Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 2.5 TDi]Prąd uderzeniowy??

Wszystko co dotyczy ogólnie całej gamy A6/A7 silników wysokoprężnych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
Imhoteba
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 04 wrz 2008, 18:24
Lokalizacja: Bstok

[A6 C4 2.5 TDi]Prąd uderzeniowy??

Post autor: Imhoteba » 17 wrz 2008, 08:54

witam,
auto nie odpala i nie swieca sie kontrolki od podgrzewania swiec, miechanik stwierdzil ze kontrolka nie zapali sie powyzej 10stopni a nie odpala bo jest za maly prad uderzeniowy akumulatora i moj akumulator nadaje sie wylacznie do silnikow benzynowych.
moj akumulator normalnie kreci rozrusznikiem i podpinany byl przenosny akumulator i tez nie mozna bylo uruchomic mimo ze rozrusznik krecil, mechanik mowi ze trzeba akumulator z duzym pradem uruchomieniowym za ok 500.-
moze ktos mi wyjasnic dlaczego i czy ma racje?
pozdrawiam

Nazywaj poprawnie tematy i stosuj polskie znaki diakrytyczyne oraz używaj dużych liter na początku zdania.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2008, 09:36 przez Imhoteba, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
martino
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 05 maja 2008, 22:35
Lokalizacja: Góra Śląska

Post autor: martino » 17 wrz 2008, 11:55

censored pisze:Sprawa pierwsza tycząca sie takiego niuansu jak zapalająca sie kontrolka świec żarowych powyżej iluś tam stopni...głupotki prawi Pan mechanik - taka kontrolka zapala sie zawsze - na okres krótszy lub dłuższy. W niektórych autach jest to tak skonstruowane, ze otwarcie drzwi kierowcy powodowało już aktywacje tych świec przez to po włożeniu kluczyka ona tylko mignąła lub po prostu sie nie zapaliła. W Audi ona sie zapala zawsze i zapewne patent jest - zaznaczam może - podobny. Więc powiedział Ci nie prawde.

Teraz tak - tzw. prąd uderzeniowy, czyli tyle max aku może wydać ale w niewielkim czasie. Wiesz co si erobi jak sie rozrusznikiem dłużej kręci.

Co do aku - nie wiem jaką dysponujesz gotówką ale....nie kupuj z marketów i jakis nie wiadomo jakiego producenta. Nie namawiam Cie na srebrna Varte 92 Ah ale ten by pociągnął spokojnie 6-7 lat. Kup dobry aku z dużym prądem. A widzę , ze jesteś z Bstoku - to tym bardziej. Was tam dopadają solidne mrozy a dobra bateria w Twoim dieslu na zime to sukces.


Poz
Szanowny kolego censored- z tym otwarciem drzwi to troszke przegiąłes...nic takiego nie ma miejsca. W dziesiejszych autach sa swiece szybkiego rozruchu, a nie jak w starym golfie, którze grzały po pól minuty.

A co do aku...wydaje mi się, ze nie tyle prad uderzeniowy sie liczy co stan i firma aku. W pasku tdi mialem ponad 800 moment uderzenia, aku nowy, ale po dniu postoju w garazu nie chciał zapalic.Akumulator jakis z Mielca 78Ah. Teraz w A6 mam 74 Ah Centra Calcium i odpukać nie narzekam.
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km



Vorsprung durch Technik

"Ropa daje kopa:-)"

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 17 wrz 2008, 17:36

i tu sie zgadzam z Toba censored... :lol:

hansu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 10 wrz 2008, 11:18
Lokalizacja: stad

Post autor: hansu » 17 wrz 2008, 18:00

Po pierwsze nei jest to jakis prad uderzenia tylko rozruchu, a jego wartos jest zalezna bo jest podawana w dwoch wartosciach i tak gdy jeden poda 800 to w drugim bedzie to 450.

jesli aku krencil to i tak silnik powinien po jakims czasie zalapac.

Imhoteba
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 04 wrz 2008, 18:24
Lokalizacja: Bstok

Post autor: Imhoteba » 17 wrz 2008, 18:04

dziekowac bardzo za rozjasnienie tematu, powiedzial wiecej ze swiece nie grzeja po przekreceniu stacyjki a dopiero w momencie rozruchu, prad jest sprawdzal przy mnie zarowka w kapturkach i powiedzial ze kapturki nie moga byc luzne bo przeplywa duzy prad i mam je wymienic bo zima nie bedzie styku i nie odpale, jutro sie umowilem na wymiane 5szt kazdy po 30pln + robocizna nie wiem ile :D

hansu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 10 wrz 2008, 11:18
Lokalizacja: stad

Post autor: hansu » 17 wrz 2008, 18:30

Nie chce sie kłócić ale ja slyszlaem tylko o pradzie rozruchu, ktory to jest inny do diesla inny do benzyny i to od niego zalezy uruchamianie silnika.
Ale skoro jest jakis jeszcze to spoko, nie wiem, nie znam sie, zarobiony jestem :-P

Awatar użytkownika
Dominik Gabruś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 03 sie 2008, 12:26
Lokalizacja: Bolków

Post autor: Dominik Gabruś » 17 wrz 2008, 21:44

Witam!
Nie słyszałem o pradzie udrzeniowym a jedynie o pradzie rozruchu.
W kodach wyposażenia masz podane jaki konkretnie masz miec fabryczny aku(prad rozruchu i pojemność)
Jak masz kody to sprawdzisz tu:http://www.audiklub.org/wyposazenie.html

U mnie np 380A 64Ah a silnik podobny-cho napewno różnica jest.

Co do kontrolki-zapala sie ona u mnie zawsze jak ciepło to od razu gaśnie.
Jezeli Ci nie świeci to coś jest nie tak.

Pozdro!
AEL Quattro Nivo

Awatar użytkownika
SaLMoN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:58
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: SaLMoN » 17 wrz 2008, 21:53

A ja mam pytanie wiążące się z tematem: czy to prawda, że w naszych dieselkach (a może nie tylko w nich) rozrusznik musi kręcić z jakąś - nie wiem jaką - określoną minimalną prędkością, żeby silnik w ogóle zaskoczył ?
SaLMoN

Awatar użytkownika
Dominik Gabruś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 03 sie 2008, 12:26
Lokalizacja: Bolków

Post autor: Dominik Gabruś » 17 wrz 2008, 22:18

Tak jak mówi censored. to określenie z elektroniki/elektrotechniki i odnosi sie raczej do parametrów przekaźników itp

Dla Ciebie Imhoteba ważny jest prad rozruchu i pojemność aku.

Jak masz właściwy i sprawny aku to szukaj przyczyny gdzie indziej.
AEL Quattro Nivo

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 17 wrz 2008, 22:39

SaLMoN pisze:A ja mam pytanie wiążące się z tematem: czy to prawda, że w naszych dieselkach (a może nie tylko w nich) rozrusznik musi kręcić z jakąś - nie wiem jaką - określoną minimalną prędkością, żeby silnik w ogóle zaskoczył ?
Prawda :!:

Nie kręciłeś nigdy (bezskutecznie) na zdychającym akumulatorze :?: :mrgreen:
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
SaLMoN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:58
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: SaLMoN » 19 wrz 2008, 18:59

RomanS pisze: Prawda :!:

Nie kręciłeś nigdy (bezskutecznie) na zdychającym akumulatorze :?: :mrgreen:
Na razie na szczęście nie zdarzyło mi się :)
SaLMoN

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga