[A6 C5 1.9 AVG] silnik dziwnie przerywa,
[A6 C5 1.9 AVG] silnik dziwnie przerywa,
Witam mam taki problem iż przy rozpędzaniu się ok 2000 obr. silnik dziwnie przerywa, szarpie (trzęsie silnikiem) czuć to najlepiej na 3 lub 4 biegu. Przy ostrym wciskaniu pedału gazu problem jakby zanikał. Vag problemów nie pokazał.
Proszę o możliwa pomoc
Proszę o możliwa pomoc
skoro vag błędów nie wywala to raczej chyba wtrysk to nie będzie, choć pierwsze tak pomyślałem ja bym na Twoim miejscu spróbował poprostu zatankować gdzieś na innej stacji ewentualnie wymienić filtr paliwa tyle, że gdy sam miałem takie problemy, to początkowo pomogła wymiana filtru i zmana stacji, a po jakimś czasie problem znowu się pojawił, ale wtedy vag już pokazał problem z wtryskiem, trzeba było wymienić wtrysk prowadzący... ale oczywiście to AVG, mówię na przykładzie 1z
Dodając gazu w tym zakresie 1800 - 2000 tak nim szarpie. Nie wiem jak to określić. Tak jakby może gasł i zapalał ale w szybkiej sekwencji. szarpiąc nadal się rozpędza. Mijają te magiczne obroty 2000 może 2100 i mija szarpanie. Myślałem ze może to woda w filtrze ale spuszczałem do zera z filtra i nic. Co ciekawe sytuacja Na jakiś czas ustała i znowu po iluś tam kilometrach znowu.
Nic nie dymi.
Dzisiaj dziwnie kulał także na wolnych obrotach.
Po ponownym uruchomieniu wróciło wszystko do normy.
Temp paliwa w normie wg, WAG
Wkleiłem także logi do sprawdzenia turbiny i przepływki może tam tkwi problem.
a6-c5-19-avg-prosze-o-sprawdzenie-logow ... htm#240895
[ Dodano: 2010-05-29, 23:52 ]
I sprawa wyjaśniona do końca. Efekt był taki że szarpał już przy wszystkich obrotach. Przyczyna. Filtr paliwa.
Wymieniłem, w starym mimo że tylko 12 tyś przejechane coś się poobrywało chyba.
Ciekawe dlaczego.
Teraz wszystko jest ok.
Dziękuję wszystkim za pomoc w rozwiązaniu zagadki.
Dzisiaj dziwnie kulał także na wolnych obrotach.
Po ponownym uruchomieniu wróciło wszystko do normy.
Temp paliwa w normie wg, WAG
Wkleiłem także logi do sprawdzenia turbiny i przepływki może tam tkwi problem.
a6-c5-19-avg-prosze-o-sprawdzenie-logow ... htm#240895
[ Dodano: 2010-05-29, 23:52 ]
I sprawa wyjaśniona do końca. Efekt był taki że szarpał już przy wszystkich obrotach. Przyczyna. Filtr paliwa.
Wymieniłem, w starym mimo że tylko 12 tyś przejechane coś się poobrywało chyba.
Ciekawe dlaczego.
Teraz wszystko jest ok.
Dziękuję wszystkim za pomoc w rozwiązaniu zagadki.
MłodyWilk pisze:Zobacz w lusterko czy jak przerywa to jest za toba chmura dymu jesli tak to jakiego koloru...
A jeśli puszcza dym to jaka to jest oznaka? bo ja tak mam, że przy 2000 obr mi szarpnie i czasami zakopci na czarno, a juz najwiecej dymił jak go przegoniłem 200km autostradą (srednio 150km/h) i poźniej wjechałem w miasto i generalnie przy każdym ruszaniu ze skrzyżowania i przekraczaniu 2000obr na drugim biegu bylo mocniejsze niz zwykle szarpnięcie i sporo dymu czarnego za mną.
PZDR
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 07 gru 2009, 21:26
- Lokalizacja: Ennis
hej. ja miałem podobny problem ale [c5 1.9Tdi AWX 131KM] też mi go dławiło i przerywało tak ok 2000 obrotów/min i kopcił na czarno. zajrzałem pod maskę a tam rura która idzie od intercoolera do kolektora wyleciała z zapięcia i urwało mocowanie. zamocowałem jeszcze raz i przy każdym dodaniu gazu rozłączała się, więc użyłem dwóch malutkich wkrętów i po problemie. co okazało się to musiał łapać lewe powietrze, bo w pierwszej wersji to myślałem że to ten czujnik który się tam znajduję bo palił mi prawie 10litrów na 100km. zrobiłem już prawie 800km i problem się nie powtórzył, a wcześniej było to odczuwalne prawie przez cały czas. mi to pomogło ale nie jestem mechanikiem. ale możesz zwrócić na to uwagę.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga