[A6 C5 2.5TDi]Kiedy mają grzać świece żarowe ?
[A6 C5 2.5TDi]Kiedy mają grzać świece żarowe ?
Witam wszystkich. Dziwna sprawa...juz pomijam temperature od ktorej swiece powinny grzac. Przy temperaturach takich jakie sa teraz tzn 10-15 stopni, po rozpoczeciu rozruchu wlaczaja sie swiece zarowe, tzn zaczynaja grzac rownoczesnie z rozrusznikiem i jeszcze grzeja pare sekund po zapaleniu. Zawsze bylo tak, ze swiece maja zagrzac komore przed wtryskiem, a tu jest inaczej. Czy nie bedzie zepsuty jakis sterownik swiec ?
Nazywaj temataty zgodnie z regulaminem !
Nazywaj temataty zgodnie z regulaminem !
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2008, 15:45 przez Armen, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
No, u mnie woltomierz też ma niezłą zwłoke po odpaleniu zanim wskazówka pójdzie w górę :shock:Armen pisze:No na Vagu nie ma nicA wiem ze tak jest po wpietej w obwod kontrolce i po wskazaniach woltomierza na desce.
Gdyby to "łupały" świece to byłoby wytłumaczenie
Części samochodowe online - Motostacja pl
Re: [A6 C5 2.5TDi]Kiedy mają grzać świece żarowe ?
...po rozpoczeciu rozruchu wlaczaja sie swiece zarowe, tzn zaczynaja grzac rownoczesnie z rozrusznikiem i jeszcze grzeja pare sekund po zapaleniu... - tak mowisz...
A wiesz ze przed uruchomieniem rozrusznika powinienes poczekac az swiece sie rozgrzeja?
<czapa> 
Nie używaj wielokrotnie znaków interpunkcyjnych :evil: Zamiast tego mógłbyś zacząc używać polskich znaków diakrytycznych. !
A wiesz ze przed uruchomieniem rozrusznika powinienes poczekac az swiece sie rozgrzeja?


Nie używaj wielokrotnie znaków interpunkcyjnych :evil: Zamiast tego mógłbyś zacząc używać polskich znaków diakrytycznych. !
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2008, 11:51 przez wojta76, łącznie zmieniany 3 razy.
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Dokładnie tak, profilaktycznie komputer sprawdza czy wszystko jest OK i jeśli mamy owy napis na wyświetlaczu to odpalamy auto. U mnie jest teraz temperatura ok 10st C i świeczki się nie grzeją nawet podczas porannego rozruchu. Tak czy inaczej najpier przekręcamy kluczyk w stacyjce na pozycję zapłon i czekamy aż kontrolki od ASR, ÂŚwiec, Airbaga zgasną i dopiero odpalamy auto.censored pisze:A jak mówi instrukacja - czy aby nie po wyświetleniu napisu - OK - można zapalić silnik ?
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 04 maja 2008, 15:42
- Lokalizacja: Bergen,szczecin
a ja bym stawial na czujnik temperatury chlodzacej,wlasnie jak jest odlaczony lub padniety to daje sygnal do kompa i swieczki dlugo grzeja nawet po rozruchu silnika,wlasnie zrobilem prube odlaczylem ten czujnik i mialem takie zachowanie na desce jak twoje,podpielem i wszystko gra.A na vagu nie pokaze ze czujnik jest padniety
duzo zrobione i juz prawie nie ma co robic......
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 04 maja 2008, 15:42
- Lokalizacja: Bergen,szczecin
ja mam silnik 1,9 96kw u mnie jest z tylu silnika 4pinowy i drugi jest jak bedziesz szedlza wezem od zbiorniczka wyrownawczego od plyny chlodzacego to znajdziesz drugi powinien byc w wezu 2pinowy,a ten pierwszy napewno musi byc gdzies w blokusilnika popatrz dokladnie moze byc zielony,niebieski,lub czrny
Pozdro
Pozdro
duzo zrobione i juz prawie nie ma co robic......
- Mundek2009
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 05 sty 2009, 20:23
- Lokalizacja: Gdynia/pomorskie
[A6C5 2.5 TDI 1999]
Zapytam i ja bo też zauważyłem w moim taka sytuację. Mam go od 10 miesiecy i uważałem to za normalne zachowanie ale teraz zapytam. Po odpaleniu lampek kontrolnych i napisu OK odpalam diselka i po kilku - moze 3-5 sek, słychać jakby jakis przekaznik puknął i wskazówka Woltomierza od pozycji 12 przechodzi do 15 Volt. Czy to tak powinno byc? A i przy okazji zapytam jeszcze o jedno. Gdy włacze klime na automat zadając mu np 19 stopni to zauważam, że woltomierz za jakis czas wskazuje mniejsze ładowanie. Tak ma byc?
Mundek