[a6 c4] bezpiecznik swiec zarowych
[a6 c4] bezpiecznik swiec zarowych
Witam wszystkich.
Jestem tu nowy ale przejrzalem cale forum ale nie znalazlem odpowiedzi. Mam problem z grzaniem swiec zarowych nie mam pradu w kablach. Przekaznik sprawdzilem i dziala, natomiast nie ma wcale zasilania swiec. Samochod do -4 ladnie sobie radzi ale jak juz jest zimno jak np dzisiaj -11 to musze go krecic ok 20sek zanim odpali. wszystko bylo w nim sprawdzane i jest ok, tylko mnie martwi brak pradu w tej listwie zasilajacej swiece. Swiece sa sprawne. Za jakies sugestie dziekuje.
Jestem tu nowy ale przejrzalem cale forum ale nie znalazlem odpowiedzi. Mam problem z grzaniem swiec zarowych nie mam pradu w kablach. Przekaznik sprawdzilem i dziala, natomiast nie ma wcale zasilania swiec. Samochod do -4 ladnie sobie radzi ale jak juz jest zimno jak np dzisiaj -11 to musze go krecic ok 20sek zanim odpali. wszystko bylo w nim sprawdzane i jest ok, tylko mnie martwi brak pradu w tej listwie zasilajacej swiece. Swiece sa sprawne. Za jakies sugestie dziekuje.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2010, 12:49 przez lages, łącznie zmieniany 1 raz.
ale tez tak bede mial bo mam rzedowke a fotka jest chyba z v-kiAndi 2.5 tdi pisze:lages, masz to tu
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 01ad599185
dzieki za odp
sprawdzilem bezpieczniki 1 byl spalony wymienilem go ale nic to nie pomoglo.Andi 2.5 tdi pisze:sprawdz bezpieczniki
a6-c4-25-tdibezpieczniki-i-przekazniki-vt1221.htm
zobacze czy za schowkiem kierowcy sa jakies bezpieczniki. wg tej instrukcji co mi podeslales.
sprawdzalem po prawej stronie tez przekazniki jak sie stoi od frontu ale tamte wygladaja na ok. jutro zerkne od strony kierowcy czy cos jest cos czuje ze bez oka elektryka sie nie obejdzie. No chyba ze ten bezpiecznik zlokalizuje. wiesz moze ilo amperowy jest ten czujnik od swiec?Andi 2.5 tdi pisze:lages,sprawdz tez w komorze silnika po lewej stronie auta na podszybiu przy silniku wycieraczek
Info z innego forum (moze sie komus przyda).
Przekaznik swiec zarowych w Audi a6 c4 ael znajduje sie w prawym slupku kolo zawiasow drzwi pasazera. Trzeba odkrecac prog, natomiast bezpiecznik znajduje sie w ''nogach'' pasazera. Trzeba wykladzine odchylic, odkrecic plastik. Pod plastikiem znajduje sie komputer a bezpiecznik znajduje sie pod komputerem w pudeleczku wielkosci paczke zapalek. Sa tam prawdopodobie 2 bezpieczniki i to ten po lewej. Jutro sprawdze i napisze na 100% ktory to jest.
[ Dodano: 2010-01-26, 22:43 ]
To tak bezpiecznik od swiec znajduje sie w puszce z prawej strony komputera leca do niej 2 kable. Od swiec jest bezpiecznik po lewej. W lublinie za takowy trzeba dac 0,80gr wyglada jak litera c. Skrecany jest na 2 sruby i jest wykonany z aluminium bodajze ma 80 a. Wymienilem wszystkie swiece. I po 3 dniach stania na -27 mrozie odpalil po 4 obrotach.
Olej bez zadnych dodatkow:)
Przekaznik swiec zarowych w Audi a6 c4 ael znajduje sie w prawym slupku kolo zawiasow drzwi pasazera. Trzeba odkrecac prog, natomiast bezpiecznik znajduje sie w ''nogach'' pasazera. Trzeba wykladzine odchylic, odkrecic plastik. Pod plastikiem znajduje sie komputer a bezpiecznik znajduje sie pod komputerem w pudeleczku wielkosci paczke zapalek. Sa tam prawdopodobie 2 bezpieczniki i to ten po lewej. Jutro sprawdze i napisze na 100% ktory to jest.
[ Dodano: 2010-01-26, 22:43 ]
To tak bezpiecznik od swiec znajduje sie w puszce z prawej strony komputera leca do niej 2 kable. Od swiec jest bezpiecznik po lewej. W lublinie za takowy trzeba dac 0,80gr wyglada jak litera c. Skrecany jest na 2 sruby i jest wykonany z aluminium bodajze ma 80 a. Wymienilem wszystkie swiece. I po 3 dniach stania na -27 mrozie odpalil po 4 obrotach.

- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
koledzy to jak jest z tym przekaźnikiem swiec zarowych? kolega pisze ze w slupku po stronie pasazera, a kazrafal pisze ze pod kierownica, wiec jak konkretnie? tez nie mam pradu w przewodach zaplonowych
pozdrawiam
pozdrawiam
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
Ja u siebie tez juz znalazlem, i bezpiecznik i przekaznik sa od strony pasazera, przekaznik w slupku a bezpiecznik pod nogami, kolo komputera. Bezpiecznik mialem spalony, wiec wymienilem :D pozdr i dzieki za wskazowkiVoyteck pisze:U mnie ( 2,5TDI AAT ) przekaźnik świec żarowych znajduje się przy słupku pasażera, a bezpiecznik koło komputera w podłodze pod schowkiem
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
Witam. Tak, wiem, że za ten odkop dostanę miano górnika roku ale nie chcę mieszać na forum kolejnymi topikami.
Otóż: brakuje mi napięcia na kapturkach świec żarowych, pacjent AEL w Avancie z 11.1996. Zacząłem szukać przekaźnika, jest pod półką od strony kierowcy (pod kierownicą no). Nie wiem czy sprawny ale o tym później. Ale i wartało poszukać tego mitycznego bezpiecznika, po nierównej walce z wykładziną od nóg pasażera znalazłem w/w "pudełko zapałek" łączące 4 dość pokaźne czerwone przewody - ponoć to w nim miał znajdować się bezpiecznik a u mnie nie ma tam nic - pusto. Kable i koniec. Wyparował (i to jest powód dlaczemu nie mam prądu w kapturkach świec żarowych) czy źle szukam?
I wracajac do przekaźnika, jest jakiś sprawdzony sposób aby ocenić, czy ten działa czy tylko zdobi półkę z innymi przekaźnikami?
Pozdrawiam!
Otóż: brakuje mi napięcia na kapturkach świec żarowych, pacjent AEL w Avancie z 11.1996. Zacząłem szukać przekaźnika, jest pod półką od strony kierowcy (pod kierownicą no). Nie wiem czy sprawny ale o tym później. Ale i wartało poszukać tego mitycznego bezpiecznika, po nierównej walce z wykładziną od nóg pasażera znalazłem w/w "pudełko zapałek" łączące 4 dość pokaźne czerwone przewody - ponoć to w nim miał znajdować się bezpiecznik a u mnie nie ma tam nic - pusto. Kable i koniec. Wyparował (i to jest powód dlaczemu nie mam prądu w kapturkach świec żarowych) czy źle szukam?
I wracajac do przekaźnika, jest jakiś sprawdzony sposób aby ocenić, czy ten działa czy tylko zdobi półkę z innymi przekaźnikami?
Pozdrawiam!
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
hehehe, witam. Kolego czy to zdjęcie które masz w poscie jest zrobione przez Ciebie? Jeśli tak to wszystko masz OK z bezpiecznikiem. Bezpiecznik to jest właśnie ta blaszka która łączy ze sobą 2 czerwone przewody i następna blaszka to również bezpiecznik. Na zdjęciu są całe, nie przepalone więc jest OK. Co do przekaźnika to po włączeniu zapłonu słuchaj czy pyknie
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
casper, dzięki za szybką odpowiedź
A to to są te bezpieczniki... Ahaaa
Jakoś miałem przed oczami bezpieczniki w szklanych, plastikowych obudowach a tu zwykła blaszka. Czyli jedno mamy z głowy, bezpieczniki całe - lece do garażu posłuchać przekaźnika i zdam relacje!
[ Dodano: 2013-11-19, 21:50 ]
No więc przekaźnik trzaska po przekręceniu kluczyka i po około 8s od włączenia zapłonu, czyli wskazywałoby to na jego prawidłową pracę, teoretycznie oczywiście.
Podkusiło mnie jednak sprawidzić reszte świec (kontrolowałem 1 i 2 od strony chłodnicy patrząc) - 3, 4, 5 mają napięcie i mój przyrząd diagnostyczny (żarówka z kabelkami) jarzy ładnym światłem przez blisko 5s.
Czemu w takim razie na dwóch pierwszych kapturkach nie ma prądu?
Jedynie spostrzeżenia to - owe dwa pierwsze kapturki są popękane, wklikują się na świece natomiast są pęknięte w taki sposób, że część zostaje na świecy a druga część, już o wiele któtsza jest zamontowana dalej wraz z kablem. (Szczerze to chyba też nie bardzo ma znaczenie, że kapturek popękał - kabel z ułamaną końcówka dalej da się założyć bez problemu na świeczkę)
Ew wadliwie działający dziad przekaźnik? Czy uwalona w którymś miejscu wiązka i stąd brak prądu na 2 pierwszych świecach...


[ Dodano: 2013-11-19, 21:50 ]
No więc przekaźnik trzaska po przekręceniu kluczyka i po około 8s od włączenia zapłonu, czyli wskazywałoby to na jego prawidłową pracę, teoretycznie oczywiście.
Podkusiło mnie jednak sprawidzić reszte świec (kontrolowałem 1 i 2 od strony chłodnicy patrząc) - 3, 4, 5 mają napięcie i mój przyrząd diagnostyczny (żarówka z kabelkami) jarzy ładnym światłem przez blisko 5s.
Czemu w takim razie na dwóch pierwszych kapturkach nie ma prądu?
Jedynie spostrzeżenia to - owe dwa pierwsze kapturki są popękane, wklikują się na świece natomiast są pęknięte w taki sposób, że część zostaje na świecy a druga część, już o wiele któtsza jest zamontowana dalej wraz z kablem. (Szczerze to chyba też nie bardzo ma znaczenie, że kapturek popękał - kabel z ułamaną końcówka dalej da się założyć bez problemu na świeczkę)
Ew wadliwie działający dziad przekaźnik? Czy uwalona w którymś miejscu wiązka i stąd brak prądu na 2 pierwszych świecach...