[C5 1.9 TDi 131 KM 2003r.] probolemy silnika
Wiem ze to nie to co Cie interesuje ale niedawno jezdzilem passatem kumpla 1.9 105 km i on sam nie majac doswiadczenia z silnikami o wiekszej mocytwierdzil ze chodzi jak to sie mowi przecinak ale ja przesiadajac sie ze swojego to tak jakby ktos z mojego turbo wyciagnal . Potwierdzilem mu ze dobrze chodzi bo byl to jego nowy nabytek i nie chcialem go zasmucac , ale za to pali mu tyle ze o n sam mowiac zartem mowi ze az sie martwi HEHE.
Za A4 116k przemawia mniejsza masa od A6 i powinna jezdzic nieduzo slabiej niz A6 130km .
Dane techniczne mowia ze A6 Avant 130km od 0-100 10.7s a A4 Avant 116km od 0-100 to 11.5s . Wiec moze lepiej 130 km .
Bo jakby niepatrzec to moje ducato 2.3 120koni z pusta paka robi setke w cos okolo 12s wiec troche slabo .
Ale niech sie inni posiadacze wypowiedza a Ty bedziesz mogl podjac dobra decyzje .
Za A4 116k przemawia mniejsza masa od A6 i powinna jezdzic nieduzo slabiej niz A6 130km .
Dane techniczne mowia ze A6 Avant 130km od 0-100 10.7s a A4 Avant 116km od 0-100 to 11.5s . Wiec moze lepiej 130 km .
Bo jakby niepatrzec to moje ducato 2.3 120koni z pusta paka robi setke w cos okolo 12s wiec troche slabo .
Ale niech sie inni posiadacze wypowiedza a Ty bedziesz mogl podjac dobra decyzje .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Jeśli chodzi o porównanie 116KM w A4 i A6 to...
Jeszcze przed kupnem A6 jeździłęm (na próbę) A4 01r z silnikiem 1,9 116KM - wrażenia naprawde pozytywne, jak na tak mały silniczek bardzo ładnie się zbierał.
Po chipie mojego AFNa bez trudu objeżdżam kolegę, który ma w A6 01r ten 116KM silnik i to nie ważne czy ze startu czy który szybciej pojedzie Przed chipem niestety, robił moje A6 jak chciał Dodam, że jednak 116KM w A6 w porównaniu ze 116KM w A4 to jest duża różnica na korzyść A4. Myślę, że zdrową A4 AFN 110KM da się bez większych kłopotów objechać A6 116KM (chociaż nie miałem okazji tego sprawdzać). Masa A6 działa na jej niekorzyść
Także kupić zdrowe 1,9 131KM do tego wirusik i powinno naprawdę ładnie zapitalać
A czy zdarza się w ogóle 1,9 131KM w wersji Q :shock: ?
Jeszcze przed kupnem A6 jeździłęm (na próbę) A4 01r z silnikiem 1,9 116KM - wrażenia naprawde pozytywne, jak na tak mały silniczek bardzo ładnie się zbierał.
Po chipie mojego AFNa bez trudu objeżdżam kolegę, który ma w A6 01r ten 116KM silnik i to nie ważne czy ze startu czy który szybciej pojedzie Przed chipem niestety, robił moje A6 jak chciał Dodam, że jednak 116KM w A6 w porównaniu ze 116KM w A4 to jest duża różnica na korzyść A4. Myślę, że zdrową A4 AFN 110KM da się bez większych kłopotów objechać A6 116KM (chociaż nie miałem okazji tego sprawdzać). Masa A6 działa na jej niekorzyść
Także kupić zdrowe 1,9 131KM do tego wirusik i powinno naprawdę ładnie zapitalać
A czy zdarza się w ogóle 1,9 131KM w wersji Q :shock: ?
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
- D@mi@n 2.8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
- Lokalizacja: Wieluń
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wa-Wa
- Kontakt:
rico11, w b5 nie było silnika 1,9tdi 131km, wprowadzili go dopiero w b6 i tak jak napisałem:
1,9tdi quattro 131 km było w b6
1,9tdi quattro 110 km było w b5
źródło:
http://www.audiklub.org/dane/a4/b6.html
http://www.audiklub.org/dane/a4/b5.html
1,9tdi quattro 131 km było w b6
1,9tdi quattro 110 km było w b5
źródło:
http://www.audiklub.org/dane/a4/b6.html
http://www.audiklub.org/dane/a4/b5.html
Martwi się, że tak dużo, czy martwi się bo tak mało pali? dzięki za info ale VV raczej mnie nie interesuje.AndreCh pisze:ale za to pali mu tyle ze o n sam mowiac zartem mowi ze az sie martwi HEHE.
rozumiem, z Twojego opisu, że miałeś 110KM i zchipowałeś do 131KM?eneron pisze:Po chipie mojego AFNa bez trudu objeżdżam kolegę, który ma w A6 01r ten 116KM silnik
Wg linków surowy w B5 nie było 116KM, wg poniższe linku
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22181.0
też nie było 116KM.
Ale na allegro jest pełno B5 z 116KM bądź jak niektórzy piszą 115KM. Tak więc szczerze to nie wiem już czy te silniki w B5 były?
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22181.0
też nie było 116KM.
Ale na allegro jest pełno B5 z 116KM bądź jak niektórzy piszą 115KM. Tak więc szczerze to nie wiem już czy te silniki w B5 były?
- D@mi@n 2.8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
- Lokalizacja: Wieluń
jeździłem na oględzinach autem z tematu i przy niskich obrotach gdzieś koło 1 i przy lekkim przyspieszaniu miałem wrażenie jakby przyspieszanie było z lekkimi drganiam tak jak czasem zimny silnik się zachowuje jak mu się depnie. Nie było to szarpanie lecz bardziej drganie - nie wiem czy od skrzynie/napędu, czy od silnika.
Przy zwiększeniu obrotów i prędkości znikało. Również na rozgrzanym silniku auto tak się zachowywało przy przyspieszaniu na mniejszych prędkościach.
Przy zwiększeniu obrotów i prędkości znikało. Również na rozgrzanym silniku auto tak się zachowywało przy przyspieszaniu na mniejszych prędkościach.
:roll:RaKo pisze:surowy, w b5 były też 115 czy tam 116 w Q,to już pompowtryski,taki silnik łatwo przerobić na 131 KM i wygląda jak oryginalny 131 :mrgreen:
RaKo, chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego co piszesz. Między tymi dwoma silnikami jest tak niewiele części wspólnych, że raczej przerobienie nie wchodzi w grę. Już chyba taniej byłoby wymienić cały silnik, albo zrobić chipa, niż przerabiać na 130 KM.
Niestety nie posiadam automatu, więc ciężko mi powiedzieć jakie powinny być objawy. Co do silnika, to jak najbardziej polecam. Do normalnej jazdy w zupełności wystarcza i wcale nie jest "powolny". Jeśli będzie dla Ciebie za mało, to niewielkim kosztem ciągniesz moc do góry i możesz stawać na światłach z 2,5 TDI, którego obsługa jest niewątpliwie droższa, nie wspominając już o "wadach fabrycznych" większości V6 TDI i większym spalaniu.ynos pisze:jeździłem na oględzinach autem z tematu i przy niskich obrotach gdzieś koło 1 i przy lekkim przyspieszaniu miałem wrażenie jakby przyspieszanie było z lekkimi drganiam tak jak czasem zimny silnik się zachowuje jak mu się depnie. Nie było to szarpanie lecz bardziej drganie - nie wiem czy od skrzynie/napędu, czy od silnika.
Przy zwiększeniu obrotów i prędkości znikało. Również na rozgrzanym silniku auto tak się zachowywało przy przyspieszaniu na mniejszych prędkościach.
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga