[A6 C5 2.8] Szarpie na gazie
[A6 C5 2.8] Szarpie na gazie
Witam wszystkich klubowiczow. Mam problem z jazda na gazie-szarpie Wymienilem przewody zaplonowe,swiece i wraz jest to samo...Gaziarz znow mowi ze moze to byc cewka?!Co wy na to? Pozdrawiam Przem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 110
- Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1992
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnysląsk
Wnioskuje że masz sekwencję, napisz jaką; masz instalacje oraz jaki sterownik. Najczęściej problemy z LPG to zły montaż, za małe lub za duze dysze wtryskowe lub komputer nie dostosowany do silnika. Jeżeli auto jeździ na PB bez problemu to winna jest raczej instalacja, moze mechanik zrobił złe mapowanie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 30 sie 2008, 17:53
- Lokalizacja: Kraków
Cewka możliwa ale ja miałem to samo i to okazał się komputer od gazu.Coś się zjarało jakiś opornik i po jeżdzie.Tak szarpało ,że silnik prawie wyskakiwał przez maskę.Nowy komp to koszt ponad 1000 ale jest gości co naprawia te sprawy na allegro .Koszt to około 300zł.Sprawdź u mechaników komputer.Mi to stwierdził dopiero 4 gazownik.Inni tylko wymieniali filtry i oprogramowanie i kasa szła na marne.Po naprawie kompa jak ręką odjął.CACY!!!!
[ Dodano: 2008-09-06, 15:41 ]
Aha.Jak się pytałem jaki sterownik się psuje najszybciej to podobno OMVL dream.Ma tego całe stosy do naprawy.Aha i można u niego kupić używki na gwarancji za 450 zł okło.
[ Dodano: 2008-09-06, 15:41 ]
Aha.Jak się pytałem jaki sterownik się psuje najszybciej to podobno OMVL dream.Ma tego całe stosy do naprawy.Aha i można u niego kupić używki na gwarancji za 450 zł okło.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 11 gru 2007, 19:49
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1999
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Miłoszyce
Witam. U mnie szarpie tylko przy ruszaniu z jedynki. Jak byłem na serwisie instalacji nie stwierdzili nieprawidłowości ale dla pewności odwiedziłem drugiego serwisanta LandiRenzo i wytłumaczył,że to wina pojedynczego reduktora. Trzeba zamontować drugi ponieważ jeden ma wydajność do max 250 KM i żeby dawał radę na wyższych obrotach to jest tak ustawiony,że przy ruszaniu go zalewa i szarpie. Koszt takiej przeróbki to około 600 zł i dodatkowy ciężar
więc dałem sobie spokuj i jakoś sobie radzę. W Twoim zaś przypadku przy 2.8l i 193 KM raczej tak być nie powinno ale to już zależy od reduktora,może też jest za mało wydajny...

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
siemka,nie zgadzam się ze do v8 musza byc 2 reduktory,znam goscia co ma s8 i ma jeden i samochod zapier.......,ba reduktor musi byc o odpowiedniej wydajnosci no i wtryski tez wiem bo sam zakładałem gaz.hehhe. 

"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow