Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5] wyjecie MCpersona-zbierznosc

Zawieszenie
Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 24 paź 2010, 10:30

Raf4rb pisze:Końcówka ma regulacje właśnie na tej śrubie wkręcanej z góry, błedem jest jej dokręcanie do końca, chyba, że tak było już dokręcone i na takim ustawieniu była ustawiana zbieżność, jeżeli nie była dokręcona do końca, to trzeba ją ustawić tak samo jak była, czyli najlepiej zmierzyć sobie przed demontażem i tak samo ją zamontować, wtedy jest jakaś szansa, że zbieżność będzie taka jak była przed rozpięciem końcówki.
to już coś wiemy <piwo>
w sumie byłem na zbieżności z dwa-trzy razy, ale nikt nie regulował tą śrubą
dużo ludzi też mówi, o pochyleniu kąta koła, może coś na ten temat opiszesz, bo mówi się, że to to samo itp, to jak to jest z tym kątem

Raf4rb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 30 lis 2009, 22:34
Imię: Rafał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Raf4rb » 24 paź 2010, 10:40

Kąt pochylenia w C5 też się w pewnym sensie reguluje, luzujesz śruby na sankach pod silnikiem i wtedy możesz je przesuwać, prawo-lewo, innej regulacji tam nie ma.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 24 paź 2010, 10:50

Raf4rb pisze:Kąt pochylenia w C5 też się w pewnym sensie reguluje, luzujesz śruby na sankach pod silnikiem i wtedy możesz je przesuwać, prawo-lewo, innej regulacji tam nie ma.
o kurde... :lol: to ciekawa ta regulacja

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 24 paź 2010, 11:32

kiedyś byłem tutaj na zbieżności i facet bierze klucz na przedłużce i popuszcza śruby na sankach i reguluje , dodam że wykonał tą czynność po ustawieniu wszystkiego chyba coś mu nie pasowało i zabrał sie za sanki ustawienie po operacji z wydruku prawie ideał :-)

krzysztof2010
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 18 paź 2010, 08:47
Lokalizacja: Esbjerg (Denmark)

[a6 c5] MCperson

Post autor: krzysztof2010 » 28 paź 2010, 15:38

dzieki za odpowiedzi. chodzilo mi o kompletny amortyzator wraz ze sprezyna, opony sa ok wiec zbierznosc odpada
krzysiek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga