Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[a6 c5 2,5tdi] uwalony czujnik czy wskaźnik ??

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 05 sie 2010, 00:14

Levuss,
mam pytanie odnoscie gdzie mam szukac tej wtyczki od czujnika g210 w Avantcie???
zadaje sie ze mam ten sam problem z uwalonym czujnikiem
dzieki za pomoc
moje GG 8273099
Otwierasz klapę bagażnika, ściągasz wykładzinę z podłogi, odkręcasz taki śmieszny jajkowaty dekiel (dochodzą do niego przewody więc łatwo to zlokalizujesz), szukasz wtyczki na dwa piny i wkładasz w nią opornik. Testujesz VAG'iem czy błąd da się skasować. Jak skasuje się go znaczy, że uwalony jest czujnik G210.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

cyprek86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 13 paź 2010, 10:50
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: cyprek86 » 13 paź 2010, 13:15

u mnie też jest problem z pompą chyba, po obniżeniu poziomu paliwa do stanu że starcza na około 240km zaczyna migać świeca żarowa i po jakimś czasie auto gaśnie,widziałem na allegro pompy paliwa czy to wystarczy wymienić, czy najpierw zobaczyć i podłączyć ten opornik?

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 13 paź 2010, 14:13

cyprek86 pisze:u mnie też jest problem z pompą chyba, po obniżeniu poziomu paliwa do stanu że starcza na około 240km zaczyna migać świeca żarowa i po jakimś czasie auto gaśnie,widziałem na allegro pompy paliwa czy to wystarczy wymienić, czy najpierw zobaczyć i podłączyć ten opornik?
Słuchaj nie zaszkodzi spróbować z opornikiem bo koszt tej operacji to maks 2 pln i 40 minut roboty. Więc moim zdaniem możesz sobie włożyć we wtyczkę opornik i w międzyczasie szukać nowej pompy.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

cyprek86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 13 paź 2010, 10:50
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: cyprek86 » 13 paź 2010, 22:03

Czyli opornik jak wstawię to będę mógł jeździć aż do rezerwy dobrze rozumiem? Bo aktualnie nawet nie dochodzi do rezerwy tylko jak komputer pokazuje że jest na około 240km paliwa to wtedy świece się zapalają i auto gaśnie po jakiejś chwili

splinter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 27 sie 2010, 14:46
Lokalizacja: Opole

Post autor: splinter » 18 paź 2010, 11:45

Wlasnie!
Koledzy, mam ten sam problem, co moze byc przyczyna? :oops:

wojtana666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 30 paź 2010, 18:41
Lokalizacja: Poznań

Post autor: wojtana666 » 30 paź 2010, 21:59

Miałbym prośbę czy mógłby ktoś dokładnie napisać jak podłączyć ten rezystorek ? Albo jeśli można to jakąś fotkę wstawić ?

biegal-82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 30 sie 2009, 12:25
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: biegal-82 » 29 lis 2010, 23:06

--mam pytanie czy ten czujnik jest odpowiedzialny za wskazaznik poziomu paliwa na desce rozdzielczej(bo u mnie nie dosc ze samochod gasnie jak tylko wyskoczy rezerwa ,to od czasu do czasu za miga kontrolka od swiec, a wskaznik od paliwa skacze 25% w ta i spowrotem)
--i jeszcze jedno pytanie czy ten rezystor musi miec jakas okreslona watowosc (W)
-- :-/ :-/ :-/

[ Dodano: 2010-11-29, 23:10 ]
ach ta ortografia mija sie z czterema ÂŻUBRAMI

cyprek86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 13 paź 2010, 10:50
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: cyprek86 » 20 sty 2011, 13:21

Hej wszystkim, Miałem problem z ta pompą ale to nic poważnego, okazało się że to tylko spadnięty kabel z pompy;;)
Dzięki za pomoc wszystkim i za zainteresowanie.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Milka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 29 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Milka » 06 maja 2011, 10:25

Witajcie Panowie..

U mnie się pojawił podobny problem

Swieci mi kontrolka od swiec zarowych a komputer wskazuje na błąd czujnika paliwa..

Wymieniałem kilka dni temu pompe elektryczna w baku bo zupełnie padła i wtedy pokazał sie ten bład.. Panowie wymieniajacy P. elektr. wysłali mnie do Warsztatu gdzie regenerowałem pompe wtryskową zebym złozły reklamacje.

tam znowu odbili piłeczke ze to uszkodzony jest Smok, lub kosz w baku dlatego swieci bład stały.




Co wkoncu trzeba wymienic zeby bład sie nie pokazał znowu ?
Cały kosz ? Kabel czy zasówać na zdrutowaniu ???
Maz do zony: - skocz i przynies piwo ...
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!!!

Panczus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 06 lis 2010, 11:19
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: Panczus » 04 mar 2012, 08:40

Levuss pisze:
dziku88 pisze:nie wiem czy 430 nie bedzie za duży :/ komputer może to odczytać jako oporność zakazaną (błąd) lepsze by było coś z przedziału 400 - 100 :)
ja miałem chyba 160 czy 116 ohm pod ręką i go wsadziłem :P

aha i nie zapomnij jak masz vaga to wykasować błąd a jak nie masz to ściągnij kleme minusową na około minute bo komputer będzie miał go w pamięci i nawet gdy wszytsko bedzie już "OK" to i tak bedzie wyrzucał że błąd :)
po konsultacjach z voss'em z daigtronika zakupiłem opornik 430Ohm.Dzisiaj rozebrałem wtyczkę 2 pin i włożyłem w nią opornik na test.Auto podłączam pod VAG'a i błąd kasuję.VAG już nie wyrzuca błędu 01441 a na cyferblacie nie miga kontrolka świec żarowych.Wniosek?.Mam uszkodzony czujnik G210 i już zaczynam poszukiwania pompy paliwa.Do tego czasu będę jeździł z opornikiem i nie mniejsza niż na połowę zbiornika ilością paliwa(co zresztą rzadko mi się zdarza :))
czyli jak nawet gdy mamy wlutowany opornik to nie możemy jezdzić do rezerwy paliwa?

[ Dodano: 2012-03-06, 19:46 ]
Panowie ja wsadziłem oporniczek 300 ohm i jest gitara,wsadzałem metoda prób i błędów najpierw był 200ohm pózniej 160ohm i lipa,wtyczka musi być wypieta inaczej dalej bedzie wyskakiwał bład pomimo ze bedzie odpowiedni opornik ,nie wiem dlaczego.Ja już po zabiegu i nie wiem czy bede poszukiwał nowego czujnika G210,na oparach chyba nikt nie jezdzi.POZDRAWIAM.

Bartek28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 09 mar 2012, 22:42
Lokalizacja: koszęcin

Post autor: Bartek28 » 09 mar 2012, 22:53

Witam ma problem z G210 wacałem z pracy i zaczeły mi mrygać sptrężynki po zgaszeniu auto już nie odpaliło oczywiście bład 1441 czyli powolna śmierć pąpy . odpiołem wtyczki z z baku z :[ lewej jak i z prawej tylko te na dwa piny duża została wpięta i auto odpala od razu odpala i tu mam pytanie co sprawdzić żeby być pewnym że to właśnie g210 bo wymiana to pikuś gorzej z kosztami ...

Pablo1503
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 10 mar 2012, 05:45
Lokalizacja: Malbork

Post autor: Pablo1503 » 10 mar 2012, 05:55

Witam. Mam problem z odpaleniem auta. Wczoraj wieczorem wróciłem nim do domu i wszystko było cacy. Dzisiaj rano zapaliłem go. Rozrusznik zakręcił i odpalił silnik na jakieś 2 sekundy a potem zgasł......dalsza próba rozruchu zakoĂączyła się fiaskiem!!!! Proszę o jakąś podpowiedź Pozdrawiam

Bartek28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 09 mar 2012, 22:42
Lokalizacja: koszęcin

Post autor: Bartek28 » 10 mar 2012, 09:32

Kolego zostaje tylko Vag bo usterek może być sporo ........ albo daj więcej informacji .

Panczus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 06 lis 2010, 11:19
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: Panczus » 11 mar 2012, 12:04

Bartek28 pisze:Witam ma problem z G210 wacałem z pracy i zaczeły mi mrygać sptrężynki po zgaszeniu auto już nie odpaliło oczywiście bład 1441 czyli powolna śmierć pąpy . odpiołem wtyczki z z baku z :[ lewej jak i z prawej tylko te na dwa piny duża została wpięta i auto odpala od razu odpala i tu mam pytanie co sprawdzić żeby być pewnym że to właśnie g210 bo wymiana to pikuś gorzej z kosztami ...
W lutój opornik jeśli uda ci sie skasować bład to oznacza że czujnik G210 jest uszkodzony.
opornik 300ohm jakieś 0,50gr.

Bartek28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 09 mar 2012, 22:42
Lokalizacja: koszęcin

Post autor: Bartek28 » 11 mar 2012, 12:22

opornik wpiąć w kabelki z czujnika ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl