[A6 C5] filtr kabinowy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 01 paź 2010, 13:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 01 paź 2010, 13:51
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
otwierasz maskę zdejmujesz uszczelkę z podszybia i dźwigasz podszybie tam zobaczysz od strony pasażera filtr kabinowy a filtr powietrza do silnika również po stronie pasażera masz w puszcze zdejmujesz rurę dolotową z puszki otwierasz zatrzaski i już niektórzy zdejmują rurę dolotową od przepływki też aby łatwiej otworzyć puszkę filtra
ja jestem zdania że jest to proste
ja jestem zdania że jest to proste
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
- Imię: Marcin
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Lubelskie
koledze chodziło o filtr powietrze a nie filtr kabinowy.sidewind76 pisze:otwierasz maskę zdejmujesz uszczelkę z podszybia i dźwigasz podszybie tam zobaczysz od strony pasażera filtr kabinowy a filtr powietrza do silnika również po stronie pasażera masz w puszcze zdejmujesz rurę dolotową z puszki otwierasz zatrzaski i już niektórzy zdejmują rurę dolotową od przepływki też aby łatwiej otworzyć puszkę filtra
ja jestem zdania że jest to proste
Wymiana jest banalna. Na zdjęciu powyżej masz rozrysowane poszczególne częsci układu dolotowego. Wystarczy zdjąć osłony i wkład masz na wierzchu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
racja ale też dopisałem jak to zdjąć najlepiej ja osobiście zdejmuję dolot odpinam puszkę od przepływki i dopiero otwieram wychodzi miodzio
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Ja wymieniam zawsze oba filtry wraz z olejem ponoć kabinowy tak często nie trzeba ale latem jest on już mocno zasyfiony bo jest dużo zanieczyszczeń w powietrzu
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.

kolego to nie wina filtra kanały od nadmuchu i inne łączenia są uszczelniane taką gąbką czas robi swoje i ona murszeje też kiedyś znalazłem kilka takich małych fragmentów gąbki.raino pisze:Witam. W mojej a6 zaobserwowałem, że przez przedni wylot powietrza na przednia szybę wypadają małe fragmenty czarnej gąbki. Filtr kabinowy jest do wymiany czy inna część jest zużyta?