Z tego co się orientuje to można wywalić zawieszenie samopoziomujące i założyć normalne amorki i spręzyny(krótsze)
Nie wiem czy można przeprogramować jakoś to zawieszenie żeby siedziało niżej
Może być ciężko
Tyle ode mnie
[a6 2,5tdi awant] tylne pompowane zawieszenie
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Za pozwoleniem odgrzeje kotleta i podepnę się pod temat. Otóż mam też w swojej audi samo-poziomujący(pneumatyka) się tył, tyle że w sedanie.Problem polega na tym że tył stoi wyżej niż przód.A mianowicie o jakieś 3cm.Jest to dość sporo i wygląda to według mnie śmiesznie.Pytanie,jak obniżyć tył (vagiem) żeby stał równo z przodem.Dodam jeszcze że po przekroczeniu 120km/h.tył się obniża i usztywnia tylko nie wiem o ile. Za wszelką pomoc jestem bardzo wdzięczny.
[ Dodano: 2010-11-11, 20:32 ]
Mam pytanie do posiadaczy samo-poziomującego się tyłu(pneumatyka), czy u was koledzy przód stoi równo z tyłem auta. Bo u mnie tył stoi wyżej niż przód.Nie wiem czy jest to jakaś usterka mechaniczna,czy może wystarczy zrobić jakąś adaptacje vagiem.A może tak ma po prostu być? Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-11-11, 20:32 ]
Mam pytanie do posiadaczy samo-poziomującego się tyłu(pneumatyka), czy u was koledzy przód stoi równo z tyłem auta. Bo u mnie tył stoi wyżej niż przód.Nie wiem czy jest to jakaś usterka mechaniczna,czy może wystarczy zrobić jakąś adaptacje vagiem.A może tak ma po prostu być? Pozdrawiam.
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga