[ A6 C5 ] Tarcze indiglo-montaż
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 sie 2009, 19:57
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oberburg
tarcze przy zalozeniu troche "haczyly"musialem minimalnie dociac ,tam gdzie sa styki tarczy licznika,no i oczywiscie lekko musialem podpilowac zamykanie(te zatrzaski)calej obudowy,bo jak wiadomo indiglo sa nakladane na stare tarcze,i wiec przybylo chyba z 2mm,napiecie podpielem pod bezpiecznik swiatla mijania,narazie nie mam regulacji,jest ok nie razi mnie,ale czeka mnie 1300km w nocy to sie okaze jak to jest naprawde,acha i moze jeszcze jedno dodam,tarcze polecaja by przyklejac na tasme dwustronna,ja tak zrobilem i choc mialem najciezsza tasme jaka znalazlem,to wskazowki od predkosciomierza,jak i obrotow silnika lekko mi haczyly,wygladalo to jakby wskazowki sie zawieszaly,wiec tasmy wywalilem,i przykleilem na klej gumowy,tak punktowo i jest ok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 sie 2009, 19:57
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oberburg
masz racje,czlowiek uczy sie na bledach,nastepnym razem jezeli bedzie :-D bede wiedzial,skladanie tego wszystkiego zajelo mi moze z 4 godz.teraz w 2 lekkim sikiem bym machnol,lacznie z ustawieniem wskazowek,bo z tym mialem chyba najwiekszy problem i nerwy......ale poczytalem troche forum,i poszlo bez problemu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 05 paź 2010, 00:36
- Lokalizacja: Warszawa
Mi udało się je jakoś zamontować a co najlepsze nigdzie nie było napisane gdzie je podłączyć i jak, żeby zapalały się jak oginalne
No i podłączyłem je do orginalnego potencjometru do rozjaśniania. plus podłączony do szaro-niebieskiego kabelka wychodzącego na podświetlenie deski rozdzielczej, a minus został podłączony do masy kabelek brązowy.

problem ze znalezieniem +
Witam kolegów mam następujący problem mam a6 c5 2,4 v6 z 99 roku i jestem w trakcie wymiany tarcz zegarów na indinglo i nie mogę znaleźć plusa masę mam. Znalazłem w niebieskiej kostce 3 piny + jednak sygnał jest przerywany gdy ruszam zaczyna mrygac. Gdzie sie podłączyć by wreszcie świeciły stale?? Dzięki za podpowiedzi wkleje foto story później pozdr. P.s. szaro niebieski wogóle u mnie nie posiada dodatniego napięcia
Pozdrawiam wszystkich