Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[S6 C5 4.2 V8] Skracanie dolotu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
radek_s4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie

[S6 C5 4.2 V8] Skracanie dolotu

Post autor: radek_s4 » 12 paź 2010, 18:56

Czesc ,

Panowie mam taki problem w mojej esce mianowicie nie dziala mi wezyk podcisnienia prowadzacy do puszki z filtrem powietrza odpowiedzialny za otwieranie sie dodatkowego otworu dzieki ktoremu skraca sie dolot powietrza do silnika.Z tego co sie orientuje klapka powinna sie otwierac powyzej pewnych obrotow ok 4-5 tys u mnie natomiast caly czas jest zamknieta i nie wkreca sie szybciej po przekroczeniu tych obrotow a powinien.Gdy otworzylem to na stale przestal jechac do wartosci 4-5 tys zas po przekroczeniu tych obrotow zapier .. jak glupi.Wezyk jest szczelny i ok problem musi tkwic gdzies predzej tylko nie wiem gdzie go szukac ;( . jesli ktokolwiek ma jakas wiedze i doswiadczenie na ten temat piszcie :lol: bo mozna z tym zwariowac.


Na czerwono zaznaczylem ten wezyk podcisnienia na pomocniczym zdj.na niebiesko zas otwor help;)

pozdro ;-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >

Radeo87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 paź 2010, 15:10
Lokalizacja: Zaręby

Post autor: Radeo87 » 12 paź 2010, 19:22

Może wina leży po stronie jakiegoś zaworu? Bo chyba on tym steruje

radek_s4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie

Post autor: radek_s4 » 12 paź 2010, 19:44

Radeo87 pisze:Może wina leży po stronie jakiegoś zaworu? Bo chyba on tym steruje

pewnie tak tylko fajnie byloby miec schemat tego ustrojstwa bo bez niego to tam ciezko cos znalesc wszystko jest tak zapchane gadzetami dookola
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 12 paź 2010, 21:00

siemka przerabiałem temat braku mocy,po4000tys obr.miałem odwrotnie załozony zaworek zwrotny od podcisnienia.przez niego nie działała klapa w kolektorze.musiałem cos majstrowac i go odwrotnie załozyłem.odwrociłem i działa.albo moze byc odwrotnie załozony albo popsuty.
u mnie jest motor 2.8 u ciebie moze byc troche inaczej ,ale moze to cie jakos naprowadzi. <ok>
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja