Witam,
Mam do wymiany tylne amortyzatory.
Kod zawieszenia to 1BV - czyli nisko i twardo w skrócie.
Według etki numer części to: 4B3513031J
Czy ktoś miał okazję już wymieniać u siebie w takiej konfiguracji zawieszenia tylne amortyzatory? Jeśli tak to na jakie?
Rozumiem, że montaż standardowych amorków do quattro nie jest zalecany?
[A6 C5 3.0 Avant Quattro] - tylne amortyzatory dla 1BV
Tutaj na forum ktoś napisał, że do zawieszenia 1BE pasują SACHS 556 285. Sprawdziłem w e-katalogu na stronie http://webcat-services.zf.com/index.asp?SPR=19 i rzeczywiście do mojego auta (3.0 Quattro Avant z zawieszeniem sportowym) też pasują.
Poza tym nigdzie poza ASO nie rozróżnia się amortyzatorów ze względu na kod zawieszenia, jedynie zawieszenie sportowe lub standardowe (pomijam te do pneumatycznego zawieszenia). Odpiszę za tydzień czy wszystko jest ok po wymianie.
Poza tym nigdzie poza ASO nie rozróżnia się amortyzatorów ze względu na kod zawieszenia, jedynie zawieszenie sportowe lub standardowe (pomijam te do pneumatycznego zawieszenia). Odpiszę za tydzień czy wszystko jest ok po wymianie.
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
kurde też bym się najchętniej pozbył tego zawieszenia :evil:Ninja_ pisze:Kod zawieszenia to 1BV - czyli nisko i twardo w skrócie.
nie jest ono najlepsze na PL drogi, jeżeli do tego dojdą koła 17"-18" z dużym ciśnieniem to porażka
z tym też różnie bywapawelk600 pisze:Udowadnia to że, najlepsze są katalogi danego producenta, a z każdym dniem IC schodzi na psy :evil:
np jak kupowałem kable zapłonowe, to NGK ma ciekawy katalog na stronie, mianowicie podaje że jeszcze raz tyle swoich kabli można stosować do aut bez Quattro niż z Quattro, nie wydaje mi się, aby to miało znaczenie, do sklepów których dzwoniłem twierdzili, ze to nie ma znaczenia :lol:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 277
- Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
- Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk
te amorki to chyba ja znalazłem, ale ile się tego naszukałem to moje. Udało się dopiero na stronie sachsa niemieckiego, bezpośrednio. Inni producenci twierdzą, że do tak niewielkiego obniżenia można stosować zwykłe amory, ale mnie akurat bardzo dobrze jeździ się na tym zawiasie i po zmianie amorów chciałbym utrzymać zachowanie się auta.
Przy okazji pytanie jeśli Paweł jest z nami Mam niewielkie wibracje w przedziale prędkości 140 - 160, nie stałe i nie zalezne skret/ prosto, wrażenie takie jakby auto sie wzdragało... do 140 i powyżej 160 to nie występuje. obwiniam własnie amorki bo maja juz słabą skuteczność (przynajmniej na maszynie) - okolice 50%. Dobrze celuję czy szukać gdzie indziej?
Przy okazji pytanie jeśli Paweł jest z nami Mam niewielkie wibracje w przedziale prędkości 140 - 160, nie stałe i nie zalezne skret/ prosto, wrażenie takie jakby auto sie wzdragało... do 140 i powyżej 160 to nie występuje. obwiniam własnie amorki bo maja juz słabą skuteczność (przynajmniej na maszynie) - okolice 50%. Dobrze celuję czy szukać gdzie indziej?
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga