Witam po raz kolejny , otóż problemów z 2.5 TDI ciąg dalszy , mianowicie:
Auto gdy postoi przez noc , ma dramatyczne problemy z odpaleniem, ewidentnie się męczy. W ostatnim czasie sprawdzone zostały:
1) wszystkie świece , 2 poszły do wymiany więc grzeje komplet
2) ładowanie aku a także jego stan - bez zastrzeżeń
3) rozrusznik kręci cały czas - bez zastrzeżeń
Jak odpalę auto po tych kilku dłuższych sekundach, zgaszę i odpalę ponownie to za drugim razem nie ma żadnego problemu
Dzisiaj wypchnęliśmy auto z garażu , ojciec odpalał a ja patrzyłem pod maskę i... zobaczyłem siwy dym o niezbyt miłym zapachu , który wyleciał z okolic środka osłony silnika , mniej więcej tam gdzie jest zbiorniczek płynu hamulcowego.
Vag nie pokazuje żadnych błędów związanych z pompą lub tym podobnych.
Z tego co wyczytałem na forum, na myśl nasuwa mi się problem zapowietrzenia układu paliwowego, problemu z filtrem paliwa albo pompa powoli odmawia posłuszeństwa.
Najbardziej niepokoi mnie ten dymek , nie mam żadnego pomysłu co to za ustrojstwo.
Przy okazji wrzucam jeszcze link do filmiku z youtube'a w którym jest odgłos pracy silnika jakiegoś tam użytkownika , nie mniej jednak u nas jest identyczny hałas. Pojawił się jakiś czas temu, nie wiem co to może być i czy ma wpływ właśnie na odpalanie.
Z góry dziękuję za pomoc.
[A6 C5 2.5 TDI] problemy z odpalaniem + bonus
- lightfighter87
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 29 sie 2010, 09:57
- Lokalizacja: Rzeszów
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
- lightfighter87
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 29 sie 2010, 09:57
- Lokalizacja: Rzeszów
Ropa znajduje się przed pompą , specjalnie przetarłem wężyki żeby były dobrze widoczne. ÂŻadnych śladów bąbelków powietrza , jutro sprawdzę jeszcze raz dla 200% pewności.
Pada zatem kolejne podejrzenie w kierunku okablowania doprowadzającego napięcie do świec.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, proszę pisać.
Pada zatem kolejne podejrzenie w kierunku okablowania doprowadzającego napięcie do świec.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, proszę pisać.
Jeżeli jest na dworze powyżej +5*C to napiecia na świece nie będzie(przynajmniej tak jest w passatcie b5 i podejżewam że w A6 też tak jest), jak odpalisz autko to powymieniaj przewody powrotne paliwa te gumowe od wtrysków aż do pompylightfighter87 pisze:Pada zatem kolejne podejrzenie w kierunku okablowania doprowadzającego napięcie do świec.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga