Witam, po ostatnim nocnym powrocie do domu zastanawiam się nad montażem halogenów przeciwmgłowych w swojej 100 c4. zastanawiam się bo nie wiem na ile problematyczne i trudne jest ich zamontowanie . Chciałbym sie dowiedzieć czy to jest "plug&play" czy trzeba montowac włączniki, przekażniki kable itp
Pozdrowienia
[100/a6 C4] montaż halogenów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
no tak tylko tka operacja to z 600-800 złotych a jednak jak zrobic jak maja ori 100 w zdezaku i wtedy z 100 złotych koszt :P . ale to wybur nalezy do tego co zakłada ,
tak na marginesie to ja i sie zastanawiam nad zamontowaniem dalekosieznych albo
hella FF 50
Bosch Compass 1000
zastanwiam sie nad wkomponowaniem ich w kratki prawa i lewa :P lub moze 4 na srodku
hhehe moze ktos dokladał w A6 C4 juz jakies nie ori dalekosiezne ?
tak na marginesie to ja i sie zastanawiam nad zamontowaniem dalekosieznych albo
hella FF 50
Bosch Compass 1000
zastanwiam sie nad wkomponowaniem ich w kratki prawa i lewa :P lub moze 4 na srodku

nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie
www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
kolego zeby bylo jak ori musisz policzyc 2 halogeny , 1 przekaznik , oprawke bezpiecznika , włacznik ori halogenów
wiec tak pokrutce jak sobie sam załozysz jakies 150 złotych
wiec nie tak strasznie
mam nadzieje ze pomogłem ,
aa i chyba kratki w zdezaku trza wymienic ?



mam nadzieje ze pomogłem ,
aa i chyba kratki w zdezaku trza wymienic ?
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie
www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
no pewnie trzeba :P przynajmiej jeden :P
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie
www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie

Wojt, no kolezko nei poddawaj sie ...nie jest trudne.z drugiej strony chyba nie myuslisz ze kazda audi 100 c4 ma pocaiagnieta wiazke do wszystkiego mozliwego osprzetu jak kiedykolwiek wystepowal w modelu.czesc zeczy trzeba poprostu dolozyc i pocagnac pare metrow kabelka.genralnie proste jak .....robienie dzieci....
podalczasz sie kabelkiem sterujacym do wlacznika swiaalel w pozycji swiatel mijania.wlaczenie swiatel powoduje wysterowanie przekaznika i wlaczenie obwodu z halogenami.
wazne zeby przelaczenie na swiatla dlugie wylaczalo swiatla przeciwgielne przednie.tego wymaga prawo.
co do samych halogenow zakladasz dwie lampy minusy z zarowek laczysz z najblizszym punktem masy w nadwoziu. plus dajesz pod zacisk aku lub gdzies w deske rozdzielcza z przekaznikami lub bezpiecznikami.ten kabel plusowy przecinasz i wpinasz w niego wlasnie przekaznik ktory zalaczony przez ten pierwszy kabelek spowoduje zamkniecie obwodu i wlaczenie lamp.
tyle teoriii.do dziela
podalczasz sie kabelkiem sterujacym do wlacznika swiaalel w pozycji swiatel mijania.wlaczenie swiatel powoduje wysterowanie przekaznika i wlaczenie obwodu z halogenami.
wazne zeby przelaczenie na swiatla dlugie wylaczalo swiatla przeciwgielne przednie.tego wymaga prawo.
co do samych halogenow zakladasz dwie lampy minusy z zarowek laczysz z najblizszym punktem masy w nadwoziu. plus dajesz pod zacisk aku lub gdzies w deske rozdzielcza z przekaznikami lub bezpiecznikami.ten kabel plusowy przecinasz i wpinasz w niego wlasnie przekaznik ktory zalaczony przez ten pierwszy kabelek spowoduje zamkniecie obwodu i wlaczenie lamp.
tyle teoriii.do dziela
pytałem , bo w audi B4 mojego ojca widziałem wiszące przewody z wtyczkami do halogenów i myślałem ze to kwestia podpiecia lamp do tego, bede myślał o tym ale póki coi mam do zrobienia zacisk hamulca z tyłu , ręczny, wahacz, tuleje wahacza , olej, i jestem w trakcie negocjacji nad podłokietnikiem plus kilka mniejszych pierdół . Chciałem sobie nakreślic jak wyglada sprawa halogenów, nie wyglada to źle , choc mam małą niechęć do domowej roboty instalacji samochodowych (kiedys mieliśmy w rodzinie forda i tam instalacja żyła własnym zyciem)