Objawy:
auto przyjechalo, zaparkowalo na 12h.
temperatura -10'C
Po tym czasie juz silnik nie odpalil.
Diagnostyka VAG i blad czujnika G210, czujnik pominiety, paliwa po korek. Uklad odpowietrzony, proby odpalenia spelzaja na niczym. W koncu na dachu postawilem 5l banke z ropa i podlaczylem bezposrednio do pompy tak ze paliwo splywa grawitacyjnie. Niestety efektow zero, auto nie odpala. Po odkreceniu przewodow z wtryskow okazuje sie ze pompa podaje paliwo, ale pod zbyt malym cisnieniem - nie tryska tylko sobie ciurka - no i silnik nie dostaje w cylindry.
Diagnostyka VAG wykazuje zero bledow silnika. Czyli zapewne usterka mechaniczna lub brak paliwa.
Aha, przed awaria auto bylo wielokrotnie diagnozowane Vagiem i pompa nigdy nie zglaszala bledow, wszystkie wartosci byly jak najbardziej ok.
Moze paliwko przymarzlo gdzies w pompie i narobilo bigosu?
Cos gdzies wyczytalem o jakiejs membrance odpowiedzialnej za cisnienie paliwa?
[A6 C5 2,5TDI AFB] Nagły pad pompy wtryskowej?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 26 cze 2010, 23:22
- Lokalizacja: Wrocław
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
kolego z tego co wiem pompa mało kiedy mówi że ma zamiar umrzeć czesto bardzo tak bywa że jedziesz stajesz gasisz i już nie możesz odpalić!
Pewnie padł nastawnik można go zrobić w tani sposób 300zł ale nie wszyscy to polecają lub regeneracja pompy 1000-3500tyś zł a jakie błędy masz?
Uszkodzenie nastawnika pompy może??
Pewnie padł nastawnik można go zrobić w tani sposób 300zł ale nie wszyscy to polecają lub regeneracja pompy 1000-3500tyś zł a jakie błędy masz?
Uszkodzenie nastawnika pompy może??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 26 cze 2010, 23:22
- Lokalizacja: Wrocław
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 26 cze 2010, 23:22
- Lokalizacja: Wrocław
Problem jest taki ze nie mam drugiego kluczyka.
Jak na razie pompa sprawdzona na stanowisku pod wzgledem mechanicznym jest w stanie idelanym. Ponowne sprawdzenie sterownika okazalo ze jednak jest uszkodzony, sterowanie dawka wtrysku bylo zle wysterowywane. Zobaczymy, ma byc gotowa na wtorek.
[ Dodano: 2010-12-25, 00:48 ]
Generalnie okazalo sie ze nie dziala. Ponowna weryfikacja i okazalo sie ze zatarl sie tloczek pompy. Sterownik byl sprawny. Po wymianie tloczka auto smiga.
Jak na razie pompa sprawdzona na stanowisku pod wzgledem mechanicznym jest w stanie idelanym. Ponowne sprawdzenie sterownika okazalo ze jednak jest uszkodzony, sterowanie dawka wtrysku bylo zle wysterowywane. Zobaczymy, ma byc gotowa na wtorek.
[ Dodano: 2010-12-25, 00:48 ]
Generalnie okazalo sie ze nie dziala. Ponowna weryfikacja i okazalo sie ze zatarl sie tloczek pompy. Sterownik byl sprawny. Po wymianie tloczka auto smiga.
Reklama w podpisie bez zgody Administracji nie jest dozwolona