Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C5 2.7T ARE] Quattro z BiTurbo pod machą w manualu :D

Prezentacja w/w aut.
Audi Sport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 25 lut 2008, 20:18
Lokalizacja: Okolice Ostrowa wlkp.

[C5 2.7T ARE] Quattro z BiTurbo pod machą w manualu :D

Post autor: Audi Sport » 07 paź 2010, 21:53

Chciałbym przedstawić państwu nowy nabytek ojca :-P Jest nim oczywiście bolid ze stajni Audi. Model A6 C5 z pospolitym silniczkiem 2.7T :-D Przesiadka z b3 da się odczuć szczególnie pod kwestią mocy i komfortu jednak jakość już nie ta sama :-/ ale za to mam b3 na własność :-D Autko jest już od około miesiąca w rodzinie i na razie spisuje się świetnie. A6'teczka ściągnięta jest z niemiec, przebieg autentyczny i potwierdzony jest 11'sto str. historią serwisową w formacie pdf. przez kolegę tomkom1 - wielkie dzięki <piwo> ÂŻeby was już dłużej nie zanudzać przejdę od razu do rzeczy.


Audi A6 Avant 2.7T quattro
Kod silnika - ARE - 250 km

Wyposażenie (jest trochę tego więc standardowy wypas pominę :mrgreen:) :
- <quattro>
- servotronic
- ESP
- hak Westfalia z odpinaną kulą
- xenon wraz ze spryskami reflektorów
- nawigacja GPS wyświetlana na FISie
- kubełkowe fotele z elektryczną regulacją wysokości i regulowanymi lędźwiami
- skórzana tapicerka z alcantarą
- regulowana wysokość kierownicy
- podgrzewane przednie stołki
- 6 biegowa manualna skrzynia biegów <oki>
- zmieniarka na 6 płyt
- szyberdach sterowany elektrycznie
- aluski 16'
- instalacja pod telefon
- elektrycznie składane lusterka
- autoalarm
- aluminiowe relingi
- dekory ala drewno
- trójramienna skórzana kierownica
- skórzana gałka zmiany biegów
- pełny FIS
- tempomat
- BC - komputer pokładowy
- 8 jaśków
Coś tam jeszcze by się pewnie znalazło, bo sporo tego wszystkiego jest w porównaniu do poczciwej 80'tki 8-)

Fotki:

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
Obrazek

To by było na tyle. Komentujcie :!: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 08 paź 2010, 16:21 przez Audi Sport, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi Sport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 25 lut 2008, 20:18
Lokalizacja: Okolice Ostrowa wlkp.

Post autor: Audi Sport » 08 paź 2010, 15:17

Dirty pisze:Jakiś porządny wosk by się przydał lakierowi ;-)
Tu się zgodzę,bo lakier nie był chyba nigdy woskowany ani polerowany. Granatowy kolor trzeba często woskować aby trzymał utrzymywał blask :?:
Dirty pisze:Ze skórą też byś mógł coś zrobić :->
Co masz dokładnie na myśli :?:

llx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 11 wrz 2010, 19:51
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: llx » 08 paź 2010, 19:37

a dlaczego nie automat? :P

a cb to jasiek od prezydenta? wyglada znajomo ;)

Audi Sport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 25 lut 2008, 20:18
Lokalizacja: Okolice Ostrowa wlkp.

Post autor: Audi Sport » 08 paź 2010, 23:03

Dirty, wielkie dzięki za dobre rady, a na pewno się przydały :-P
llx pisze:a dlaczego nie automat? :P
Dlatego gdyż Automaty są paseee. Ja decyduję na którym biegu w danej chwili mam jechać i jakie obroty mają być, a nie aby za mnie automat decydował i ospale zmieniał biegi :-P Jeśli już autko ma mi zapewniać radość z jazdy i spalać wachę to mam mieć z tego radochę z jazdy, a niestety przy automacie tego nie ma. Na dodatek w automacie osiągi gorsze, bardziej awaryjny i więcej pali. Radość z wachlowania biegami i wkręcania silnika na jakie się chce obroty jest bezcenne i tyle :mrgreen:

[ Dodano: 2010-10-08, 23:04 ]
llx pisze:a cb to jasiek od prezydenta? wyglada znajomo ;)
CB o uniden 520xl, a antenka to president floirida 45 cm.

Awatar użytkownika
M0NEER
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 648
Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dubai

Post autor: M0NEER » 09 paź 2010, 17:19

Audi Sport, Gratuluję nabytku!! Silniczek i skrzynia miodziooo -można pośmigać <ok>

Mam pytanko -do czego służą te przyciski (?) obok dźwigni hamulca ręcznego i pokrętła do regulacji lusterek?

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 09 paź 2010, 17:45

Audi Sport pisze:Jeśli już autko ma mi zapewniać radość z jazdy i spalać wachę to mam mieć z tego radochę z jazdy, a niestety przy automacie tego nie ma. Na dodatek w automacie osiągi gorsze, bardziej awaryjny i więcej pali. Radość z wachlowania biegami i wkręcania silnika na jakie się chce obroty jest bezcenne i tyle
A jeździłeś kiedyś automatem??Nie pisz takich bredni bo się niedobrze robi.Później ludzie takie pierdoły czytają i opowiadają dalej że automat jest do bani.Jak się umie automatem jeździć (brzmi to śmiejsznie) to zmienia biegi kiedy ja chcę.
usunieto !!

cameleon741

Post autor: cameleon741 » 09 paź 2010, 17:52

M0NEER pisze: Mam pytanko -do czego służą te przyciski (?) obok dźwigni hamulca ręcznego i pokrętła do regulacji lusterek?
To są przyciski do ori nawigacji, która wyświetlana jest na fisie.

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 09 paź 2010, 18:21

stasiuszef pisze:
Audi Sport pisze:Jeśli już autko ma mi zapewniać radość z jazdy i spalać wachę to mam mieć z tego radochę z jazdy, a niestety przy automacie tego nie ma. Na dodatek w automacie osiągi gorsze, bardziej awaryjny i więcej pali. Radość z wachlowania biegami i wkręcania silnika na jakie się chce obroty jest bezcenne i tyle
A jeździłeś kiedyś automatem??Nie pisz takich bredni bo się niedobrze robi.Później ludzie takie pierdoły czytają i opowiadają dalej że automat jest do bani.Jak się umie automatem jeździć (brzmi to śmiejsznie) to zmienia biegi kiedy ja chcę.


dokładnie masz racje !! mam a6 w manualu i mam tez passata b4 w automacie 300 tys nalatane 2.0 benz i biegi zmieniam tez jak mi sie podoba ale juz 300 tys i zastanawiam sie ile jeszcze skrzynia pociagnie ??

Awatar użytkownika
KWACHU
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 16 mar 2009, 07:44
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: KWACHU » 10 paź 2010, 13:03

stasiuszef, looknij sobie ile on tzn. Audi Sport ma lat. Daleko mu jeszcze do prawka, a gdzie tu wypowiadać sie która skrzynia lepsza. Bez obrazy, ale trochę km trzeba przekulać za fajera, a nie obok taty na fotelu zeby mieć pełną ocene na temat tej czy tamtej skrzyni. Pozdr.
----- 1.9 TDI ... 160 KM i 370 Nm------

Roger_35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 17 wrz 2008, 16:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Roger_35 » 10 paź 2010, 13:25

Patryś pisze:
stasiuszef pisze:
Audi Sport pisze:Jeśli już autko ma mi zapewniać radość z jazdy i spalać wachę to mam mieć z tego radochę z jazdy, a niestety przy automacie tego nie ma. Na dodatek w automacie osiągi gorsze, bardziej awaryjny i więcej pali. Radość z wachlowania biegami i wkręcania silnika na jakie się chce obroty jest bezcenne i tyle
A jeździłeś kiedyś automatem??Nie pisz takich bredni bo się niedobrze robi.Później ludzie takie pierdoły czytają i opowiadają dalej że automat jest do bani.Jak się umie automatem jeździć (brzmi to śmiejsznie) to zmienia biegi kiedy ja chcę.


dokładnie masz racje !! mam a6 w manualu i mam tez passata b4 w automacie 300 tys nalatane 2.0 benz i biegi zmieniam tez jak mi sie podoba ale juz 300 tys i zastanawiam sie ile jeszcze skrzynia pociagnie ??
Oburącz się podpisuję. Dopóki nie zasiadłem za sterami auta z automatem też tak pieprz...em od rzeczy. Mam teraz S4 w automacie, która jest tak narowista, że dopiero się uczę zmieniać biegi w tiptronicu. Nie wiem co by było w manualu. Konkludując, jak się w automacie zakochałem i tak już zostanie.

Awatar użytkownika
M0NEER
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 648
Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dubai

Post autor: M0NEER » 11 paź 2010, 10:33

cameleon741 pisze: To są przyciski do ori nawigacji, która wyświetlana jest na fisie.
Thx za info Kolego :-)

Audi Sport, na osobe która stosunkowo niedawno nauczyła się pisać to b.ładnie piszesz gramatycznie i ortograficznie... i tak 3maj! <ok>
Jednak proszę nie wypowiadaj się w tematach, w których nie masz osobistego doświadczenia (np. ASB) ;-)

lotdin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 09 lis 2010, 17:29
Lokalizacja: Białystok

Post autor: lotdin » 18 lis 2010, 00:17

Czyżby to ta a6 z Zielonej Gory ktora stala sporo na allegro i na ktora mialem oko ?? ;> 29900??

duskydog

Post autor: duskydog » 23 lis 2010, 00:15

mam pytanie troche glupie :D
navi na fisie to wyświetlana na szybie czy strzałkowa na komputerze ? :oops:

Ok już wiem :D
Ostatnio zmieniony 25 lis 2010, 20:31 przez duskydog, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 23 lis 2010, 01:48

Między zegarami.
To autko jeszcze sprzed czasów HUD'a w samochodach

Awatar użytkownika
M0NEER
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 648
Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dubai

Post autor: M0NEER » 23 lis 2010, 10:25

duskydog pisze:mam pytanie troche glupie :D
navi na fisie to wyświetlana na szybie czy strzałkowa na komputerze ? :oops:
FIS to ten wyświetlacz między zegarami (tzw. komputer), który wyświetla strzałkę.

wygląda to tak:
Obrazek
i w nowszych modelach tak:
Obrazek

mwx pisze:To autko jeszcze sprzed czasów HUD'a w samochodach
Nie łapię za słówka, ale dodam że General Motors miało Head-Up Display jako opcję od początku lat 90-tych. W Corvette od wersji C5 (po 2000 r.) to raczej standard.
W Europie Mercedes i BMW chyba najwcześniej z producentów to zastosowali -jakoś w latach 2000.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga