Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6C6 2,4BDW] Znów podszarpuje

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 05 gru 2010, 16:54

KMS pisze:Przepustnicę czyściłeś?
Nie.Nie czyściłem. Ale ptrzyłem w nią po wymontowaniu gumowego węża. Było czysto. Silnik nie faluje. Na benzynie nie ma problemu.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 05 gru 2010, 17:05

Piszesz że masz problemy pod górkę i przy depnięciu na lpg jest to typowy objaw zamontowania butli lpg do "jazdy na wstecznym" (z lektury forum LPG)

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 05 gru 2010, 17:09

KMS pisze:Piszesz że masz problemy pod górkę i przy depnięciu na lpg jest to typowy objaw zamontowania butli lpg do "jazdy na wstecznym" (z lektury forum LPG)
Wielozawór w butli koła zapasowego mam od strony siedzeń zamontowany(patrzac od strony otwartego kufra). To dobrze?
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 05 gru 2010, 17:15

progressowy pisze:Wielozawór w butli koła zapasowego mam od strony siedzeń zamontowany(patrzac od strony otwartego kufra). To dobrze?
No to masz do jazdy na wstecznym :-)
To chyba nie dobrze.

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 05 gru 2010, 17:20

KMS pisze:
progressowy pisze:Wielozawór w butli koła zapasowego mam od strony siedzeń zamontowany(patrzac od strony otwartego kufra). To dobrze?
No to masz do jazdy na wstecznym :-)
To chyba nie dobrze.
Naprawdę? Nie wierzę. Daj mi jakis schemat prawidłowo zamontowanej instalacji.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 05 gru 2010, 17:31


Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 05 gru 2010, 17:54

Jak zatankuje do pełna to tez potrafi podszarpywac.
Druciarz jezdził z kompem to nie miał zastrzeżen co do odczytywanych parametrów.
Czy tak zamontowana butla może nieść skutki uboczne wypełniona w 80%?
Co za druty to montowały. Trzeba poprawic!
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 05 gru 2010, 18:06

Czy tak zamontowana butla może nieść skutki uboczne wypełniona w 80%?
Tego nie wiem, mam prawidłowo zamontowaną.
Druciarz jezdził z kompem to nie miał zastrzeżen co do odczytywanych parametrów.
Nie zdiagnozował źle zamontowanej butli (od tego powinien zacząć) co może świadczyć że o strojeniu inst. ma słabe pojęcie.

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 05 gru 2010, 18:18

W bagaznik nie zagladał. A od tego powinien zaczać. Polecany przez kolege z forum.
Dlatego kopie w aucie szukając usterki na własną rekę. Cos mi sie wydaje,że dodatkowo ją rozregulował bo na zimnym na PB podczas przegazówek dławi sie. Co by swiadczyło o za bogatej mieszance. Czyli komp benzyny dopasował sie do za bogatej mieszanki lpg na zimnym jałowym. Tak mi sie wydaje.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 05 gru 2010, 19:33

progressowy pisze:Czyli komp benzyny dopasował sie do za bogatej mieszanki lpg na zimnym jałowym.
Też tak miałem.
Odłączyłem gaz na tydzień i pojechałem do dobrego gazownika, wszystko wróciło do normy.

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 05 gru 2010, 19:36

Warto wiedziec,ze to nieodosobniony przypadek.
Tylko wez znajdz kogos dobregu blisko Malborka.
Jutro podjade do speców co mi obrócą ten zbiornik.
Punkt dla Ciebie za dotychczasowe odpowiedzi. <ok>
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 05 gru 2010, 19:43

progressowy pisze:Punkt dla Ciebie
Dzięki.
progressowy pisze:Tylko wez znajdz kogos dobregu blisko Malborka.
Ja znalazłem 150km od Warszawy :-) ale warto było.

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 05 gru 2010, 20:07

150km od Warszawy w moją stronę?
Może ktoś sie wypowie kto miał zamontowaną butelkę do jazdy na wstecznym?
Jakie miał objawy?
Czy przypadkiem gdy przez chwile by nie miał co zassać to nie powinien sie przełaczyc automatycznie na gaz?
W razie wystapienia braku zasilania na peno by sie pojawił blad zwiazany z zasilaniem na ktorys cylinder.
Raz juz tak miałem. Na rezerwie(malutko gazu w butli) lpg depnełem pod czerwone pole az zamigal check i przerzucił na PB. Po podpieciu diagnozy był zapisany bład:przerwane zazilanie na 3 cylindrze.
Nie doprowadzam juz wzwiazku z powyzszym do całkowitego wypalenia zawartosci butli w szczolnosci jakoby miało to miejsce pod wysokim obciazeniem.
Pytam poniewaz bede musiał nawiercić nową duza dziure na przewody przy obrotce zbiornika lpg. Nie bardzo mi sie to podoba. Ale jak ma to pomóc zdecyduje sie.
Co myslicie?
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 05 gru 2010, 20:37

progressowy pisze:Pytam poniewaz bede musiał nawiercić nową duza dziure na przewody przy obrotce zbiornika lpg. Nie bardzo mi sie to podoba. Ale jak ma to pomóc zdecyduje sie.
Co myslicie?
Może to jest przyczną złej pracy na lpg ale 100% pewności nie ma.
Zapytaj jeszcze na forum LPG, są tam instalatorzy o większej wiedzy w tym temacie.
http://lpg-forum.pl/index.php?sid=3f3b3 ... f668c5f289

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 05 gru 2010, 22:18

Oto wydruk z diagnostyki błedów:
VIN: WAUZZZ4F65N002651 Przebieg: 114600km

00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000
01-Silnik -- Stan: OK 0000
03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
05-Zezwolenie startu -- Stan: OK 0000
07-Jed.obsługi/wskaź. -- Stan: Usterka 0010
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000
0E-Media Player 1 -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010
25-Immobiliser -- Stan: OK 0000
37-Nawigacja -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
46-Moduł komfortu -- Stan: Usterka 0010
47-Sys.nagłaśniający -- Stan: OK 0000
4F-Centr.z.elektr.II -- Stan: OK 0000
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
53-Hamulec postojowy -- Stan: OK 0000

Ktore logi robione na LPG mam wstawić aby moc z nich odczytać ważniejsze wartosci?
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja