[A6 C4 2.5 TDi]Prąd uderzeniowy??
[A6 C4 2.5 TDi]Prąd uderzeniowy??
witam,
auto nie odpala i nie swieca sie kontrolki od podgrzewania swiec, miechanik stwierdzil ze kontrolka nie zapali sie powyzej 10stopni a nie odpala bo jest za maly prad uderzeniowy akumulatora i moj akumulator nadaje sie wylacznie do silnikow benzynowych.
moj akumulator normalnie kreci rozrusznikiem i podpinany byl przenosny akumulator i tez nie mozna bylo uruchomic mimo ze rozrusznik krecil, mechanik mowi ze trzeba akumulator z duzym pradem uruchomieniowym za ok 500.-
moze ktos mi wyjasnic dlaczego i czy ma racje?
pozdrawiam
Nazywaj poprawnie tematy i stosuj polskie znaki diakrytyczyne oraz używaj dużych liter na początku zdania.
auto nie odpala i nie swieca sie kontrolki od podgrzewania swiec, miechanik stwierdzil ze kontrolka nie zapali sie powyzej 10stopni a nie odpala bo jest za maly prad uderzeniowy akumulatora i moj akumulator nadaje sie wylacznie do silnikow benzynowych.
moj akumulator normalnie kreci rozrusznikiem i podpinany byl przenosny akumulator i tez nie mozna bylo uruchomic mimo ze rozrusznik krecil, mechanik mowi ze trzeba akumulator z duzym pradem uruchomieniowym za ok 500.-
moze ktos mi wyjasnic dlaczego i czy ma racje?
pozdrawiam
Nazywaj poprawnie tematy i stosuj polskie znaki diakrytyczyne oraz używaj dużych liter na początku zdania.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2008, 09:36 przez Imhoteba, łącznie zmieniany 1 raz.
Szanowny kolego censored- z tym otwarciem drzwi to troszke przegiąłes...nic takiego nie ma miejsca. W dziesiejszych autach sa swiece szybkiego rozruchu, a nie jak w starym golfie, którze grzały po pól minuty.censored pisze:Sprawa pierwsza tycząca sie takiego niuansu jak zapalająca sie kontrolka świec żarowych powyżej iluś tam stopni...głupotki prawi Pan mechanik - taka kontrolka zapala sie zawsze - na okres krótszy lub dłuższy. W niektórych autach jest to tak skonstruowane, ze otwarcie drzwi kierowcy powodowało już aktywacje tych świec przez to po włożeniu kluczyka ona tylko mignąła lub po prostu sie nie zapaliła. W Audi ona sie zapala zawsze i zapewne patent jest - zaznaczam może - podobny. Więc powiedział Ci nie prawde.
Teraz tak - tzw. prąd uderzeniowy, czyli tyle max aku może wydać ale w niewielkim czasie. Wiesz co si erobi jak sie rozrusznikiem dłużej kręci.
Co do aku - nie wiem jaką dysponujesz gotówką ale....nie kupuj z marketów i jakis nie wiadomo jakiego producenta. Nie namawiam Cie na srebrna Varte 92 Ah ale ten by pociągnął spokojnie 6-7 lat. Kup dobry aku z dużym prądem. A widzę , ze jesteś z Bstoku - to tym bardziej. Was tam dopadają solidne mrozy a dobra bateria w Twoim dieslu na zime to sukces.
Poz
A co do aku...wydaje mi się, ze nie tyle prad uderzeniowy sie liczy co stan i firma aku. W pasku tdi mialem ponad 800 moment uderzenia, aku nowy, ale po dniu postoju w garazu nie chciał zapalic.Akumulator jakis z Mielca 78Ah. Teraz w A6 mam 74 Ah Centra Calcium i odpukać nie narzekam.
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km
Vorsprung durch Technik
"Ropa daje kopa:-)"
Vorsprung durch Technik
"Ropa daje kopa:-)"
dziekowac bardzo za rozjasnienie tematu, powiedzial wiecej ze swiece nie grzeja po przekreceniu stacyjki a dopiero w momencie rozruchu, prad jest sprawdzal przy mnie zarowka w kapturkach i powiedzial ze kapturki nie moga byc luzne bo przeplywa duzy prad i mam je wymienic bo zima nie bedzie styku i nie odpale, jutro sie umowilem na wymiane 5szt kazdy po 30pln + robocizna nie wiem ile :D
- Dominik Gabruś
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 03 sie 2008, 12:26
- Lokalizacja: Bolków
Witam!
Nie słyszałem o pradzie udrzeniowym a jedynie o pradzie rozruchu.
W kodach wyposażenia masz podane jaki konkretnie masz miec fabryczny aku(prad rozruchu i pojemność)
Jak masz kody to sprawdzisz tu:http://www.audiklub.org/wyposazenie.html
U mnie np 380A 64Ah a silnik podobny-cho napewno różnica jest.
Co do kontrolki-zapala sie ona u mnie zawsze jak ciepło to od razu gaśnie.
Jezeli Ci nie świeci to coś jest nie tak.
Pozdro!
Nie słyszałem o pradzie udrzeniowym a jedynie o pradzie rozruchu.
W kodach wyposażenia masz podane jaki konkretnie masz miec fabryczny aku(prad rozruchu i pojemność)
Jak masz kody to sprawdzisz tu:http://www.audiklub.org/wyposazenie.html
U mnie np 380A 64Ah a silnik podobny-cho napewno różnica jest.
Co do kontrolki-zapala sie ona u mnie zawsze jak ciepło to od razu gaśnie.
Jezeli Ci nie świeci to coś jest nie tak.
Pozdro!
AEL Quattro Nivo
- Dominik Gabruś
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 03 sie 2008, 12:26
- Lokalizacja: Bolków
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Prawda :!:SaLMoN pisze:A ja mam pytanie wiążące się z tematem: czy to prawda, że w naszych dieselkach (a może nie tylko w nich) rozrusznik musi kręcić z jakąś - nie wiem jaką - określoną minimalną prędkością, żeby silnik w ogóle zaskoczył ?
Nie kręciłeś nigdy (bezskutecznie) na zdychającym akumulatorze :?: :mrgreen:
Części samochodowe online - Motostacja pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga