Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1.8T ] Temperatura silnika/ grzejacy się.

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Tipp-ex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:13
Lokalizacja: Warszawa

[A6 C5 1.8T ] Temperatura silnika/ grzejacy się.

Post autor: Tipp-ex » 17 lis 2010, 23:25

Witam,
Problem polega na tym ze temperatura silinka chyba jest wieksza niz powinna byc.
Jak na zaegarze jest 60 dwie kreski to wskazowka jest za ta druga kawalek przed 120 ale nie wiem ile to jest czy 100 czy okolo 95;/. malo tego jak sie kilka razy wyprzedzi i zatrzyma to widac lekki dymek spod maski i smrud spalenizny dalsza rowna jazda go uspakaja i nie ma takiego czegos...;/ lecz jest starsznei goraco pod maska.. i jeszcze jak by tego i tego bylo malo;p kiedys na zimnym silniku 6km jazdy dynamicznej i silnik od spodu nagdzał sie do czerwonosci ;/ jakis 7 dni temu ...doslownie byl czerwony. . . przy spokojnej jezdzie temp..jest ponad 90 ale wsyztsko ok mozna jechac 140. aby nie zmuszac go do szybkiego wyprzedzania typu pedal w podloge..lub na 3/4 odrazu

Awatar użytkownika
wujek 2Pac
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 16 lis 2010, 22:36
Lokalizacja: Mielec/Podkarpacie

Post autor: wujek 2Pac » 17 lis 2010, 23:33

No to kiszka, nie ma nic gorszego niz przegrzanie silnika :-/
No a co wiecej, to na poczatek polecam sprawdzic termostat, a wtedy jak jezdziles to wiatrak sie wlaczal??

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 17 lis 2010, 23:36

Tipp-ex pisze:na zimnym silniku 6km jazdy dynamicznej i silnik od spodu nagdzał sie do czerwonosci
a dokładnie po lewej stronie otwierając maskę na dole ?
jak tak to masz zapchany katalizator i turbina Ci sieci na czerwono, wtedy KAT wycinać czym prędzej
a jeżeli kata nie wytniesz to zabijesz niebawem turbo :-)

Tipp-ex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tipp-ex » 18 lis 2010, 00:04

kolego dokladnie jak napisales po lewej na dole ;/ eh... termostat wymieniony bo podciekal czyli co robic czym predzej...bo szkoda auta meczyc. no i turbo... to wydatek

Awatar użytkownika
wujek 2Pac
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 16 lis 2010, 22:36
Lokalizacja: Mielec/Podkarpacie

Post autor: wujek 2Pac » 18 lis 2010, 00:10

No to rob to co kolegatarq radzi <ok> , zapchany "wyziew" i gorace spaliny maja problemy sie wydostac i grzeja turbine a czasem i kolektor (choc on raczej na to odporny).

Tipp-ex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tipp-ex » 18 lis 2010, 00:13

jak amoze byc cena katalizatora, mysle ze drogi nowy bedzie..? a czy uzywke oplaca sie zakladac... mysle ze nie..bo tez nie wiadomo w jakim stanie co ogolnie radzisz
A6 C4 2.5tdi
A6 C5 1.8T
Seat Cordoba 1.9 TDi
Renault Thalia 1.4 v8
Renault Megane Coach 1.4 16v
Vw Passat 1.9 TDIi

Awatar użytkownika
wujek 2Pac
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 16 lis 2010, 22:36
Lokalizacja: Mielec/Podkarpacie

Post autor: wujek 2Pac » 18 lis 2010, 00:21

No nowy to sporo kosztuje :-( ale jak wytniesz stary to od razu silnik odzyje i bedzie zwawiej chodzil, no i chyba mozna cos okolo 100 zl za stary kat zgarnac, a w miejsce kata wstawic np. strumiennice. Wszystko bedzie Cie kosztowac niewiele wiecej niz wezmiesz za kata. Oczywisice pozniej przeglad musi byc "kombinowany". Ja coprawda mam kata, ale chyba juz niedlugo tez sie z nim rozstane ;-)

Tipp-ex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tipp-ex » 18 lis 2010, 00:32

czyli co radzisz konkretnie jutro sie przejade sprawdzic.... co i jak ale widze ze jestes ofarneity w temacie ... Bardzo. NO bo jak pojade na warsztat zaproponuja katalizator nowy, i nie wiadomo co dalej moze kupic uzywke... poprostu. bo nie bardzo wiem ocb z e strumiennica i jak im wytlumaczyc zeby zamiast aktalizatora wprowadzili strumiennice. a czy ona daje spadek mocy. i czy jestjakis jej konkretny rodzaj

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 18 lis 2010, 09:29

wspawać kwasówkę dokształcana zamiast kata o średnicy 3` i owinąć taśma termiczna, na przeglądzie powiesz ze masz owinięty katalizator i bez problemu podbijają :-D

kat tylko zapycha, musisz się go pozbyć zobaczysz jak auto zacznie chodzić jak spaliny będą wolne 8-) nie kupuj używanego ani nowego, albo strumienica albo dokształcana kwasówka 3` chociaż do łączki elastycznej, dalej zostaw serie, zapłacisz nie więcej jak 300zl a za swój kat dostaniesz ok 200zl

ew niech wybebesza twojego i zostawia sama obudowę :-)

Awatar użytkownika
wujek 2Pac
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 16 lis 2010, 22:36
Lokalizacja: Mielec/Podkarpacie

Post autor: wujek 2Pac » 18 lis 2010, 17:18

Nic dodac, nic ujac :-D

endriu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 16 cze 2008, 11:42
Lokalizacja: Bogatynia

Post autor: endriu » 21 lis 2010, 10:30

Zamontowałem u siebie to-http://allegro.onet.pl/katalizator-zami ... 63143.html ,już parę tysięcy zrobione i jestem zadowolony-dobra jakośc.

KamilSiedlce
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: KamilSiedlce » 21 lis 2010, 11:41

Jest jeszcze wyjsie wywalic srodek z katalizatora i zostawic sama jego obudowe:) Dobry patent i nikt Ci nie powie ze katalizatora nie masz :)

endriu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 16 cze 2008, 11:42
Lokalizacja: Bogatynia

Post autor: endriu » 21 lis 2010, 17:49

Będzie głośno,sprawdzone.

Tipp-ex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tipp-ex » 24 lis 2010, 11:28

WItam,
Ponawiam temat od wczoraj stoi samochod u mechanika 1 przyczyna jaka odkrył to:
Uszczelka przy silniku puszcza olej wsyztsko ponoc bylo zalane ja tam nawet nie zagladalem bo olej pod samochod nie kapal... podobno świece zalane olejem ;p 2 sztuki to nawet ich widac ponoc nie bylo, fajki na świece tak samo zalane... eh no chyba cewki czy cos tak zrozumialem przez telefon ze tez byly ale nie mam pewnosci. Najpierw to zrobi potem zobaczymy czy to przyczyna kapiacego oleju na jakies elementy rozgrzane w silniku czy to nadal kat dzisiaj do poludnia reszte sie dowiem.Bo jak mowilem wydzielal sie dymek i straszny zapach spalenizny. No i to rozgrzanie do czerwonosci... moze to jakos nie przepalone paliwo?

[ Dodano: 2010-11-24, 11:41 ]
a ten zamiennik co podales link to tez dziala glosniej ? czy jak to jest jezeli jeszcze kat do wymiany to nie pogardze twoim linkiem :) A za starego Kata sie zwroci wiec wymiana w sumie ok...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja