Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.5 TDI] problemy z odpalaniem + bonus

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lightfighter87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 29 sie 2010, 09:57
Lokalizacja: Rzeszów

[A6 C5 2.5 TDI] problemy z odpalaniem + bonus

Post autor: lightfighter87 » 29 paź 2010, 18:36

Witam po raz kolejny , otóż problemów z 2.5 TDI ciąg dalszy , mianowicie:

Auto gdy postoi przez noc , ma dramatyczne problemy z odpaleniem, ewidentnie się męczy. W ostatnim czasie sprawdzone zostały:
1) wszystkie świece , 2 poszły do wymiany więc grzeje komplet
2) ładowanie aku a także jego stan - bez zastrzeżeń
3) rozrusznik kręci cały czas - bez zastrzeżeń

Jak odpalę auto po tych kilku dłuższych sekundach, zgaszę i odpalę ponownie to za drugim razem nie ma żadnego problemu

Dzisiaj wypchnęliśmy auto z garażu , ojciec odpalał a ja patrzyłem pod maskę i... zobaczyłem siwy dym o niezbyt miłym zapachu , który wyleciał z okolic środka osłony silnika , mniej więcej tam gdzie jest zbiorniczek płynu hamulcowego.

Vag nie pokazuje żadnych błędów związanych z pompą lub tym podobnych.

Z tego co wyczytałem na forum, na myśl nasuwa mi się problem zapowietrzenia układu paliwowego, problemu z filtrem paliwa albo pompa powoli odmawia posłuszeństwa.

Najbardziej niepokoi mnie ten dymek , nie mam żadnego pomysłu co to za ustrojstwo.

Przy okazji wrzucam jeszcze link do filmiku z youtube'a w którym jest odgłos pracy silnika jakiegoś tam użytkownika , nie mniej jednak u nas jest identyczny hałas. Pojawił się jakiś czas temu, nie wiem co to może być i czy ma wpływ właśnie na odpalanie.



Z góry dziękuję za pomoc.

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 29 paź 2010, 18:45

kolego a zobacz czy przed pompą paliwową po nocy w weżyku jest ropa bo może jest probelm że paliwo się cofa i musi później napompować przy odpalaniu.

Awatar użytkownika
lightfighter87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 29 sie 2010, 09:57
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lightfighter87 » 30 paź 2010, 09:41

Ropa znajduje się przed pompą , specjalnie przetarłem wężyki żeby były dobrze widoczne. ÂŻadnych śladów bąbelków powietrza , jutro sprawdzę jeszcze raz dla 200% pewności.

Pada zatem kolejne podejrzenie w kierunku okablowania doprowadzającego napięcie do świec.

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, proszę pisać.

Awatar użytkownika
zaku75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 07 paź 2010, 20:11
Lokalizacja: Czeladź CITY

Post autor: zaku75 » 31 paź 2010, 00:08

lightfighter87 pisze:Pada zatem kolejne podejrzenie w kierunku okablowania doprowadzającego napięcie do świec.
Jeżeli jest na dworze powyżej +5*C to napiecia na świece nie będzie(przynajmniej tak jest w passatcie b5 i podejżewam że w A6 też tak jest), jak odpalisz autko to powymieniaj przewody powrotne paliwa te gumowe od wtrysków aż do pompy :d

Awatar użytkownika
lobivan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 22 cze 2009, 19:19
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: lobivan » 31 paź 2010, 17:43

Dokładnie sprawdz czy węzyki przelewowe sa na swoim miejscu , być moze jeden spadł i daje tą mgiełke a wiatrak robi swoje :-)
Z mądrym człowiekiem, to i pogadać ciekawie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga