Piotruś
Ad1. Jesli chodzi o ciezka walke... naprawde nie byla ona ciezka przygladajac sie temu z boku, moze zalezy jak kto to robi
A co do paska rozrzadu... paski przechodza tak niewyobrazalne testy zanim wyjada z fabryki ze sobie doslownie nie wyobrazamy
Pasek w samochodzie podczas normalnej pracy tez ma potezne obciazenia. Owszem, masz racje, ze z paskiem sie tak nie powinno, wsumie to nie wolno z nim nic robic, a nawet wg producenta uzywac minimalnej sily przy jego montazu ale... no wlasnie.
Ad2. Oczywiscie, ze tak. Dostalem fakturke, mam gwarancje na usluge jak zawsze. Widocznie skoro tak sie za to zabiera a nie rozbiera wszystkiego na czesci pierwsze to... robil to juz zapewne mase razy wiec, ja mu zaufalem. Na poczatku jak sie zabieral za to zapytalem czy tak mozna, powiedzial, ze teoretycznie sie nie powinno ale gwarantuje, ze sie nic nie stanie.
Ad3. Nie traktuj fachowca jak chlopaka z forum ktory chce sprobowac to zrobic pierwszy raz
Oczywiscie, ze pamietam, wsumie robilem to juz sam z kilkoma swoimi tdi'kami ale filozofii zbytniej nie ma, przyznaj
Nawet czytajac Twoj opis jak to sie robi nie piszesz o waznym elemencie o ktorym dawno kiedys wyczytalem na forum a4klubu i np majster tez to zrobil
Czyli wyciagniecie czujki temperatury do momentu az plyn wypchnie powietrze
Potem to juz klasyka TeDeIka
Kazdy ma swoje metody, wazne by "caly" uklad byl odpowietrzony