tomkom1, nie kumam...
Jak kupujesz komplet śrub zabezpieczających to dostajesz 4 szt. + przejściówkę.
Jak masz po jednej na każdym kole to koła już nie zdejmiesz bez użycia przejściówki.
Po co organizowac grupowe zakupy i ściągać od producenta? :roll:
a6gopala, strzeżonego Pan Bóg strzeże

Jednemu koledze z forum ktoś ukradł wkład lusterka -tylko to szkło, hehe :P
Jak ktoś ma ukraść to czy 1 felga warta jest 10.000 EURO, czy 100EURO to zawsze jest do przodu i ma czysty zysk. Tę tańszą nawet szybciej sprzeda :-D
[ Dodano: 2010-10-27, 15:36 ]
Wracając do samej istoty przejściówki...
Gdybym zakładał warsztat z wulkanizają to bym się postarał mieć na wyposażeniu przejściówki do "standardowych" śrub zabezpieczających i pobierał dodatkową opłatę za taką usługę :-D
Zamiast głupio się bawić w rozwiercanie i papranie... 50 zł za śrubę to znaczne przegięcie
