Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[2.5 TDI AAT] bardzo bardzo glosny metaliczny klekot...

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

[2.5 TDI AAT] bardzo bardzo glosny metaliczny klekot...

Post autor: pablo90 » 15 lis 2010, 22:54

witam,
pisze do Was forumowicze z pytaniem. moja setka bardzo glosno chodzi na wolnych obrotach, nie cichnie przy dodaniu gazu. chodzi tu o klekot podobny do klekotu zaworów lecz bardziej metaliczny. jest na prawde glosny szczegolnie na zewnatrz. czy mozliwe zeby (jak podpowiedzial mi jeden mechanik) była to pompa podciśnienia? jesli tak to o z nią?
pedał hamulca robi sie twardy jak postoi przez noc ale po odpaleniu momentalnie mięknie. podpompowanie hamulca nie powoduje zaniku klekotu.
macie jakies pomysly? moze ktoś się spotkał z czyms takim?

quattros
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 18 sty 2008, 09:11
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: quattros » 16 lis 2010, 06:46

Witam kolego na pewno chodzi ci o wakupompa nie wiem czy dobrze napisałem ale to jest taki odgłos , jest sposób na to musisz ją wyciągnąć i zrobić rysy na wałku od czoła a przyczyna jest taka że jest za gładki i olej nie trzyma się jego ścianek i tak sobie popukuje.
AUDI Z ŁACINY ZNACZY SłUCHAJ

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 16 lis 2010, 12:02

zeby odkrecic pompe podcisnienia trzeba poczynic jakies powazniejsze kroki czy po prostu klucz w lape i jazda? :->

Awatar użytkownika
mariusz_wierz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 28 sty 2009, 09:57
Imię: Mariusz
Rocznik: 2010
Moje auto: Q5
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: mariusz_wierz » 16 lis 2010, 13:51

pablo90, jeśli wina leży po stronie pompy podciśnienia to z tego co się orientuję po wciśnięciu pedału hamulca stukanie powinno zanikać, a u Ciebie chyba tak nie jest? Czy to "klekotanie" występuje i na zimnym i na rozgrzanym silniku? No i od jak dawna - czy dopiero pojawiło się czy stuka już od dawna?

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 16 lis 2010, 14:33

sprawdź sobie katalizator, czy się nie posypał <ok>

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 16 lis 2010, 15:16

a wiec jadac po kolei z odpowiedziami:
klekotanie nie ustaje nigdy ani po podpompowaniu hamulcem ani na zimnym czy goracym silniku.
kata wyciałem kilka miesiecy temu.
jak sprawdzic czy to nie od pompy wtryskowej? osiagi auta w normie...
klekot slysze od kiedy kupilem auto czyli od sierpnia..

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 16 lis 2010, 16:06

Rozrząd ok ? Mi przemieliło podkładke przez co przeskoczyło o 1(albo 2) ząbek i odgłos był jak w największe mrozy super wyprzedzony kąt czyli metaliczne stukanie łomot czy nie wiadomo co, sprawdź kąt wtrysku dla spokoju <ok>
Obrazek TDI +

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 16 lis 2010, 16:15

gdybym zlogowal 000 i wrzucil tu to by pomoglo w diagnozie?

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 16 lis 2010, 19:57

ok.
jutro zloguje tuz po odpaleniu, po 5 minutach, po ok 15 i po 30 min jazdy. bedzie ok?

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 16 lis 2010, 21:00

no ok... jak najczesciej postaram sie logowac jutro... ile czasu poswiecac na jeden log? 20 sek?

zapomniałbym: ostatnio w vagu wyskoczył mi błąd 00550 - "Kontrola startu wtrysku > przewody, elektrozawór czasowy wtryskiwacza, niski poziom paliwa, zakres czasowy pompy"

[ Dodano: 2010-11-18, 12:48 ]
jak powiedział tak zrobił...
logi na zimnym silniku, po 5 minutach i po 10... wieczorem postaram sie wrzucic po krotkiej jezdzie i po dluzszej...


Zimny silnik

po 5 minutach

po 10 minutach

a tu błąd o którym wspomniałem

jezeli da sie z tego "juz" coś wyczytac to prosze o info... przypominam o bledzie 00550 który wyskakuje w vagu...

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 18 lis 2010, 22:09

i jeszcze log z goracego silnika

ok, jak tylko bedzie okazja podjade wyregulowac kat wtrysku... ile taka przyjemnosc kosztuje?
i drugie, czy ten cholerny klekot moze byc tym wlasnie spowodowany?

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 19 lis 2010, 09:53

da rade dokladnie tak samo zrobic z moim/naszym silnikiem? rozumiem ze innych grup niz 000 tak na prawde zczytywac nie trzeba?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja