Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S6 C6] Masa błędów, nie odpala nie łączy z komputerem

Silniki benzynowe
sobi28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2010, 00:10
Lokalizacja: Tomaszów Maz

[S6 C6] Masa błędów, nie odpala nie łączy z komputerem

Post autor: sobi28 » 17 lis 2010, 00:18

Witam
Mam następujący problem gdyż po przekręceniu kluczyka naprzeciw kierownicy pojawia mi się masa błędów m.in.
- esp fault
- brake fault
- parkingbreake fault
- olej


samochód nie odpala, chodź rozrusznik się kręci, ręczny działa, kierunkowskazy też tylko wycieraczki nie działają ... Co by było milej nie łączy sie ani na moim Vagu ani na AMX 530,
czy macie Panowie jakiś pomysł, chociaż by sie może połączył z komputerem.

Awatar użytkownika
wujek 2Pac
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 16 lis 2010, 22:36
Lokalizacja: Mielec/Podkarpacie

Post autor: wujek 2Pac » 17 lis 2010, 00:25

Wiem, ze takie cuda dzieja sie gdy wali sie modul ABS, przynajmniej to typowe objawy jesli chodzi o C5. Choc w C5 silnik odpalal, tylko ze w trybie awaryjnym. Moze w kolejnej generacji posuneli sie do unierochomienia silnika.
Znajdz glowny bezpiecznik od ABS i wypnij go, jesli ktores problemy ustapia, to napewno to.

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 17 lis 2010, 00:30

1. Przywitaj się

2. W opisie masz S6 i silnik 2.4 177KM ?

3. Odepnij aku bo coś mi tu śmierdzi..

4. Poczekaj na pomoc bardziej doświadczonych kolegów z Forum.






:arrow: Mam dziś nocny dyżur techniczny na Forum , robie co moge ale niewiem co się dzieje.. <alpaga>

sobi28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2010, 00:10
Lokalizacja: Tomaszów Maz

Post autor: sobi28 » 17 lis 2010, 00:41

Już sie przywitałem tak mam s6 z silnikiem 2.4 :) czekam czekam :)

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 17 lis 2010, 00:58

sobi28,

1. Nie zrozum mnie żle

2. Rozumiem że jesteś zdenerwowany.

3. S6 C6 ma 2.4 motor ?

4. Masz tył napęd ?

5. W opisie jest RWD

6. Odepnij AKU

7. Niestety czekamy dalej

8. Jako "nowy" jutro ty masz dyżur ( od 22 do 6 niestety )

9. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 lis 2010, 01:08 przez Fascynat, łącznie zmieniany 1 raz.

sobi28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2010, 00:10
Lokalizacja: Tomaszów Maz

Post autor: sobi28 » 17 lis 2010, 01:06

Sorki kolego :)

3. nie wiem jak to mozliwe ale na atrapie mam normalnie s-line na klapie S6 a w serwisie gdy je kupilem powiedzial gość po VINie bananowa skóra... 2,4 napęd przód s6 więc juz sam nie wiem ;D
4. zwykła pomyłka, źle wcisnąłem :)
6. Odpiąłem Aku i czekam i tak musze czekać do rana :)


Edit; Panowie, a czy przekaźnik 373 ma jakieś specjalne właściwości i musi byc taki sam o takim samym oznaczeniu, czy można go zamienić z jakimkolwiek?

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 17 lis 2010, 01:15

No jak musisz teraz gdzieś jechać ;-) to podepnij może już nie będzie sobie kpin robił ..

Ogólnie to jak dla mnie to coś tu zwarcie robi ...

(miej gaśnice w pogotowiu) ;-)

sobi28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2010, 00:10
Lokalizacja: Tomaszów Maz

Post autor: sobi28 » 17 lis 2010, 01:20

nie tak pytam z ciekawości :) bo wydaje mi sie ze jest on troche zgniły... A co do dyżuru to po co tu ja ??zero pożytku , hmmm :-/

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 17 lis 2010, 01:38

1. Co ty tam za rzeżbe robisz...

2. Nic nie dłub po nocy..

3. Zaprzestań wszelkich czynności bo naprawde gaśnica się przyda..

4. Jutro ktoś pomoże (jesteś na porządnym forum - tu niema pomyłek)

5. Co do dyżuru to "sztuka" jest "sztuka" jak widzisz ja nic niewiem a jestem..

6. Lepiej idż się wyśpij na jutro.

7. Nie piszemy o pierdołach bo zbaczamy z tematu

8. Wszystkiego dowiesz się rano.

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 17 lis 2010, 10:21

Podobne błędy pojawiły się u mnie jak odłączyłem moduł hamulca ręcznego (samochodu nie uruchamiałem), jeden z kolegów pisał że miał przerwę na połączeniu modułu z wtyczką, czyszczenie pomogło.

sobi28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2010, 00:10
Lokalizacja: Tomaszów Maz

Post autor: sobi28 » 17 lis 2010, 15:01

Problem ustąpił po wymianie tego przekaźnika... Pozostała mi teraz wykryta nieprawidłowość systemu wtrysku powietrza wtórnego

Awatar użytkownika
wujek 2Pac
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 16 lis 2010, 22:36
Lokalizacja: Mielec/Podkarpacie

Post autor: wujek 2Pac » 17 lis 2010, 17:51

Ktory przekaznik zawinil w tym przypadku :?:

sobi28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2010, 00:10
Lokalizacja: Tomaszów Maz

Post autor: sobi28 » 17 lis 2010, 19:17

przekaźnik 373 od Abs zaraz koło komputera w podszybiu, a co powiecie mi na problem z wtryskiem powietrza wtónego...?

Awatar użytkownika
wujek 2Pac
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 16 lis 2010, 22:36
Lokalizacja: Mielec/Podkarpacie

Post autor: wujek 2Pac » 17 lis 2010, 19:26

To w dobrym kierunku kombinowalem :-P

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 18 lis 2010, 07:29

sobi28 pisze:a co powiecie mi na problem z wtryskiem powietrza wtónego...?
Działa tylko na zimnym silniku. A jaki to problem? Jakiś błąd?
Do sprawdzenia pompa powietrza wtórnego, rurka plastikowa od pompy do głowicy, wężyki podciśnienia, 2 elektrozawory gdzieś nad przepustnicą z podłączonym podciśnieniem sterujące zaworami kombinowanymi powietrza wtórnego i same zawory kombinowane na tyle silnika zamontowane na głowicy silnika, może być do nich kiepskie dojście. O układzie powietrza wtórnego było w dziale C5.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl