[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Jeżeli występują dodatnie korekty oznacza to że wtryskiwacze są zapieczone.MaTyS pisze:Dalej ani słowa o dodatnich korektachPablo200 pisze:... sa normy które to określają wartosci dopuszczalne odchyleń...
...wynosza one -45 i -20...
Nie były długo używane itp.
ECU dodaje im dawki aby silnik w miarę równo pracował
Jest to mniejsze zło dla silnika ale należy kontrolować te wartości bo lada chwila może sie raptownie zmienić!
- maniek1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 13 maja 2008, 19:55
- Imię: Jan
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: trójmiasto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
aw
ps. Tak przy okazji pozdrowienia dla ziomala...
ETKA dalej podaje BD. AR są do innego silnika, i wcale nie są nowe, zastąpiły je BETomcio30 pisze:Bylo tak : Q>AA>AB>AH>BD i te ostatnie sa najnowsze,ale czy sa najlepsze?Podobno sa jakies nowe lecz jeszcze nie dostepne.
Q wycofane w 01-06-2005
AA wycofanew 01-06-2006
AB wycofane01-09-2006
AH wycofane 01-04-2009
ps. Tak przy okazji pozdrowienia dla ziomala...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa
U mnie były uszkodzone 3 szt. wymieniłem tylko te 3 uszkodzone na inne używane z innym numerem ale też zdjęte z BMK i jest wszystko ok. sprawdzone na VCDS.
Adaptacja nie była robiona , fachowiec twierdzi że przy używanych się nie wkodowuje.
Myślę że naprawdę nie ma co przesadzać z tymi wtryskami , warto najpierw pokombinować , chyba że ktoś chce jeżdzić do "grobowej deski " to wtedy warto nowe :-D
Adaptacja nie była robiona , fachowiec twierdzi że przy używanych się nie wkodowuje.
Myślę że naprawdę nie ma co przesadzać z tymi wtryskami , warto najpierw pokombinować , chyba że ktoś chce jeżdzić do "grobowej deski " to wtedy warto nowe :-D
- Soft 282 KM i 551 NM
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6
- maniek1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 13 maja 2008, 19:55
- Imię: Jan
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: trójmiasto
TakFilip wawa pisze:U mnie były uszkodzone 3 szt. wymieniłem tylko te 3 uszkodzone na inne używane z innym numerem ale też zdjęte z BMK i jest wszystko ok. sprawdzone na VCDS.
Adaptacja nie była robiona , fachowiec twierdzi że przy używanych się nie wkodowuje.
Myślę że naprawdę nie ma co przesadzać z tymi wtryskami , warto najpierw pokombinować , chyba że ktoś chce jeżdzić do "grobowej deski " to wtedy warto nowe :-D
W ogóle ich się już nie podpina do kabla.
Tylko montujesz i jest OK :lol:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa
Jak widać na moim przykładzie wszystko chodzi jak należy ,korekty są grubo poniżej normy - blisko zera.Pablo200 pisze:Tak
W ogóle ich się już nie podpina do kabla.
Tylko montujesz i jest OK
Było żle - jest dobrze ,przynajmniej ja oczekiwałem właśnie takiego efektu
- Soft 282 KM i 551 NM
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6
- maniek1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 13 maja 2008, 19:55
- Imię: Jan
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: trójmiasto
To samo co u Filip wawa .Pablo200 pisze:TakFilip wawa pisze:U mnie były uszkodzone 3 szt. wymieniłem tylko te 3 uszkodzone na inne używane z innym numerem ale też zdjęte z BMK i jest wszystko ok. sprawdzone na VCDS.
Adaptacja nie była robiona , fachowiec twierdzi że przy używanych się nie wkodowuje.
Myślę że naprawdę nie ma co przesadzać z tymi wtryskami , warto najpierw pokombinować , chyba że ktoś chce jeżdzić do "grobowej deski " to wtedy warto nowe :-D
W ogóle ich się już nie podpina do kabla.
Tylko montujesz i jest OK :lol:
u mnie 3 wtryski padnięte z końcówką Q , zamienione na dobre z BMK z końcówką S i super!
wymieniać wtryski na nowe i kompletami ,w to już nie wierzę.
a jak już to chyba lepiej cały silnik kupić za 6-7 tys. z 100tys. przebiegiem i już.
ale to tylko moje zdanie.
wtrysków trzeba sie nie bać
Koledzy,
jestem po wymianie wtrysków (wymiana na te z końcówką BD - nowe), zrobiłem jakieś 700 km.
Dzisiaj sprawdziłem bloki VCDS-em, oto co wyszło:
072
-78.0 ms|-42.0 ms|-24.0 ms
073
-62.0 ms|-24.0 ms|-12.0 ms
074
-16.0 ms|-4.0 ms|0.0 ms
075
-54.0 ms|-34.0 ms|-26.0 ms
076
-84.0 ms|-36.0 ms|-28.0 ms
077
-54.0 ms|-38.0 ms|-22.0 ms
013
-0.19 mg/str |0.09 mg/str | -0.24 mg/str
014
-0.24 mg/str |0.52 mg/str | -0.05 mg/str
Po przeczytaniu tego wątku wnioskuje, że wartości nie są właściwe, co więcej, znacznie przekroczone. Czy to możliwe przy nowych wtryskach? A może nie były prawidłowo zakodowane? Czy bez wprowadzenia wartości VCDS-em auto w ogóle odpali? Jakoś nie chce mi się wierzyć, że na 6 nowych wtrysków w zasadzie jeden byłby ok.
jestem po wymianie wtrysków (wymiana na te z końcówką BD - nowe), zrobiłem jakieś 700 km.
Dzisiaj sprawdziłem bloki VCDS-em, oto co wyszło:
072
-78.0 ms|-42.0 ms|-24.0 ms
073
-62.0 ms|-24.0 ms|-12.0 ms
074
-16.0 ms|-4.0 ms|0.0 ms
075
-54.0 ms|-34.0 ms|-26.0 ms
076
-84.0 ms|-36.0 ms|-28.0 ms
077
-54.0 ms|-38.0 ms|-22.0 ms
013
-0.19 mg/str |0.09 mg/str | -0.24 mg/str
014
-0.24 mg/str |0.52 mg/str | -0.05 mg/str
Po przeczytaniu tego wątku wnioskuje, że wartości nie są właściwe, co więcej, znacznie przekroczone. Czy to możliwe przy nowych wtryskach? A może nie były prawidłowo zakodowane? Czy bez wprowadzenia wartości VCDS-em auto w ogóle odpali? Jakoś nie chce mi się wierzyć, że na 6 nowych wtrysków w zasadzie jeden byłby ok.
Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, 23:49 przez aw, łącznie zmieniany 1 raz.