[A6 C6] Audi Air Suspension
[A6 C6] Audi Air Suspension
Slyszalem ze co 120k km należy serwisować pneumatyczne zawieszenie w ASO Audi. Czy to prawda, proszę jakieś informacje na temat tego zawieszenia.
Może zeszyt szkoleniowy Ci pomoże. ÂŚciągnij cz nr 4
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...
daje się boleśnie odczuć...
Dzięki wlasnie sciągam ale czesc 8 bo czesc 4 dotyczy C5, a przypuszczam ze cz. 8 mimo ze do A8 to jednak dotyczy Adaptiv Air Suspension.
[ Dodano: 2010-11-05, 14:42 ]
W zeszyci 292 dotyczacym Adaptiv Air Suspension stoi tak:
Zastosowanie podnośnika (tryb serwisowy)
Nie następuje automatyczne rozpoznawanie.
W przypadku zastosowaniu podnośnika regulacja musi zostać odłączona. Odbywa się to przez
naciśnięcie przycisku systemu MMI w menu CAR -> SETUP.
Tryb może zostać dezaktywowany albo przez odpowiednie nastawienie w systemie MMI albo
przez jazdę z prędkością >15 km/h.
W/g mie zrozumiec to mozna dwojako:
1. Nalezy wykonac te czynnosci jezeli "Nie następuje automatyczne rozpoznawanie."
2. lub poprostu "Nie następuje automatyczne rozpoznawanie." wiec trzeba to zawsze wykonac.
Jesli interpretacja 1. to skad wiadomo ze nie nastapilo automatyczne rozpoznanie?
To tyle odnosnie opisow, ale na 99% Audi nie zrobiłoby zawieszenia bez zabezpieczenia przed uszkodzeniem w tak glupi sposob, wiec pewnie poprostu mozna bezpiecznie podnosic auto na podnosniku bez zadnego przelaczania.
[ Dodano: 2010-11-05, 14:42 ]
W zeszyci 292 dotyczacym Adaptiv Air Suspension stoi tak:
Zastosowanie podnośnika (tryb serwisowy)
Nie następuje automatyczne rozpoznawanie.
W przypadku zastosowaniu podnośnika regulacja musi zostać odłączona. Odbywa się to przez
naciśnięcie przycisku systemu MMI w menu CAR -> SETUP.
Tryb może zostać dezaktywowany albo przez odpowiednie nastawienie w systemie MMI albo
przez jazdę z prędkością >15 km/h.
W/g mie zrozumiec to mozna dwojako:
1. Nalezy wykonac te czynnosci jezeli "Nie następuje automatyczne rozpoznawanie."
2. lub poprostu "Nie następuje automatyczne rozpoznawanie." wiec trzeba to zawsze wykonac.
Jesli interpretacja 1. to skad wiadomo ze nie nastapilo automatyczne rozpoznanie?
To tyle odnosnie opisow, ale na 99% Audi nie zrobiłoby zawieszenia bez zabezpieczenia przed uszkodzeniem w tak glupi sposob, wiec pewnie poprostu mozna bezpiecznie podnosic auto na podnosniku bez zadnego przelaczania.
282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins
I'v got petrol in my veins
Co do trybu podnośnika to u mnie w instrukcji auta wyraźnie napisali ze przed zmianą koła neleży takowy tryb włączyć z panelu MMI.
Miałem już przypadek że zapomniałem tego zrobic i po wymianie koła i opuszczeniu auto "upadło jednym kołem tak że nie można było wyjąć podnośnika.
Po uruchomieniu silnika i "dopompowaniu" wszystko wróciło do normy.
Więc skoro napisali to włączam....
Jeśli chodzi o serwis co 120 tyś. km to pierwsze słyszę.
W książce serwisowej żadnych wpisów.
Aktualnie mam ponad 260 tyś. na liczniku i ZERO problemów.
Miałem już przypadek że zapomniałem tego zrobic i po wymianie koła i opuszczeniu auto "upadło jednym kołem tak że nie można było wyjąć podnośnika.
Po uruchomieniu silnika i "dopompowaniu" wszystko wróciło do normy.
Więc skoro napisali to włączam....
Jeśli chodzi o serwis co 120 tyś. km to pierwsze słyszę.
W książce serwisowej żadnych wpisów.
Aktualnie mam ponad 260 tyś. na liczniku i ZERO problemów.
- azad-der-boss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 118
- Rejestracja: 14 mar 2010, 19:16
- Lokalizacja: Bogacica/Dachau
Ja nic nie slyszalem zeby serwisowac takie zawieszenie...poprostu jak sie cos zepsuje wtedy wymieniasz i jedziesz dalej...Jak narazie jestem bardzo zadowolony z tego zawieszenie...daje duzo mozliwosci :mrgreen: 8-) ...jedyne co idzie tam wymienic to ta zewnetrzna harmonijka oslaniajaca przed czynnikami zewnetrznymi...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga