Nie.Nie czyściłem. Ale ptrzyłem w nią po wymontowaniu gumowego węża. Było czysto. Silnik nie faluje. Na benzynie nie ma problemu.KMS pisze:Przepustnicę czyściłeś?
[A6C6 2,4BDW] Znów podszarpuje
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
Wielozawór w butli koła zapasowego mam od strony siedzeń zamontowany(patrzac od strony otwartego kufra). To dobrze?KMS pisze:Piszesz że masz problemy pod górkę i przy depnięciu na lpg jest to typowy objaw zamontowania butli lpg do "jazdy na wstecznym" (z lektury forum LPG)
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi
Jest O1 1,9tdi
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
Naprawdę? Nie wierzę. Daj mi jakis schemat prawidłowo zamontowanej instalacji.KMS pisze:No to masz do jazdy na wstecznymprogressowy pisze:Wielozawór w butli koła zapasowego mam od strony siedzeń zamontowany(patrzac od strony otwartego kufra). To dobrze?![]()
To chyba nie dobrze.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi
Jest O1 1,9tdi
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 357
- Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
- Imię: Hubert
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tego nie wiem, mam prawidłowo zamontowaną.Czy tak zamontowana butla może nieść skutki uboczne wypełniona w 80%?
Nie zdiagnozował źle zamontowanej butli (od tego powinien zacząć) co może świadczyć że o strojeniu inst. ma słabe pojęcie.Druciarz jezdził z kompem to nie miał zastrzeżen co do odczytywanych parametrów.
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
W bagaznik nie zagladał. A od tego powinien zaczać. Polecany przez kolege z forum.
Dlatego kopie w aucie szukając usterki na własną rekę. Cos mi sie wydaje,że dodatkowo ją rozregulował bo na zimnym na PB podczas przegazówek dławi sie. Co by swiadczyło o za bogatej mieszance. Czyli komp benzyny dopasował sie do za bogatej mieszanki lpg na zimnym jałowym. Tak mi sie wydaje.
Dlatego kopie w aucie szukając usterki na własną rekę. Cos mi sie wydaje,że dodatkowo ją rozregulował bo na zimnym na PB podczas przegazówek dławi sie. Co by swiadczyło o za bogatej mieszance. Czyli komp benzyny dopasował sie do za bogatej mieszanki lpg na zimnym jałowym. Tak mi sie wydaje.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi
Jest O1 1,9tdi
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
150km od Warszawy w moją stronę?
Może ktoś sie wypowie kto miał zamontowaną butelkę do jazdy na wstecznym?
Jakie miał objawy?
Czy przypadkiem gdy przez chwile by nie miał co zassać to nie powinien sie przełaczyc automatycznie na gaz?
W razie wystapienia braku zasilania na peno by sie pojawił blad zwiazany z zasilaniem na ktorys cylinder.
Raz juz tak miałem. Na rezerwie(malutko gazu w butli) lpg depnełem pod czerwone pole az zamigal check i przerzucił na PB. Po podpieciu diagnozy był zapisany bład:przerwane zazilanie na 3 cylindrze.
Nie doprowadzam juz wzwiazku z powyzszym do całkowitego wypalenia zawartosci butli w szczolnosci jakoby miało to miejsce pod wysokim obciazeniem.
Pytam poniewaz bede musiał nawiercić nową duza dziure na przewody przy obrotce zbiornika lpg. Nie bardzo mi sie to podoba. Ale jak ma to pomóc zdecyduje sie.
Co myslicie?
Może ktoś sie wypowie kto miał zamontowaną butelkę do jazdy na wstecznym?
Jakie miał objawy?
Czy przypadkiem gdy przez chwile by nie miał co zassać to nie powinien sie przełaczyc automatycznie na gaz?
W razie wystapienia braku zasilania na peno by sie pojawił blad zwiazany z zasilaniem na ktorys cylinder.
Raz juz tak miałem. Na rezerwie(malutko gazu w butli) lpg depnełem pod czerwone pole az zamigal check i przerzucił na PB. Po podpieciu diagnozy był zapisany bład:przerwane zazilanie na 3 cylindrze.
Nie doprowadzam juz wzwiazku z powyzszym do całkowitego wypalenia zawartosci butli w szczolnosci jakoby miało to miejsce pod wysokim obciazeniem.
Pytam poniewaz bede musiał nawiercić nową duza dziure na przewody przy obrotce zbiornika lpg. Nie bardzo mi sie to podoba. Ale jak ma to pomóc zdecyduje sie.
Co myslicie?
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi
Jest O1 1,9tdi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 357
- Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
- Imię: Hubert
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Może to jest przyczną złej pracy na lpg ale 100% pewności nie ma.progressowy pisze:Pytam poniewaz bede musiał nawiercić nową duza dziure na przewody przy obrotce zbiornika lpg. Nie bardzo mi sie to podoba. Ale jak ma to pomóc zdecyduje sie.
Co myslicie?
Zapytaj jeszcze na forum LPG, są tam instalatorzy o większej wiedzy w tym temacie.
http://lpg-forum.pl/index.php?sid=3f3b3 ... f668c5f289
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
Oto wydruk z diagnostyki błedów:
VIN: WAUZZZ4F65N002651 Przebieg: 114600km
00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000
01-Silnik -- Stan: OK 0000
03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
05-Zezwolenie startu -- Stan: OK 0000
07-Jed.obsługi/wskaź. -- Stan: Usterka 0010
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000
0E-Media Player 1 -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010
25-Immobiliser -- Stan: OK 0000
37-Nawigacja -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
46-Moduł komfortu -- Stan: Usterka 0010
47-Sys.nagłaśniający -- Stan: OK 0000
4F-Centr.z.elektr.II -- Stan: OK 0000
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
53-Hamulec postojowy -- Stan: OK 0000
Ktore logi robione na LPG mam wstawić aby moc z nich odczytać ważniejsze wartosci?
VIN: WAUZZZ4F65N002651 Przebieg: 114600km
00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000
01-Silnik -- Stan: OK 0000
03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
05-Zezwolenie startu -- Stan: OK 0000
07-Jed.obsługi/wskaź. -- Stan: Usterka 0010
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000
0E-Media Player 1 -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010
25-Immobiliser -- Stan: OK 0000
37-Nawigacja -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
46-Moduł komfortu -- Stan: Usterka 0010
47-Sys.nagłaśniający -- Stan: OK 0000
4F-Centr.z.elektr.II -- Stan: OK 0000
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
53-Hamulec postojowy -- Stan: OK 0000
Ktore logi robione na LPG mam wstawić aby moc z nich odczytać ważniejsze wartosci?
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi
Jest O1 1,9tdi