Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi A6 C5] ÂŹle funkcjonujące oświetlenie

Wnętrze
ODPOWIEDZ
mily

[Audi A6 C5] ÂŹle funkcjonujące oświetlenie

Post autor: mily » 24 paź 2010, 12:51

Witam,

Mam problem z tylną listwą oświetleniową (mówię tu o głównym oświetleniu a nie o oświetleniu do czytania).
Tylna listwa nie reaguje na pozycję przełącznika "0-1-drzwi". Bez względu jak jest ustawione to listwa i tak się nie świeci, zapalić ją mogę tylko z przedniego panela (jeżeli na przednim panelu ustawię na 1 to zapala się też tylna, i jak już się pali to również nie reraguje na położenie przełącznika "0-1-drzwi" na tylnej listwie).

Miał ktoś już taki problem?? Ja jestem elektrotechnikiem i nie bardzo orientuje się w elektronice, myślałem że to jest podłączenie na zasadzie wsuwek i ktoś wymieniając żarówkę zakręcił się z wtyczkami (i pewnie z tym sobie bym poradził), ale tam jest układ scalony zasilony z kostki więc nie ma takiej możliwości. Tak myślę że może gdzie w Vag-u jest namieszane sterowanie (jak kupiłem ten samochód to większość sterowników było zresetowanych, stało się tak po podmianie akumulatora, więc może ten sterownik od komfortu też jest rozregulowany i poprostu trzeba włączyć mu opcję tylnej listwy ???)

piotrekr79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:23
Lokalizacja: Zamość

Post autor: piotrekr79 » 24 paź 2010, 16:40

dołączę się do tematu u mnie też tak samo jest i już nie wiem czy tak ma być czy jest coś zwalone a nawet przy otwieraniu drzwi to też świeci tylko przód a tył wcale a oświetlenie na nogi świeci w porządku
Piotr

Awatar użytkownika
DawidM3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 29 paź 2009, 08:21
Lokalizacja: War Maz

Post autor: DawidM3 » 24 paź 2010, 18:01