Słyszałem opinie, że w tym silniku wymiana paska jest bajecznie prosta lecz bardzo ciężko jest go tak wymienić aby nie poprzestawiać zapłonu. Stwierdziłem, że najlepiej będzie wymienić go u pompiarza bo facio sie tym zajmuje a jesli ktos sknoci to i tak bede musiał do niego jechać. Wczoraj pasek został wymieniony, Wrażenia moje sa takie : praca silnika jest jeszcze spokojniejsza i cichsza , przy niskich obrotach samochód przyspiesza tak jak wcześniej , natomiast po przekroczeniu magicznej granicy 2000 tys obrotów nic ciekawego się nie dzieje , dynamika nieznacznie sie poprawia i powyżej 2500 obr zaczyna drastycznie spadać, i przy ok 4000 (gdzie według wykresu moc jest w okolicach max) auto już praktycznie nie przyuspiesza.
Z pomoca stopera i dziewczyny zrobiłem prosty test akceleracyjny .
Wynik: 18,5 s do 100 km/h (przy katalogowych 11,1) Naturalnie wiem że powinienem brać poprawkę na to iz auto nie jest nowe , mój start nie był idealny a i pewnie nie zmieniam biegów tak jak kierowcy testowi Audi ale jednak wynik jest beznadziejny.
Wróciłem do pana pompiarza z reklamacją, jednak on powiedział ze niemożliwe ze mógł cos poprzestawiac i jest pewien że wszystko zrobił dobrze , i jeśli bardzo chce to mi to jeszcze raz posprawdza wszystko ale nie dziś bo jest zawalony robotą .
Czy mozliwe ze coś poprzestawiał , jesli tak to co , lub co to kurde może być jesli to coś innego
