[S6 C6] Masa błędów, nie odpala nie łączy z komputerem
[S6 C6] Masa błędów, nie odpala nie łączy z komputerem
Witam
Mam następujący problem gdyż po przekręceniu kluczyka naprzeciw kierownicy pojawia mi się masa błędów m.in.
- esp fault
- brake fault
- parkingbreake fault
- olej
samochód nie odpala, chodź rozrusznik się kręci, ręczny działa, kierunkowskazy też tylko wycieraczki nie działają ... Co by było milej nie łączy sie ani na moim Vagu ani na AMX 530,
czy macie Panowie jakiś pomysł, chociaż by sie może połączył z komputerem.
Mam następujący problem gdyż po przekręceniu kluczyka naprzeciw kierownicy pojawia mi się masa błędów m.in.
- esp fault
- brake fault
- parkingbreake fault
- olej
samochód nie odpala, chodź rozrusznik się kręci, ręczny działa, kierunkowskazy też tylko wycieraczki nie działają ... Co by było milej nie łączy sie ani na moim Vagu ani na AMX 530,
czy macie Panowie jakiś pomysł, chociaż by sie może połączył z komputerem.
- wujek 2Pac
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 16 lis 2010, 22:36
- Lokalizacja: Mielec/Podkarpacie
Wiem, ze takie cuda dzieja sie gdy wali sie modul ABS, przynajmniej to typowe objawy jesli chodzi o C5. Choc w C5 silnik odpalal, tylko ze w trybie awaryjnym. Moze w kolejnej generacji posuneli sie do unierochomienia silnika.
Znajdz glowny bezpiecznik od ABS i wypnij go, jesli ktores problemy ustapia, to napewno to.
Znajdz glowny bezpiecznik od ABS i wypnij go, jesli ktores problemy ustapia, to napewno to.
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
sobi28,
1. Nie zrozum mnie żle
2. Rozumiem że jesteś zdenerwowany.
3. S6 C6 ma 2.4 motor ?
4. Masz tył napęd ?
5. W opisie jest RWD
6. Odepnij AKU
7. Niestety czekamy dalej
8. Jako "nowy" jutro ty masz dyżur ( od 22 do 6 niestety )
9. Pozdrawiam
1. Nie zrozum mnie żle
2. Rozumiem że jesteś zdenerwowany.
3. S6 C6 ma 2.4 motor ?
4. Masz tył napęd ?
5. W opisie jest RWD
6. Odepnij AKU
7. Niestety czekamy dalej
8. Jako "nowy" jutro ty masz dyżur ( od 22 do 6 niestety )
9. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 lis 2010, 01:08 przez Fascynat, łącznie zmieniany 1 raz.
Sorki kolego
3. nie wiem jak to mozliwe ale na atrapie mam normalnie s-line na klapie S6 a w serwisie gdy je kupilem powiedzial gość po VINie bananowa skóra... 2,4 napęd przód s6 więc juz sam nie wiem ;D
4. zwykła pomyłka, źle wcisnąłem
6. Odpiąłem Aku i czekam i tak musze czekać do rana
Edit; Panowie, a czy przekaźnik 373 ma jakieś specjalne właściwości i musi byc taki sam o takim samym oznaczeniu, czy można go zamienić z jakimkolwiek?
3. nie wiem jak to mozliwe ale na atrapie mam normalnie s-line na klapie S6 a w serwisie gdy je kupilem powiedzial gość po VINie bananowa skóra... 2,4 napęd przód s6 więc juz sam nie wiem ;D
4. zwykła pomyłka, źle wcisnąłem
6. Odpiąłem Aku i czekam i tak musze czekać do rana
Edit; Panowie, a czy przekaźnik 373 ma jakieś specjalne właściwości i musi byc taki sam o takim samym oznaczeniu, czy można go zamienić z jakimkolwiek?
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
1. Co ty tam za rzeżbe robisz...
2. Nic nie dłub po nocy..
3. Zaprzestań wszelkich czynności bo naprawde gaśnica się przyda..
4. Jutro ktoś pomoże (jesteś na porządnym forum - tu niema pomyłek)
5. Co do dyżuru to "sztuka" jest "sztuka" jak widzisz ja nic niewiem a jestem..
6. Lepiej idż się wyśpij na jutro.
7. Nie piszemy o pierdołach bo zbaczamy z tematu
8. Wszystkiego dowiesz się rano.
2. Nic nie dłub po nocy..
3. Zaprzestań wszelkich czynności bo naprawde gaśnica się przyda..
4. Jutro ktoś pomoże (jesteś na porządnym forum - tu niema pomyłek)
5. Co do dyżuru to "sztuka" jest "sztuka" jak widzisz ja nic niewiem a jestem..
6. Lepiej idż się wyśpij na jutro.
7. Nie piszemy o pierdołach bo zbaczamy z tematu
8. Wszystkiego dowiesz się rano.
- wujek 2Pac
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 16 lis 2010, 22:36
- Lokalizacja: Mielec/Podkarpacie
- wujek 2Pac
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 16 lis 2010, 22:36
- Lokalizacja: Mielec/Podkarpacie
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Działa tylko na zimnym silniku. A jaki to problem? Jakiś błąd?sobi28 pisze:a co powiecie mi na problem z wtryskiem powietrza wtónego...?
Do sprawdzenia pompa powietrza wtórnego, rurka plastikowa od pompy do głowicy, wężyki podciśnienia, 2 elektrozawory gdzieś nad przepustnicą z podłączonym podciśnieniem sterujące zaworami kombinowanymi powietrza wtórnego i same zawory kombinowane na tyle silnika zamontowane na głowicy silnika, może być do nich kiepskie dojście. O układzie powietrza wtórnego było w dziale C5.