Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.5 TDI 150km] rano kopci na biało

Silniki wysokoprężne
Reyes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Reyes » 10 lis 2010, 22:46

D@mi@n 2.8 pisze:stawiam na Turbo
ÂŹle stawiasz, oleju bierze mało (prawie nic) - zaobserwowane :D za to kradnie płyn chłodniczy ;f czyżby uszczelka?

Awatar użytkownika
piast
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 18 paź 2009, 13:58
Lokalizacja: mazury

Post autor: piast » 10 lis 2010, 22:46

a ja mysle ze przewrazliwiony jestes, w instrukcji obslugi pisze ze auto ma prawo wziac 1l oleju na 1000km ,a wiedz u ciebie w norme ta miesci sie.i pamietaj ze to nie nowe autko, ale i nowe tez kopca :mrgreen:

kowallubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
Lokalizacja: Lubin dolnośląskie

Post autor: kowallubin » 11 lis 2010, 07:00

Normy w instrukcji są po to żeby producent mógł się wykręcić od napraw i wymian gwarancyjnych silników w nowych autach. Normą jest uszkodzenie pierścieni podczas montażu tłoków w fabryce i stąd te normy :P

Reyes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Reyes » 11 lis 2010, 13:10

Panowie, a jaka przyczyna jest, że płyn z max na min. spadł po przejechaniu może 800km? (raczej miasto). Olej na bagnecie jest koloru "normalnego" (nie ma białych fragmentów, majonezu, etc). Tak samo nie ma na korku od wlewu oleju białych smug.

Awatar użytkownika
D@mi@n 2.8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: D@mi@n 2.8 » 11 lis 2010, 14:52

po pierwsze znajdź mi auto w tdi które nie kopci przy niskiej temperaturze i gdy nie jest rozgrzane.
Po 2. Jeśli nie wiesz czemu ci płynu ubywa odpal auto, położ pod nic dużą gazetę i niech pochodzi z pół godziny i musi być gdzieś znak że płyn ucieka :)
Pozdrawiam
D@MI@N

Reyes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Reyes » 11 lis 2010, 15:07

W sumie nigdy nie widziałem, żeby zostawała jakaś plama pod samochodem odkąd wymieniłem pompę wody... Ale jak nie będzie padać to podłożę gazetę.

A może to wina tej nieszczęsnej uszczelki pod głowicę?

Awatar użytkownika
D@mi@n 2.8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: D@mi@n 2.8 » 11 lis 2010, 15:52

też bardzo możliwe...
Pozdrawiam
D@MI@N

Reyes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Reyes » 11 lis 2010, 16:57

D@mi@n 2.8 pisze:też bardzo możliwe...
Czy bardzo to nie wiem bo:

- wąż gumowy od zbiorniczka z płynem jest w miarę miękki (przed jazdą i po jeździe)
- Nie ma żadnych białych smug na bagnecie czy korku od wlewu oleju.


Hm, zauważyłem na bagnecie malutkie pęcherzyki powietrza (może z 2 :mrgreen: ) ;f Już mi brak sił na ten samochód :d

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga