Kurcze, może faktycznie siedzi któraś poducha. Camel, jak myślisz, będzie to widać gołym okiem?? Dodam że przy zmianie biegów nie czuć żadnych szarpnieć ani nic z tyh rzeczy.Camel- pisze:Ja bym sprawdził zawieszenie silnika panowie. :roll:
[A6 C5 2.4 quattro] Wibracje silnika na jałowym biegu.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
ja u siebie odmy mam nowe ! wszystko ładnie przez nie dmucha zero szlamu. komprecha 13.5 na kazdym cyl. Zawieszenie silnika to jedyna rzecz której nie sprawdzalem . ( przepustnica wymieniona adaptowana i wogole chyba wszsytko robione z nia co jest w necie )
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Ile zapłaciłeś za odmy?? i co wchodzi w ich skład??fishmanr11 pisze:ja u siebie odmy mam nowe ! wszystko ładnie przez nie dmucha zero szlamu. komprecha 13.5 na kazdym cyl. Zawieszenie silnika to jedyna rzecz której nie sprawdzalem . ( przepustnica wymieniona adaptowana i wogole chyba wszsytko robione z nia co jest w necie )
Ja jeszcze na dniach postaram się sprawdzić cewkę i przewody WN. Bo coś mi śmierdzi, że to może być cewka. Zobaczymy.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie pamietam dokladnie ale 350 zl za te odmy . komplet rurek karbowanych i połączonych wraz z takim bukłaczkiem ( odmą ) . Kupione w ASO lublin. Cewkę kolego wymieniłem na nową ale podróbę. Ale o dziwno żadnej róznicy. nie ma gorzej nie ma lepiej. No ale mozesz próbować . Za cewke na allegro dalem 200 zł + przesyłka . Cewka nowa od pana z Radomia
Zapomnialem dodać ze kable WN wymieniłem też na beru ( 600 zł ale da się taniej troche znaleźć )
świece nowe - próbowałem jedno i dwu elektrodowe. zero różnicy u mnie,
Ale to tak tylko podpowiadam.
Zapomnialem dodać ze kable WN wymieniłem też na beru ( 600 zł ale da się taniej troche znaleźć )
świece nowe - próbowałem jedno i dwu elektrodowe. zero różnicy u mnie,
Ale to tak tylko podpowiadam.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ja to bym się przyjrzał katalizatorom, w tych rocznikach jak jeszcze są oryginalne to w większości są pozapychane. Jeśli jest sonda za katalizatorem to jest to do sprawdzenia.
W silnikach V katalizatory po obu stron nigdy nie ulegają pogorszeniu równomiernie, dlatego strony mogą się rozjeżdżać i silnik zaczyna falować, poszarpywać bo czasem jedna strona może mieć ciężej od drugiej.
W silnikach V katalizatory po obu stron nigdy nie ulegają pogorszeniu równomiernie, dlatego strony mogą się rozjeżdżać i silnik zaczyna falować, poszarpywać bo czasem jedna strona może mieć ciężej od drugiej.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 522
- Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
- Imię: Kamel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Leszno
Mi dzisiaj rano zaczeło coś chrobotać po odpaleniu spod samochodu i wycieczka do pana tłumikarza wykazała, że lewy kat do wywalenia (rozsypał się). Obroty nie falują, moc w sumie jest. Tylko troche gorąco silnikowi. Trochę szkoda, bo cały wydech mam oryginalny
[ Dodano: 2010-11-02, 15:14 ]
[ Dodano: 2010-11-02, 15:14 ]
Gołym okiem raczej nie, choć jeśli są olejowe to szukać śladów po wycieknieciu. W sumie nie mam pojęcia jak sprawdzić poduchy pod silnikiem :-D Zawsze sprawdzałem, czy buda za mocno nie wibruje na wolnych i czy po dodaniu gazu silnika za mocno nie okręca.--RaDeK-- pisze:Camel, jak myślisz, będzie to widać gołym okiem??
No ja akurat nie mam sond za katalizatorami, ale nie długo będe zdejmował cały wydech, ponieważ złącza elastyczne mi popękały. MOże wtedy zobaczę co dzieje się z katami.fassi1 pisze:Ja to bym się przyjrzał katalizatorom, w tych rocznikach jak jeszcze są oryginalne to w większości są pozapychane. Jeśli jest sonda za katalizatorem to jest to do sprawdzenia.
W silnikach V katalizatory po obu stron nigdy nie ulegają pogorszeniu równomiernie, dlatego strony mogą się rozjeżdżać i silnik zaczyna falować, poszarpywać bo czasem jedna strona może mieć ciężej od drugiej.
[ Dodano: 2010-11-02, 16:54 ]
proszę ciebie, nie załamuj mnie. Chciałem podmienić chociaz te dwie rzeczy, ale po Twoim opisie widzę ze to nie ma sensu. Moze faktycznie któras poducha poszła się j****ć??fishmanr11 pisze:Nie pamietam dokladnie ale 350 zl za te odmy . komplet rurek karbowanych i połączonych wraz z takim bukłaczkiem ( odmą ) . Kupione w ASO lublin. Cewkę kolego wymieniłem na nową ale podróbę. Ale o dziwno żadnej róznicy. nie ma gorzej nie ma lepiej. No ale mozesz próbować . Za cewke na allegro dalem 200 zł + przesyłka . Cewka nowa od pana z Radomia
Zapomnialem dodać ze kable WN wymieniłem też na beru ( 600 zł ale da się taniej troche znaleźć )
świece nowe - próbowałem jedno i dwu elektrodowe. zero różnicy u mnie,
Ale to tak tylko podpowiadam.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
--RaDeK--, Sprawdź poduchy . I zrób to bardzo doklanie . Słyszalem że w tych autach często właśnie nie widać ze poducha padla. A jak wymieniasz to tylko konkretne nie całe z gumy tylko w środku z olejem . koszt okolo 150 zł szt. Te całe z gumy nie tłumią dobrze. Wydaje mi się że to musi być poducha. Jeżeli nie jest to w moim przypadku czujnik temperatury zasysanego powietrza. Bo tego jeszcze dokladnie nie sprawdzilem. Nie bardzo mogę się domyśleć jakie wartości powinien mieć ten czujnik podczas pracy...
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Sprawdzę, moze nawet jutro jak bede miał chwilkę, to swojego znajomka pomęczę i posprawdzamy, ewemtualnie wyciągniemy i sprawdzimy to dokładnie. Chociaż przed chwilką jak jechałem, to zauważyłem, że czasem on wibruje mocniej( wtedy spadająobroty) a czasami słabiej ( i obroty są wtedy normalnie) Kurczę, sam już nie wiem. A da radę pomierzyć przewody czy dają dobre napięcie?? Nie wiesz moze??fishmanr11 pisze:--RaDeK--, Sprawdź poduchy . I zrób to bardzo doklanie . Słyszalem że w tych autach często właśnie nie widać ze poducha padla. A jak wymieniasz to tylko konkretne nie całe z gumy tylko w środku z olejem . koszt okolo 150 zł szt. Te całe z gumy nie tłumią dobrze. Wydaje mi się że to musi być poducha. Jeżeli nie jest to w moim przypadku czujnik temperatury zasysanego powietrza. Bo tego jeszcze dokladnie nie sprawdzilem. Nie bardzo mogę się domyśleć jakie wartości powinien mieć ten czujnik podczas pracy...
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wiem że jak przewody są słabe i mają przebicie to będzie choinka pod maską w nocy jak zdejmiesz osłony z napisami 5V . Będzie się po prostu iskrzyło . DOdatkowo czujniki stuku chyba w vag com pokazują czy coś z kablami nie tak. A pozatym to są takie urządzenia które sprawdzają czy kabel ma przebicie mozna również zmierzyć ich oporność czy jest prawidlowa ale tego to juz nie powiem ci ile ma to wynosić dla jakich kabli. Raczej jak masz LPG i mialbyś słabe kable to mialbyś masakre podczas przyśpieszania z wolnych obrotów było by szarpanie. Ja tak mialem. I to takie porządne pojedyńcze szarpnięcia.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Przed chwilką byłem w aucie, ale pod maską jak odpaliłem to czarno jak w dupie u murzyna. Czyli przebicia nie ma. Jednak jak przyspieszam na gazie to od mniej więcej 220 do 2500 obr/min mam wrażenie jakby nie pracował jeden gar. Tzn przerywa jakby paliwa nie dostawał.fishmanr11 pisze:Wiem że jak przewody są słabe i mają przebicie to będzie choinka pod maską w nocy jak zdejmiesz osłony z napisami 5V . Będzie się po prostu iskrzyło . DOdatkowo czujniki stuku chyba w vag com pokazują czy coś z kablami nie tak. A pozatym to są takie urządzenia które sprawdzają czy kabel ma przebicie mozna również zmierzyć ich oporność czy jest prawidlowa ale tego to juz nie powiem ci ile ma to wynosić dla jakich kabli. Raczej jak masz LPG i mialbyś słabe kable to mialbyś masakre podczas przyśpieszania z wolnych obrotów było by szarpanie. Ja tak mialem. I to takie porządne pojedyńcze szarpnięcia.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
WIęc tak. Po wizycie u mechanika i zapytaniem "czy dadzą rade sprawdzićmi napięcie kabli " odpowiedź usłyszałem taką " No przydałoby się takie urządzenie, ale jest strasznie drogie" 8-) Więc kabli sobie nie sprawdzę. Jutro przychodzi mi cewka zapłonowa na podmiankę. Zobaczę co i jak, i napiszę.fassi1 pisze:Oporność wszystkich przewodów wysokiego napięcia ma być równa. Jeśli któryś bardzo odstaje od pozostałych to jest padnięty. Przy okazji sprawdzę jaka jest oporność bo nie pamiętam.
KU***!!!!!! JA już na prawdę nie wiem czego mam się jeszcze czepnąć. POdmieniłem Cewkęi przewody i???? NIC!!!!! JEDNO WIELKIE NIC!!!!! Wquria mnie już ten samochód!!!!!
[ Dodano: 2010-11-05, 14:45 ]
Dzisiaj kolejna wizyta u mechanika. Wymiana łączników elastycznych. Po wczorajszym sprawdzeniu łączników, wibracje pomniejszyły się znacząco. Sprawdzałem też poduszki pod silnikiem. Wyglądająna praktycznie nowe. Podczas gazowania, silnik przemieszcza się praktycznie niezauważalnie. Poduchy są nie tknięte.
Po wymianie napiszę co i jak.
[ Dodano: 2010-11-05, 21:29 ]
Właśnie wróciłem z wymiany łączników i?? NIC!! ÂŻadnego efektu. Tylko jestem lżejszy io parę złotych.
MAm prośbę. Podpowie mi ktoś, jak zrobić logi statyczne?? I ewentualnie jakie bloki zwagować, które mająwpływ na pracę silnika
[ Dodano: 2010-11-13, 17:02 ]
Dla potomnych!! Wymieniłem obie poduszki pod silnik. 55 zł/szt. Drgania są praktycznie nie wyczuwalne, więc to były poduszki. Z jednej poleciał delikatnie olej, druga w stanie nie nagannym, ale wymieniłem obie, dla pewności. Efekt taki jak piszę wyżej. Poprawa i to duża!!;) TAaaaakiego mam banana na twarzy:D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
kolego masz moze numer tych poduszek ? i ile ich jest wszystkich? w tym tygodniu bede wymienial olej to przy okazji tez bym poduchy wymienil bo u mnie tez trzesie a jalowym. pozdrawiam
p.s. zastanawiam sie jeszcze nad wymiana poduszek pod skrzynia - moze ktos sie wypowie kto wymienial w triptronicu ?
p.s. zastanawiam sie jeszcze nad wymiana poduszek pod skrzynia - moze ktos sie wypowie kto wymienial w triptronicu ?
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
mam identyczny problem . tez podejrzewam poduchy . czy ktos moze podac mniej wiecej czy problematyzne jest wymienianie poduch. mam zamiar wszystkie wymienic podobno z przodu silnika jest jeszcze z tego co wiem jak z jej wymiana . czy poduchy skrzyni tiptronic tez mozna wymienic ?
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga