[A6 C5 tiptronic] drugi bieg, problem czy normalne ?
[A6 C5 tiptronic] drugi bieg, problem czy normalne ?
Mam dziwny chyba problem, mam pierwszego automata, i na drugim biegu czuje się jak by były dwa biegi.
Wygląda to tak, wbija drugi bieg rozpędza go chwile po czym obroty spadają o jakieś 500 obrotów i dalej rozpędza na tym samym drugim biegu.
Odkąd mam auto tak jest dzisiaj kolega kupił A6 i z ciekawości się przejechałem i ma dokładnie tak samo.
Więc pytanie czy to normalne, czy każdy tak ma czy zbieg okoliczności i obaj tak mamy
Byłem pare dni temu na VAGowaniu auta i żadnych błedów nigdzie w aucie nie ma, a nie zapytałęm o to bo ogólnie sprawdzałem przepływkę, która po czyszczeniu z instrukci zawartej na forum działa wyśmienicie oczywiście bez pędzelkowania, sam spitytus.
[ Dodano: 2010-11-12, 20:42 ]
Nikt tak nie ma jak ja?
[ Dodano: 2010-11-13, 15:23 ]
Napiszcie chociaż, że tak nie macie. Bo nie wierze że nikt z was czytających nei ma tiptronica bo mnie chwilowo to martwi
Wygląda to tak, wbija drugi bieg rozpędza go chwile po czym obroty spadają o jakieś 500 obrotów i dalej rozpędza na tym samym drugim biegu.
Odkąd mam auto tak jest dzisiaj kolega kupił A6 i z ciekawości się przejechałem i ma dokładnie tak samo.
Więc pytanie czy to normalne, czy każdy tak ma czy zbieg okoliczności i obaj tak mamy
Byłem pare dni temu na VAGowaniu auta i żadnych błedów nigdzie w aucie nie ma, a nie zapytałęm o to bo ogólnie sprawdzałem przepływkę, która po czyszczeniu z instrukci zawartej na forum działa wyśmienicie oczywiście bez pędzelkowania, sam spitytus.
[ Dodano: 2010-11-12, 20:42 ]
Nikt tak nie ma jak ja?
[ Dodano: 2010-11-13, 15:23 ]
Napiszcie chociaż, że tak nie macie. Bo nie wierze że nikt z was czytających nei ma tiptronica bo mnie chwilowo to martwi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
Witam kolegów.
U mnie występuje podobne zjawisko tylko że na 3 biegu. Zauważyłem jednak, że jak zapnie trojkę i nacisnę lekko gaz to przeskok półbiegu jest jakby łagodniejszy.
BTW W sterowniku skrzyni specjaliści od Sopy znaleźli błąd "17125- P0741- 035" Sprzęgło mostkujące przekładnika momentu obrotowego. Brak przenoszenia napędu. Statyczna.
Zaczynam się już martwić bo skrzynia była remontowana w czerwcu a tu takie coś.
U mnie występuje podobne zjawisko tylko że na 3 biegu. Zauważyłem jednak, że jak zapnie trojkę i nacisnę lekko gaz to przeskok półbiegu jest jakby łagodniejszy.
BTW W sterowniku skrzyni specjaliści od Sopy znaleźli błąd "17125- P0741- 035" Sprzęgło mostkujące przekładnika momentu obrotowego. Brak przenoszenia napędu. Statyczna.
Zaczynam się już martwić bo skrzynia była remontowana w czerwcu a tu takie coś.
Wg poprzedniego właściciela, zatarciu uległ jeden z pierścieni na jakimś wałku. Serwis zdecydował się na demontaż skrzyni, remont, wymianę oleju. Faktura opiewała na sumę 2600zł. Nie pamiętam dokładnie jaki mechanik to robił ale było to w na 98% w Mysłowicach a nazwa serwisu zaczynała się na "P". Więcej informacji mogę podać dopiero w poniedziałek bo dokumentacja została w Polsce. Zobaczę wieczorem jak wygląda adaptacja w VCSD.
Gdyby Bóg faworyzował napęd na przednią oś to człowiek chodziłby na rękach...
Witam.
Trochę mnie koledzy uspokoiliście. Mam taki sam problem. Przy 2,200 obrotów spada na 2 tyś i dalej jedzie.
Jak już jestem przy temacie to mam też takie wrażenie, że jak redukuję z tej trójki to czuć takie szarpnięcie. Tak jakby coś spadło w środku. Jest to wtedy jak dojeżdzam z wciśniętym lekko hamulcem. Nie ma tego za każdym razem, ale bywa odczuwalne.
Teraz może z innej beczki. Parę dni temu jechałem na prostej drodze i było słychać jak puszczę gaz to szumiało chyba z prawej strony. Nacisnąłem gaz, lub hamulec tego już nie było. Po przełączeniu na luz też ustawał ten szum. W tym momencie tego nie ma, ale mam obawy. Nadmienię, że mam przegób do wymiany. Może to być przyczyną?
Pytam o takie sprawy, bo kupiłem auto w kwietniu i już był problem z rozrządem i wałkami.
Rozrząd wymieniali niemcy i tak spitolili robotę, że po 30 tyś musiałem robić jeszcze raz. Doszły wałki i wyszło 7 tyś. zł. Pytam o te awaryjności, bo może to jakiś strup? Jak by tak doszło do roboty skrzyni to pozostaję las i bańka benzyny. :-D Pozdrawiam.
Trochę mnie koledzy uspokoiliście. Mam taki sam problem. Przy 2,200 obrotów spada na 2 tyś i dalej jedzie.
Jak już jestem przy temacie to mam też takie wrażenie, że jak redukuję z tej trójki to czuć takie szarpnięcie. Tak jakby coś spadło w środku. Jest to wtedy jak dojeżdzam z wciśniętym lekko hamulcem. Nie ma tego za każdym razem, ale bywa odczuwalne.
Teraz może z innej beczki. Parę dni temu jechałem na prostej drodze i było słychać jak puszczę gaz to szumiało chyba z prawej strony. Nacisnąłem gaz, lub hamulec tego już nie było. Po przełączeniu na luz też ustawał ten szum. W tym momencie tego nie ma, ale mam obawy. Nadmienię, że mam przegób do wymiany. Może to być przyczyną?
Pytam o takie sprawy, bo kupiłem auto w kwietniu i już był problem z rozrządem i wałkami.
Rozrząd wymieniali niemcy i tak spitolili robotę, że po 30 tyś musiałem robić jeszcze raz. Doszły wałki i wyszło 7 tyś. zł. Pytam o te awaryjności, bo może to jakiś strup? Jak by tak doszło do roboty skrzyni to pozostaję las i bańka benzyny. :-D Pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga