witam
Jak auto stoji po zmianie z p na r jest takie walniecie i zgrzyt metaliczny przy przesuwaniu wajchy (taki niepokojacy). szczegolnie jak auto bujnie sie po wrzuceniu na P.
To samo jest z D na R i na odwrot , szczegolnie jezeli auto stoji na jakims wzniesieniu.
Czy to moze lacznik elastyczny walu czy to wina skrzyni?
Wogle jak auto sie bujnie na P , to trzeba troche sily zeby wrzuci na galka na bieg,
[a6 c5] metaliczny zgrzyt przy zmianie z p na r
- paw1972
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 09 kwie 2008, 04:22
- Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol
Re: [a6 c5] metaliczny zgrzyt przy zmianie z p na r
Zacznij zaciągać hamulec ręczny ! Jak parkujesz, to mając D trzymaj nożny, zaciągasz ręczny, przełącz na P. Ręczny zawsze, a w szczególności na wznisieniach !a6go pisze:witam
Jak auto stoji po zmianie z p na r jest takie walniecie i zgrzyt metaliczny przy przesuwaniu wajchy (taki niepokojacy). szczegolnie jak auto bujnie sie po wrzuceniu na P.
To samo jest z D na R i na odwrot , szczegolnie jezeli auto stoji na jakims wzniesieniu.
Czy to moze lacznik elastyczny walu czy to wina skrzyni?
Wogle jak auto sie bujnie na P , to trzeba troche sily zeby wrzuci na galka na bieg,
2.5 TDI AYM 2002
- paw1972
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 09 kwie 2008, 04:22
- Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol
Jeśli zaczniesz używać ręcznego to nie będzie już tego zjawiska. Kiedyś powstał taki fałszywy mit, że na automacie nie trzeba zaciągać ręcznego. Ja również tak robiłem i dziwiłem się, dlaczego nie mogę z P przełączyć na D ! (z duuużym oporem). Niezależnie jaki automat to ręczny w dłońa6go pisze:poprzednio mialem bmw i nie zaciagalem recznego (nie bujalo go tak na P)
no to zaczne zaciagac reczny przed puszczeniem hamulca, ale czy to normalne ze udezenie jest po wrzuceniu biegu?
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2008, 11:39 przez paw1972, łącznie zmieniany 1 raz.
2.5 TDI AYM 2002
- paw1972
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 09 kwie 2008, 04:22
- Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol
Jeżeli uderzenia oraz szarpania występują w czasie jazdy to nie jest to prawidłowe zjawisko. Twój Tiptronic wymaga - jak widzę - wizyty u specjalisty od ASB. Ja swoją skrzynkę serwisuję tylko w jednym serwisie w Polsce, ale jeżdżą aż na ÂŚląsk. Natomiast w W-wawie masz co najmniej jeden polecany zakład:a6go pisze:pobrubuje, a teraz pytanie odnosnie uderzen i szarpan przy zmianach biegow
czy mozna z tym jezdzic czy jest to niezbednie trzeba robic remont skrzyni?
autem bede jezdzil napewno rok (20 tys), moze wiecej, jeszcze nie wiem
http://www.automat.pl/viewpage.php?page_id=1
Oczywiście mowa o Nadarzynie.
pozdr.
2.5 TDI AYM 2002
Co do szarpania skrzyni to standardowe pytanie kiedy byl olej wymieniany.
Szarpniecie i uderzenie moze tez swiadczyc o tym ze sa wybite poduszki pod skrzynia , niestety zostawiajac na P na wzniesieniu to bujanie to nic innego jak opiernie auta na tych poduszkach potem jest taki efekt.
A teraz co do mitu o zostawianiu na recznym to kiedys chyba mercedes mial taki patent ze po wrzuceniu na P same zaciskaly sie szczeki hamulcow co powodowalo ze auto nie musialo miec recznego potem zrezygnowali z tego.
Szarpniecie i uderzenie moze tez swiadczyc o tym ze sa wybite poduszki pod skrzynia , niestety zostawiajac na P na wzniesieniu to bujanie to nic innego jak opiernie auta na tych poduszkach potem jest taki efekt.
A teraz co do mitu o zostawianiu na recznym to kiedys chyba mercedes mial taki patent ze po wrzuceniu na P same zaciskaly sie szczeki hamulcow co powodowalo ze auto nie musialo miec recznego potem zrezygnowali z tego.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga