[2.5 TDI AAT] bardzo bardzo glosny metaliczny klekot...
[2.5 TDI AAT] bardzo bardzo glosny metaliczny klekot...
witam,
pisze do Was forumowicze z pytaniem. moja setka bardzo glosno chodzi na wolnych obrotach, nie cichnie przy dodaniu gazu. chodzi tu o klekot podobny do klekotu zaworów lecz bardziej metaliczny. jest na prawde glosny szczegolnie na zewnatrz. czy mozliwe zeby (jak podpowiedzial mi jeden mechanik) była to pompa podciśnienia? jesli tak to o z nią?
pedał hamulca robi sie twardy jak postoi przez noc ale po odpaleniu momentalnie mięknie. podpompowanie hamulca nie powoduje zaniku klekotu.
macie jakies pomysly? moze ktoś się spotkał z czyms takim?
pisze do Was forumowicze z pytaniem. moja setka bardzo glosno chodzi na wolnych obrotach, nie cichnie przy dodaniu gazu. chodzi tu o klekot podobny do klekotu zaworów lecz bardziej metaliczny. jest na prawde glosny szczegolnie na zewnatrz. czy mozliwe zeby (jak podpowiedzial mi jeden mechanik) była to pompa podciśnienia? jesli tak to o z nią?
pedał hamulca robi sie twardy jak postoi przez noc ale po odpaleniu momentalnie mięknie. podpompowanie hamulca nie powoduje zaniku klekotu.
macie jakies pomysly? moze ktoś się spotkał z czyms takim?
- mariusz_wierz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 28 sty 2009, 09:57
- Imię: Mariusz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: Q5
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
pablo90, jeśli wina leży po stronie pompy podciśnienia to z tego co się orientuję po wciśnięciu pedału hamulca stukanie powinno zanikać, a u Ciebie chyba tak nie jest? Czy to "klekotanie" występuje i na zimnym i na rozgrzanym silniku? No i od jak dawna - czy dopiero pojawiło się czy stuka już od dawna?
no ok... jak najczesciej postaram sie logowac jutro... ile czasu poswiecac na jeden log? 20 sek?
zapomniałbym: ostatnio w vagu wyskoczył mi błąd 00550 - "Kontrola startu wtrysku > przewody, elektrozawór czasowy wtryskiwacza, niski poziom paliwa, zakres czasowy pompy"
[ Dodano: 2010-11-18, 12:48 ]
jak powiedział tak zrobił...
logi na zimnym silniku, po 5 minutach i po 10... wieczorem postaram sie wrzucic po krotkiej jezdzie i po dluzszej...
Zimny silnik
po 5 minutach
po 10 minutach
a tu błąd o którym wspomniałem
jezeli da sie z tego "juz" coś wyczytac to prosze o info... przypominam o bledzie 00550 który wyskakuje w vagu...
zapomniałbym: ostatnio w vagu wyskoczył mi błąd 00550 - "Kontrola startu wtrysku > przewody, elektrozawór czasowy wtryskiwacza, niski poziom paliwa, zakres czasowy pompy"
[ Dodano: 2010-11-18, 12:48 ]
jak powiedział tak zrobił...
logi na zimnym silniku, po 5 minutach i po 10... wieczorem postaram sie wrzucic po krotkiej jezdzie i po dluzszej...
Zimny silnik
po 5 minutach
po 10 minutach
a tu błąd o którym wspomniałem
jezeli da sie z tego "juz" coś wyczytac to prosze o info... przypominam o bledzie 00550 który wyskakuje w vagu...
i jeszcze log z goracego silnika
ok, jak tylko bedzie okazja podjade wyregulowac kat wtrysku... ile taka przyjemnosc kosztuje?
i drugie, czy ten cholerny klekot moze byc tym wlasnie spowodowany?
ok, jak tylko bedzie okazja podjade wyregulowac kat wtrysku... ile taka przyjemnosc kosztuje?
i drugie, czy ten cholerny klekot moze byc tym wlasnie spowodowany?