Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.5TDI 150KM] ustawianie dawki paliwa vag

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maciejo86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 18 paź 2008, 20:50
Lokalizacja: WLKP

[A6 C5 2.5TDI 150KM] ustawianie dawki paliwa vag

Post autor: maciejo86 » 10 kwie 2009, 11:02

witam
Mam problem z ustawieniem dawki paliwa w audi a6 c5 mianowicie podłączam vaga wchodzę w silnik następnie blok pomiarowy widać tam blog 001 i widać jakie są obroty (u mnie 742) następnie ilość dawki paliwa (u mnie ok 6.0mg/R) później mam temperaturę (u mnie 90.1C) chcę zwiększyć dawkę paliwa przy rozruchu więc wychodzę z blok wartości mierzonych wchodzę w logowanie wpisuje login 11463 następnie wchodzę w adaptacje i mam tam numer kanału chce wpisać 01 ale do góry pokazuje mi błąd czy coś robię nie tak proszę o pomoc bo męczę się już któryś dzień i jak na razie zero efektów
z góry dziękuje za pomoc serdecznie pozdrawiam





Piotruś dzięki za podpowiedz autko już mi ładnie odpala :) pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2009, 08:53 przez maciejo86, łącznie zmieniany 2 razy.

qulig
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 15 mar 2009, 21:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: qulig » 10 kwie 2009, 13:36

Dołączam się z prośbą kolegi o dokładny opis ustawiania dawki paliwa.

P@weł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 04 sie 2009, 14:14
Lokalizacja: Warmia

Post autor: P@weł » 16 lut 2010, 11:05

Piotruś pisze:Oli - dawka paliwa jest wartością wyliczaną a nie mierzoną przez sterownik pompy wtryskowej (jako "wypadkowa" kilku podstawowych parametrów), a priorytetem jest utrzymanie żadanych obrotów biegu jałowego. Dlatego nawet zmieniając wartości adaptacyjne mozesz nie zauważać żadnych zmian, gdyz dla utrzymania zwyczajowych 742 obr/min w odczytach diagnostycznych nic się nie zmieni..
<ok>
Mam pytanie pozostające w związku z tematem. Nie miałem możliwości obserwować zachowania swojej maszyny w czasch jej młodości dlatego nie wiem czy jej zachowanie jest normalne . Tuż po uruchomieniu wkreca się na obroty w okolicach 1200 i potem powoli spada do około 760 wraz ze wzrostem temperatury. Nawet przy mrozie 25 stopni zapaliła bez problemu tyle że ... zaraz po zapaleniu z rury wydobywały się przyzwoite ilości dymu ale po kilku sekundach tak jakby ilość wydobywajacego się dymu wzrastała . Po rozgrzaniu dym znikał . Czy takie objawy wskazują że mój pojazd prosi się o jakąś pieszczotę ? Czy tez ja się zwyczajnie czepiam ?

kocosek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 28 paź 2010, 00:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kocosek » 28 paź 2010, 18:06

Witam
odświeżam temat ale w drugą stronę.
poprzedni właściciel mojego auta zwiększył podstawową dawkę paliwa
auto w tej chwili spala po mieście ok 12-13l
chce przywrócić fabryczne ustawienia
jaka wartość powinna być przypisana w a6 c5 1,9 110km z 2000r automat??

Awatar użytkownika
szneider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 26 sie 2010, 16:05
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szneider » 29 paź 2010, 17:30

O ile się orientuje to wartośc 32768 odpowiada za fabryczne ustawienie różnych wartości w VAG, jesli wartość jest inna od tej tzn że ktoś wcześniej je zmieniał
szneider
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI

Awatar użytkownika
szneider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 26 sie 2010, 16:05
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szneider » 14 lis 2010, 19:24

Mam pytanie odnośnie dawki paliwa w silniku AFB. Fabrycznie w VAG jest wartość 42768. U mnie przy temp. 85-90stopni dawka paliwa wynosi jakieś 6,5mg. Czy to nie jest za duża wartość, jaka powinna być? Silnik tak jakby miał delikatnego muła, ale to wina kierowniczek turbiny, lekko się przycinają. Wcześniej miałem A4 1.9TDI 110km i tam dawka ustawiona była na 4,5mg. Zmieniając w VAG wartości dawka zniża sie do ok 6mg lub wzrasta do ok 7mg. Czy powinienem zmienić np na 4,5mg czy zostawić te 6mg (zmieniając na nastawniku)??? Proszę o opinie w tej sprawie
szneider
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI

jarekqqq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2013, 20:27
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych Irlandia

Post autor: jarekqqq » 02 lut 2014, 16:28

Dołączam sie do kolegów muj śilnik to AYM 2.5 tdi śilnik na zimnym pali od strzała a po 3 godzinach musze kręćić przez 5 -7 sekund i chciałbym zwiękrzyć dawke tylko niewiem jak moge prośić o instruktaż
geromajo

MarcinDob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 19 paź 2013, 08:44
Lokalizacja: Żary

Post autor: MarcinDob » 09 lut 2014, 13:15

Koledzy za złe palenie silnika ciepłego czy zimnego nie tyle odpowiada dawka paliwa startowego tylko wtrysk sterujący, a jak są wtryski wyjechane i leja stad te problemy, wiem bo sam to przerabiałem niedawno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga