Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6c6 2.0tdi] imbusik

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Modrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 18 lut 2010, 21:07
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: londyn

[a6c6 2.0tdi] imbusik

Post autor: Modrzej » 02 lip 2010, 00:36

mam pytanie czy ktos juz praktykowal wymiane imbusika od strony miski olejowej a jak tak to z jakim skutkiem

aca1975
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 06 mar 2010, 23:48
Lokalizacja: wieś siesławice/świętokrzyskie

Post autor: aca1975 » 30 lip 2010, 17:45

Witam, wymieniałem imbusik wraz z czujnikiem oleju /był uwalony/ przy wymianie oleju - przejechane 140 kkm, powiem szczerze wyglądał całkiem dobrze. Ale czytając posty i efekty zapalającej sie kontrolki oleju nie ryzykowałem. Cały przegląd w warsztacie janusza wieczorka w tarnowie, wymiana płynów i filtrów, imbusik, czujnik oleju w misce + serwis klimy = 1000 zł. Przejechany dystans 7 kkm i wszystko działa ok. Moja rada zainwestuj w wymianę imbusika przy wymianie oleju i "strup" z głowy.[a6c6 2.0tdi] [imbusik]

Awatar użytkownika
Modrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 18 lut 2010, 21:07
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: londyn

Post autor: Modrzej » 31 lip 2010, 22:12

to po cenie widze ze jest to jednak mozliwe od strony miski olejowej dzieki <ok>

grejf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:36
Lokalizacja: Konstancin Jeziorna

Post autor: grejf » 03 sie 2010, 13:26

TDI

martines-76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 paź 2008, 23:35
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: martines-76 » 02 wrz 2010, 20:37

Jestem właśnie po wymianie imbusika - ołówka. Zrobiłem to w ASO przy okazji wymiany filtrów i rozrządu. Rozrząd i imbus miał najprawdopodobniej ok 80 tys km (auto 200 tys).ołowek - imbus był z końcówką D a auto wyjechało z fabryki na A - więc kiedyś był na pewno wymieniany. W Niemczech wymieniany rozrząd był przy 120 tys ( wtedy też urwał się tłok) - ale to inna opowieść.

Wracając do tematu okazało się że małe luzy na boki mają te dwie zębatki chyba wałków wyrównoważających i zaproponowano wymianę. Skoro silnik rozebrany to ok.

Imbusik wymieniony, miał już małe ślady wytarcia i zastanawia mnie to że ten był już niby lepszy z D na końcu i się lekko wytarł to jak muszą wyglądać pierwsze z A skoro były wadliwe?

lauser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 17 wrz 2010, 10:59
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: lauser » 13 paź 2010, 13:39

Witam,

Podpinam się pod temat z tzw. imbusikiem . Też wymieniłem "te coś" Myślałem na początku ,że przy przejechaniu 150 tyś zabierak będzie wyglądał całkiem całkiem . Okazało się po wymianie ,że był całkowicie zdarty!

Tak więc wymieniajcie


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
smooc666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 03 paź 2008, 08:40
Lokalizacja: Kraków Brzesko R-R

Post autor: smooc666 » 13 paź 2010, 14:10

witam klubowicze:-)

a gdzie dostaliscie napinacz i lancuszek???? ktory tez powinno sie wymieniac???? bo z imbusikiem to male piwo do dostania wszedzie.
ja tez chce sie za to wziasc ale chyba zastosuje ta metode naprawcza ktora jest teraz polecana czyli nie bedzie lancuszka tylko kombinacja zebatek tak to chyba jest jak ich dobrze w audi zrozumialem autko odstawiam jutro to powiem co i jak jak bedzie zrobione bo ponoc ma byc lepsza kultura pracy i i dzieki temu maja byc wyeliminowane te drgania na postoju zobaczymy co to bedzie
razem balujemy
razem umieramy
BAD BOYS do samego konca

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 23 paź 2010, 20:09

Może ktoś wrzucić foty jak to wygląda od strony misy? chce się za to zabrać a nie wiem dokładnie o co chodzi... wole silniki z moto :P a nie chcę żeby jakiś mechanik mnie wykiwał :/

martines-76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 paź 2008, 23:35
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: martines-76 » 24 paź 2010, 23:12

"bo z imbusikiem to male piwo do dostania wszedzie."


I tutaj chyba się kolego mylisz, imbus jest bardzo trudny do znalezienia, nie ma go w Polsce (może tylko ASO mają coś w zapasach) a zamówienia są z terminem realizacji 02.201

Myślę że grupa VW szykuje jakąś zmianę i imbus jest na razie niedostępny.

Awatar użytkownika
smooc666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 03 paź 2008, 08:40
Lokalizacja: Kraków Brzesko R-R

Post autor: smooc666 » 25 paź 2010, 09:16

martines-76, imbusik to ja moge miec na jutro:-) bo jego to jest tylko jak wczesniej pisalem nie dostaniesz lancuszka i napinacza. z reszta ja ten klopot mam z glowy:-) bo odebralem autko w piatek z zastosowanym systemem naprawczym:-) i tak jak powiedzili ciszej chodzi i nie drga na postoju:-) takze jestem zadowolony :-D pozdro
razem balujemy
razem umieramy
BAD BOYS do samego konca

martines-76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 paź 2008, 23:35
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: martines-76 » 25 paź 2010, 20:20

Jak pisałem wyżej ja wymieniałem profilaktycznie imbus.

Rozumiem że dotychczas miałeś napęd na łańcuszek? Silnik BLB?
Jeżeli możesz podaj mi kontakt do Ciebie na maila

martines-76@o2.pl

Awatar użytkownika
smooc666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 03 paź 2008, 08:40
Lokalizacja: Kraków Brzesko R-R

Post autor: smooc666 » 25 paź 2010, 20:26

martines-76, poszlo :-)

ja tez chcialem profilaktycznie ale sie skonsultowalem z kilkoma osobami i doradizli mi przy wymainei imbusika wymaine lancuszka i napinacza do niego a z tym jest klopot chodz dzisaij dostalem telefon od kumpla z VW ze doszlo mu to z niemiec na magazyn ale teraz to juz zapozno hihi.
tak BLB
a jaki masz przebieg????
razem balujemy
razem umieramy
BAD BOYS do samego konca

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 27 paź 2010, 21:19

Jaki był koszt wymiany w ASO? Imbusik - rozrząd ?

boberek

Post autor: boberek » 08 lis 2010, 14:26

kurde jak to jest bo sie zgubiłem :)
czytałem cąły temat Jarka na A4 klub
i nie doczytałem sie

w silniku BRE jest juz naped OK nie trzeba zmieniać tylko jakiś imbusik
o co chodzi bo zmieniłbym profilaktycznie przy zmianie oleju

Awatar użytkownika
smooc666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 03 paź 2008, 08:40
Lokalizacja: Kraków Brzesko R-R

Post autor: smooc666 » 08 lis 2010, 16:23

neimaD, jak sie mnie pytales to ja nie wymienialem samego imbusika tylko wszystko tj pompe i caly naped mam teraz zebaty i niemam jzu imbusika. i autko smiga jak nei wiem i duzo ciszej chodzi:-) z czego jestem zadowolony, i tak jak wczesniej pislame zniknelo te rzadkie bo rzadkie ale drazniace podrygiwania autka:-)

[ Dodano: 2010-11-08, 17:53 ]
neimaD, masz wiadomosc na PW jak chciales:-) mzoe Ci pomoglem

[ Dodano: 2010-11-08, 17:56 ]
boberek, przy BRE jest tak jak piszesz ze naped oki tylko jest imbusik a zeby go wymienic trzeba calkowicei miske olejowa odrecac:-) chyab:-) pozdro
razem balujemy
razem umieramy
BAD BOYS do samego konca

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga