Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6C6]Wymiana wtrysków - problem po wymianie

Silniki wysokoprężne
Społeczność Audi A6

[A6C6]Wymiana wtrysków - problem po wymianie

Post autor: Społeczność Audi A6 » 12 paź 2010, 19:38

Witam Wszytskich! Dzis dokonalem wymiany 3 lejaych wtryskiwaczy. Cala wymiane dokonalem dokladnie tak jak w ELSie jest napisane. Wtryski Mialem o numerach 059 130 277 z literka S i wymienilem je na takie same ale z literka Q czyli zamiennik za nie- ale uzywane sprawdzone. Po podlaczeniu wszytskiego, wtryski podpisalem i uruchomilem auto. Bylo ok. Przejechalem sie i po powrocie zauwazylem ze silnik nie rowno pracuje, a pod maska zawor egr lata jak glupi! Co takiego nie tak zrobilem?:-( Rece mi opadaja! Prosze dajcie jakies rady co tu robic. Wklejma tu link do filmiku jak dziala egr. W momecie gdy egr zaczyna wariowac silnik zaczyna nierowno pracowac. czy cos moglem przez przypadek odczepic? czy toc s z wtryskami zwiazane?


Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 12 paź 2010, 21:06

witam
Wydaje mi sie .ze powinienes sprawdzic zawór elektromagnetyczny ,który steruje EGRem.
Podepnij Vaga sprawdz błędy , Obrazek

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 12 paź 2010, 21:21

dodam jeszcze cos, jak np wezme zatrzymam sie po przjechnaiu ilus km i zatrzymam siie na biegu i hamulcu recznym to wszytko dziala jak nalezy, w momencie gdy zatrzymam sie i wlacze skrzynie na P wtedy zaczyna sie nirowna praca silnika

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 12 paź 2010, 21:46

sprawdz ten zawór vcds-em
moze byc tak .ze w momencie zadania P powinna uruchomic sie pełna recylkuracja spalin ,
a w Twoim przypadku jest cos nie halo z tym zaworem , lub z kabelkami i ,moze tez wezykami <ok>

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 12 paź 2010, 21:53

slaby, ale jak go sprawdzic vcdsem? jak przjechalem sie bylo ok gdy zatrzymalem sie to wtedy zaczyna silnik nierono chodzic i dym szary leciec z rur. moze wtryski ktore wyminilem sa uwalone i dlatego tak sie dzieje? czy tez jedno nie ma z drugim nic wspolnego? jak ten zawor sprawdzic? vcds zadnych bledow nie wypluwa

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 12 paź 2010, 21:53

slaby, ale jak go sprawdzic vcdsem? jak przjechalem sie bylo ok gdy zatrzymalem sie to wtedy zaczyna silnik nierono chodzic i dym szary leciec z rur. moze wtryski ktore wyminilem sa uwalone i dlatego tak sie dzieje? czy tez jedno nie ma z drugim nic wspolnego? jak ten zawor sprawdzic? vcds zadnych bledow nie wypluwa

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 12 paź 2010, 22:20

po wymianie robiłes adaptacje wtrysków :?: jak tak to zrób logi grup 72-77
egr sie sprawdza przez 01silnik basic seting 03 tez zrób loga
Ostatnio zmieniony 12 paź 2010, 22:38 przez slaby, łącznie zmieniany 3 razy.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 12 paź 2010, 22:27

Po zakodowaniu wtryskow wartości są zerowe. Sprawdzalem w kazdym boku od 72-77 a na forum szukałem o egr ale niE znalazłem nic:-(

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 12 paź 2010, 22:35

mozesz tez zaslepic wezyk do egr
napisz jakie objawy masz po tym zabiegu

stacho1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 29 gru 2012, 15:10
Lokalizacja: radom

Post autor: stacho1987 » 03 kwie 2013, 19:58

fenomenalny, siema mam ten sam problem co opisałeś , wymieniłem na 6 nowych tylko , i mi te obroty falują i zawór ma czkawkę ...

[ Dodano: 2013-04-03, 19:59 ]
co było problemem ???

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 03 kwie 2013, 20:01

A wtryski zostaly prawidlowo zakodowane? i sa to wtryski do twojego modelu? nie inne tansze?

stacho1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 29 gru 2012, 15:10
Lokalizacja: radom

Post autor: stacho1987 » 04 kwie 2013, 15:04

nowe 6 wtrysków kupiłem 7000 zł dałem za nie. to u Ciebie Âźle zakodowane były ????co zrobiłeś ze ten objaw ustąpił???

batjan1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 26 kwie 2012, 15:35
Lokalizacja: gdansk

Post autor: batjan1 » 26 kwie 2013, 16:40

fenomenalny, tez wymienilem 6 wtr. bylo fajnie i sie skiepscilo -drzy na jalowym+check engine....mech mowi ze padl <wnerw> jakis wtr....masakra jakas,
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez batjan1, łącznie zmieniany 1 raz.
11031971

farmer91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 05 gru 2012, 20:41
Lokalizacja: PL

Post autor: farmer91 » 27 kwie 2013, 10:19

batjan1, stacho1987, fenomenalny, gdzie kupowaliście wtryski jeśli to nie tajemnica?

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 27 kwie 2013, 11:20

farmer91 pisze:batjan1, stacho1987, fenomenalny, gdzie kupowaliście wtryski jeśli to nie tajemnica?
Ja kupowałem w Moto-Mar zadowolony jestem !

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja