Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.8] Szarpie na gazie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 14 sty 2008, 00:36
Lokalizacja: lublin/Italy

[A6 C5 2.8] Szarpie na gazie

Post autor: Przemo » 25 lut 2008, 22:23

Witam wszystkich klubowiczow. Mam problem z jazda na gazie-szarpie Wymienilem przewody zaplonowe,swiece i wraz jest to samo...Gaziarz znow mowi ze moze to byc cewka?!Co wy na to? Pozdrawiam Przem

Robert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 24 lut 2008, 22:17
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Robert » 26 lut 2008, 01:22

z panami od instalacji gazu to ciekawa sprawa, np po ostatniej wizycie na tzw. regulacji przestała działać automatyczna skrzynia w trybie tip-tronic. Fachowiec od Audi stwierdził 5 wirusów w oprogramowaniu silnika i 2 w sterowaniu skrzynią; biegów. Postaraj się znalezć naprawdę dobry serwis

wojtek26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
Imię: Radosław
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnysląsk

Post autor: wojtek26 » 26 lut 2008, 08:48

Wnioskuje że masz sekwencję, napisz jaką; masz instalacje oraz jaki sterownik. Najczęściej problemy z LPG to zły montaż, za małe lub za duze dysze wtryskowe lub komputer nie dostosowany do silnika. Jeżeli auto jeździ na PB bez problemu to winna jest raczej instalacja, moze mechanik zrobił złe mapowanie.

Awatar użytkownika
Przemo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 14 sty 2008, 00:36
Lokalizacja: lublin/Italy

Post autor: Przemo » 26 lut 2008, 22:18

Tak to sekwencja,tylko nie ogarniam tych oznaczen tzn. reduktor i wielozawor jest produkcji Tomasetto,zas przelacznik/centralka i uklad elektroniczny-Stag-300.Dodam ze padl mi juz wczesniej map sensor.

wojtek26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
Imię: Radosław
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnysląsk

Post autor: wojtek26 » 27 lut 2008, 11:03

Stag300 nie jest najlepszym sterownikiem, i nie wiadomo czy sa odpowiednie dysze wtryskowe. Cieżko powiedziec co sie dzieje pojedź do gazowników niech sie przejadą; z toba z podpietym laptopem i niech patrzy jak działa instalacja

Awatar użytkownika
Przemo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 14 sty 2008, 00:36
Lokalizacja: lublin/Italy

Post autor: Przemo » 27 lut 2008, 21:44

Wiesz,problem w tym ze teraz jestem za granica i dopiero gdzies za 3 m-ce bede w Polsce.A tu we wloszech nie znaja sie na mojej instalacji.Ehhh... z tymi druciarzami od gazu.Pozdrowionka

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 03 wrz 2008, 21:16

koledzy ja też mam taki problem,zmieniałem dysze i różne inne rzeczy ale zawsze jest tak samo wcześniej miałem a4 1.8 125km i było to samo a koleżanka ma passata1.6 i również się nic nie zmienia :-x ja dałem sobie spokój jak coś wymyślicie żeby nie szarpało to dajcie znać pozdro ;-)

grzegorz1062
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 30 sie 2008, 17:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorz1062 » 06 wrz 2008, 15:39

Cewka możliwa ale ja miałem to samo i to okazał się komputer od gazu.Coś się zjarało jakiś opornik i po jeżdzie.Tak szarpało ,że silnik prawie wyskakiwał przez maskę.Nowy komp to koszt ponad 1000 ale jest gości co naprawia te sprawy na allegro .Koszt to około 300zł.Sprawdź u mechaników komputer.Mi to stwierdził dopiero 4 gazownik.Inni tylko wymieniali filtry i oprogramowanie i kasa szła na marne.Po naprawie kompa jak ręką odjął.CACY!!!!

[ Dodano: 2008-09-06, 15:41 ]
Aha.Jak się pytałem jaki sterownik się psuje najszybciej to podobno OMVL dream.Ma tego całe stosy do naprawy.Aha i można u niego kupić używki na gwarancji za 450 zł okło.

pero22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 11 gru 2007, 19:49
Imię: Piotr
Rocznik: 1999
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Miłoszyce

Post autor: pero22 » 09 wrz 2008, 03:07

Witam. U mnie szarpie tylko przy ruszaniu z jedynki. Jak byłem na serwisie instalacji nie stwierdzili nieprawidłowości ale dla pewności odwiedziłem drugiego serwisanta LandiRenzo i wytłumaczył,że to wina pojedynczego reduktora. Trzeba zamontować drugi ponieważ jeden ma wydajność do max 250 KM i żeby dawał radę na wyższych obrotach to jest tak ustawiony,że przy ruszaniu go zalewa i szarpie. Koszt takiej przeróbki to około 600 zł i dodatkowy ciężar :-( więc dałem sobie spokuj i jakoś sobie radzę. W Twoim zaś przypadku przy 2.8l i 193 KM raczej tak być nie powinno ale to już zależy od reduktora,może też jest za mało wydajny...

pero22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 11 gru 2007, 19:49
Imię: Piotr
Rocznik: 1999
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Miłoszyce

Post autor: pero22 » 11 wrz 2008, 00:59

Instalację mam LandiRenzo, zamontowaną we Włoszech więc nie mam pojęcia o fachowości instalatora, ale auto jeździ bez większych problemów. Dobrze by było zamontować drugi reduktor ale jak wspomniałem wcześniej to dodatkowy koszt:-(

Awatar użytkownika
arti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 28 maja 2008, 21:02
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: arti » 19 wrz 2008, 11:57

Miałem to samo z instalacją na gwarancji. Okazało się że przewód doprowadzający gaz strzelił i przy jednym wtrysku był nierówno podcięty. Dokręcili mi wszystkie opaski. Teraz autko jeździ normalnie. Próbowali mi wmówić, że świece i przewody ale nie uwierzyłem.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 13 gru 2009, 20:13

siemka,nie zgadzam się ze do v8 musza byc 2 reduktory,znam goscia co ma s8 i ma jeden i samochod zapier.......,ba reduktor musi byc o odpowiedniej wydajnosci no i wtryski tez wiem bo sam zakładałem gaz.hehhe. <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja