ostatnio bylem ze swoim zeby zmierzyc cisnienie i facet sprawdzal w katalogu i byl zakres 24-30

SelfMadeMan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 gru 2010, 14:13
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: SelfMadeMan » 06 gru 2010, 08:43

Miaga pisze:
SelfMadeMan pisze:Ciśnienia sprężania dla silnika AEL to:
- dla silnika nowego - 34 bar
- minimalne dopuszczalne - 25 bar (ciśnienia niższe kwalifikują motor do naprawy)
Oczywiście różnica ciśnień w poszczególnych cylindrach nie powinna być większa niż 10 - 15 %
Pozdrawiam
ostatnio bylem ze swoim zeby zmierzyc cisnienie i facet sprawdzal w katalogu i byl zakres 24-30
Dane przeze mnie podane pochodzą wprost z niemieckiej, oryginalnej książki serwisowej dla tego modelu samochodu. dane w książkach/katalogach zbiorczych, jakimi posługują się mechanicy - np. AutoData - bywają rozbieżne od oryginałów. Pozdrawiam - Janusz

Miaga
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 paź 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: Miaga » 06 gru 2010, 20:39

Nie chce sie spierac kolego moze masz racje ale moje audi miesci sie w wartosciach podanych przez Ciebie i to mnie najbardziej cieszy :-D

MIGUDU
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 06 gru 2010, 21:18
Lokalizacja: Inowrocław/Kujawsko-pomorskie

Post autor: MIGUDU » 06 gru 2010, 22:02

Może ktoś podpowie: Od jakiegoś zcasu pojawił się wyciek paliwa spod głowiczki pompy. Miałem jechać to uszczelnić ale nagle silnik przestał odpalać. Jeden mechanik radzi uszczelnienie, drugi twierdzi, ze problem jest z zapłonem. Kilka miesięcy temu był robiony rozrząd. Ten który twierdzi, zę problemy wynikają z przestawionego zapłonu wiąże awraię z wymianą rozrządu i słabo dokręconą śrubą ( nie wiem dokładnie którą) - twierdzi, zę zapłon sie przestawił bo wycięło klin. Samochód nie odpala z zimnym silniekiem a z ciepłym po oszukaniu czujki temperatury. Na zimno daje się odpalić wyłacznie przy wtryskiwaniu plaku do rury ssącej. Odpala z dużym zadymienieniem na czarno a jak już się rozgrzeje to pracuje prawidłowo. Komp nie wykazał błędów. Czy ktoś może coś na ten temat powiedzieć? :?:
Migudu

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga