Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 1,8T AEB] 210km po chipie w 1,8t?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
peter124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 27 sty 2010, 07:51
Lokalizacja: Randers/DK

[A6 1,8T AEB] 210km po chipie w 1,8t?

Post autor: peter124 » 08 paź 2010, 01:30

Witam zakupilem jakis czas temu a6 1,8t od czlowieka ktoremu nie mam podstaw zeby nie wierzyc(dyrektor firmy w Danii-pasjonat audi). Generalnie wszystko co powiedzial sie zgadza i mam totalnie wszystkie papiery na auto ale do rzeczy. Twierdzi on ze auto ma w zaleznosci od zatankowanego paliwa oraz pory roku(powietrze) od 200 do 210km. Silnik jest wlasciwie nowy i ma 2 lata oraz przebieg 29tys km. Chipowana byla w niemczech(nie mam wykresów). Oprocz tego ze zmian zauwazylem tylko filtr K&N. Pytanie czy to mozliwe zeby auto mialo tyle koni po takich modach? Silnik to AEB czyli 150km w serii. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
dark79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:48
Lokalizacja: Penge/London

Post autor: dark79 » 08 paź 2010, 14:17

z tego co wiem AEB samym programem idzie pod 170/180 KM, w zaleznosci od serii, ale moze ma tyle, najlepiej byloby udac sie na hamownie i zobaczyc ile to ma teraz naprawde, ewentualnie porobic logi i pokazac to znawca tematu.

Awatar użytkownika
peter124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 27 sty 2010, 07:51
Lokalizacja: Randers/DK

Post autor: peter124 » 08 paź 2010, 15:23

Na hamownie bede chcial sie udac we wroclawiu jak bede pl bo mnie ciekawosc zrzera ;-) . Ale moze jednak jest ktos kto zna sie na rzeczy i moglby mi odpowiedziec na moje pytanie?

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 18 paź 2010, 22:39

słuchaj 180 kucy masz po czipe skoro taki mały przebieg silnika ;) do tego 7kucy z filtra i paliwa ;) musiałby tam być jeszce Intercoller odblokowany wydech,dobry dolot i masz śmiało od 200-220 kucy ;)

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 19 paź 2010, 09:06

AEB to chyba rodzynek :mrgreen:

kgracjank
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 17 cze 2009, 10:44
Lokalizacja: Polska

Post autor: kgracjank » 19 paź 2010, 11:25

Co do jakości paliwa.
U mnie wyglądało to tak: kupowałem fure to była zalana Shell V-Power Racing - na tym paliwie komputer wskazywał najmniejsze spalanie oraz zrywniejsze było, potem zalano (koleś ze stacji podczas gdy ja się odlewałem nalał) 95ke - porażka jednym słowem, na vagu spalanie stukowe, moc mniejsza i spalanie większe. Teraz jeżdżę na 98ce - mocy to nie ma takiej jak Shell V-Power Racing, ale nie mam na co narzekać i spalanie na bence przy moim stylu jazdy to tak w 8,5 mieści się. A od półtora roku jeżdżę na LPG to teraz już benzyny nie testuję choć w dalszym ciągu leję 98ke. Tak na marginesie na LPG to co fabryka podaje to wycisnąłem (BRC).

Także co do związku pomiędzy mocą a paliwem to jestem pewien, że jest.

Pozdrawiam

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 21 paź 2010, 22:48

Oczywiście jest to możliwe, nie można o takiej modyfikacji powiedzieć "bezpieczna"... jeśli masz takiego moda zrobionego to nie radze Ci lać nic poniżej 98ki
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 22 paź 2010, 14:42

TuneFORCE pisze:Oczywiście jest to możliwe, nie można o takiej modyfikacji powiedzieć "bezpieczna"... jeśli masz takiego moda zrobionego to nie radze Ci lać nic poniżej 98ki
mógłbyś wiecej powiedzić dlaczego taka modyfikacja nie jest bezpieczna dla 1,8t ?dzieki :roll:
Ostatnio zmieniony 05 lis 2010, 10:25 przez egoonn, łącznie zmieniany 3 razy.

Ninja_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 207
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:36
Lokalizacja: łodzkie

Post autor: Ninja_ » 22 paź 2010, 14:57

Zamiast jechać na hamownię i robić logi to radziłbym samemu we własnym zakresie sprawdzić przyspieszenia 0-100km/h, 60-100km/h i 80-120km/h i porównać z danymi technicznymi ewentualnie z kimś kto ma ten sam model i silnik.

Awatar użytkownika
peter124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 27 sty 2010, 07:51
Lokalizacja: Randers/DK

Post autor: peter124 » 04 lis 2010, 22:47

alukard pisze:AEB to chyba rodzynek :mrgreen:
Czemu tak sadzisz??

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 05 lis 2010, 10:26

TuneFORCE,

TuneFORCE napisał/a:
Oczywiście jest to możliwe, nie można o takiej modyfikacji powiedzieć "bezpieczna"... jeśli masz takiego moda zrobionego to nie radze Ci lać nic poniżej 98ki


mógłbyś wiecej powiedzić dlaczego taka modyfikacja nie jest bezpieczna dla 1,8t ?dzieki
czekam za odp. cały czas :oops:

Awatar użytkownika
G-CS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 23 cze 2010, 19:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: G-CS » 06 lis 2010, 00:50

...miał na myśli to że 200...210 KM samym chipsem nie może być bezpieczne...jeśli nie szły za tym inne modyfikacje...osiągnięcie takiej mocy w tym silniku oznaczać może tylko b. wysokie doładowanie...duże ciśnienie na pompce...i wczesny zapłon...więc wracamy do wysokooktanowego paliwa... ;-)
hlip...hipp..hurra!!

Awatar użytkownika
peter124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 27 sty 2010, 07:51
Lokalizacja: Randers/DK

Post autor: peter124 » 06 lis 2010, 15:56

Czekam na papiery(facet nie mogl znalezc bo sie przeprowadzal) od firmy tuningowej w niemczech gdzie auto bylo robione to moze cos wiecej sie wyjasni. A co jezeli chcialbym zalozyc do tego auta gaz?

Awatar użytkownika
rasti86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 23 lip 2010, 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rasti86 » 04 gru 2010, 11:19

peter124 pisze: A co jezeli chcialbym zalozyc do tego auta gaz?
Uuuu to teraz kolego pojechałeś :) Ogólnie nie jestem zwolennikiem gazowania tych silników.
Gazowac to można sobie astrowozy lub inne śmichy-chichy.
A dwa że przecież 1.8T nie jest jakimś mega pożeraczem paliwa. Sam mam ten silnik i nie narzekam na spalanie.
Don't drink & drive Just Smoke & Fly

Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 04 gru 2010, 11:56

1.8T dobrze znosi gaz, ja jeżdżę 4mce bezproblemowo, natomiast znajomy w Audi 1.8T AGU 200KM ma gaz od nie wiem 4-5 lat porządna sekwencje jeździ pięknie, i najlepsze hamował auto latem tego roku i wyszło 203 KM :) na gazie chyba 3 czy 4 konie mniej.

Warunek porządna instalacja czyli ok 3.500tys plnów na dziś dzień to minimum.

1.8T nie pali mało w A6 C5 spalanie rzędu 13-14 litrów to standard miasto-zima, mówię tu o swoim aucie a także znajomego A4 kombi z tym motorem - auta dopieszczone sondy nowe, świece platynowe, wszystko idealna seria... nie wiem więc czy 13litrów x 4.80 = 62,40 pln to mało na setkę ;-) ja w tej chwili płace 28-30zl i zapomniałem że mam gaz nawet sobie rąk nie brudzę tankując bo robią to za mnie :)
Skoro można zaoszczędzić to czemu by nie ? co to wstyd mieć w AUDI LPG ?zaoszczędzone pieniądze można wydać inaczej np na dopieszczenie swojego wozu.

AEB to najtwardsze 1.8T, gaz na linkę a nie na elektrykę, kute częściowo korby, tłoki, silnik bardzo wytrzymały, naprawdę trzeba by umiejętności aby ten silnik skilować :mrgreen:

samym programem nie wyjdziesz poza 185koni, jeżeli masz 210 to albo masz dodatkowy FMIC albo inne turbo k03s albo k04-15, wydajniejsze wtryski z TTki, downpipe, tip, i inne bajery :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja