witam
Mam problem z ustawieniem dawki paliwa w audi a6 c5 mianowicie podłączam vaga wchodzę w silnik następnie blok pomiarowy widać tam blog 001 i widać jakie są obroty (u mnie 742) następnie ilość dawki paliwa (u mnie ok 6.0mg/R) później mam temperaturę (u mnie 90.1C) chcę zwiększyć dawkę paliwa przy rozruchu więc wychodzę z blok wartości mierzonych wchodzę w logowanie wpisuje login 11463 następnie wchodzę w adaptacje i mam tam numer kanału chce wpisać 01 ale do góry pokazuje mi błąd czy coś robię nie tak proszę o pomoc bo męczę się już któryś dzień i jak na razie zero efektów
z góry dziękuje za pomoc serdecznie pozdrawiam
Piotruś dzięki za podpowiedz autko już mi ładnie odpala pozdrawiam
[A6 C5 2.5TDI 150KM] ustawianie dawki paliwa vag
[A6 C5 2.5TDI 150KM] ustawianie dawki paliwa vag
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2009, 08:53 przez maciejo86, łącznie zmieniany 2 razy.
Mam pytanie pozostające w związku z tematem. Nie miałem możliwości obserwować zachowania swojej maszyny w czasch jej młodości dlatego nie wiem czy jej zachowanie jest normalne . Tuż po uruchomieniu wkreca się na obroty w okolicach 1200 i potem powoli spada do około 760 wraz ze wzrostem temperatury. Nawet przy mrozie 25 stopni zapaliła bez problemu tyle że ... zaraz po zapaleniu z rury wydobywały się przyzwoite ilości dymu ale po kilku sekundach tak jakby ilość wydobywajacego się dymu wzrastała . Po rozgrzaniu dym znikał . Czy takie objawy wskazują że mój pojazd prosi się o jakąś pieszczotę ? Czy tez ja się zwyczajnie czepiam ?Piotruś pisze:Oli - dawka paliwa jest wartością wyliczaną a nie mierzoną przez sterownik pompy wtryskowej (jako "wypadkowa" kilku podstawowych parametrów), a priorytetem jest utrzymanie żadanych obrotów biegu jałowego. Dlatego nawet zmieniając wartości adaptacyjne mozesz nie zauważać żadnych zmian, gdyz dla utrzymania zwyczajowych 742 obr/min w odczytach diagnostycznych nic się nie zmieni..
O ile się orientuje to wartośc 32768 odpowiada za fabryczne ustawienie różnych wartości w VAG, jesli wartość jest inna od tej tzn że ktoś wcześniej je zmieniał
szneider
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
Mam pytanie odnośnie dawki paliwa w silniku AFB. Fabrycznie w VAG jest wartość 42768. U mnie przy temp. 85-90stopni dawka paliwa wynosi jakieś 6,5mg. Czy to nie jest za duża wartość, jaka powinna być? Silnik tak jakby miał delikatnego muła, ale to wina kierowniczek turbiny, lekko się przycinają. Wcześniej miałem A4 1.9TDI 110km i tam dawka ustawiona była na 4,5mg. Zmieniając w VAG wartości dawka zniża sie do ok 6mg lub wzrasta do ok 7mg. Czy powinienem zmienić np na 4,5mg czy zostawić te 6mg (zmieniając na nastawniku)??? Proszę o opinie w tej sprawie
szneider
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga