Witam
Czesałem forum jednak nic nie znalazłem .Mam taki dziwny objaw jak auto pracuje na wolnych co jakis czas lapie doła przygasa obroty spadają prawie do zera i nagle odbija iznów pracuje normalnie .Dodam ze zadnych błedów nie ma. a dzieje się to na lpg oraz na pb (było tez zanim założyłem gaz ) o co kaman
P.S Może ktoś wie gdzie znależc serwisówkę do silnika aah tzn dane które mogę odczytać vagiem i sprawdzić ich poprawnośc np jaka masa powietrza ma odczytywać przepływomierz
[ a6 c4 2,8 lpg automat aah ] silnik przygasa
Miałem coś takiego w ABT jak nie nałożyłem wtyczki od nastawnika przepustnicy ( tam w ten sposób stabilizuje się wolne obroty) W AAH jest silnik krokowy wpuszczający "lewe powietrze" Jest on patrząc od przodu po lewej stronie za kolektorem. Okrągły silniczek wystający do góry średnicy ok5cm z wtyczką na górze.
Sprawdź czy kable kontaktują a następnie czy sam silniczek jest sprawny.
Pozdrawiam.
Odpowiedź późno, ale pozostawianie niedokończonych wątków jest najgorsze.
Napisz czy udało się zlokalizować usterkę.
Sprawdź czy kable kontaktują a następnie czy sam silniczek jest sprawny.
Pozdrawiam.
Odpowiedź późno, ale pozostawianie niedokończonych wątków jest najgorsze.
Napisz czy udało się zlokalizować usterkę.
- sky_walker1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:47
- Lokalizacja: Koniecpol
- sky_walker1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:47
- Lokalizacja: Koniecpol
Kolego jedz autkiem bez podłączonych wężyków od podciśnienia i rozpędź go tak powyżej 4 tyś. obrotów to zobaczymy czy "nie mają żadnego wpływu na stabilizację wolnych obrotów" <szok>lancellot pisze:Wężyki podciśnienia nie mają żadnego wpływu na stabilizację wolnych obrotów.
Można je wszystkie zdjąć, można zdjąć obie odmy i nic.
Ponieważ przepustnica na wolnych obrotach jest całkowicie, szczelnie zamknięta.
Pozdrawiam.
- sky_walker1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 02 kwie 2011, 16:47
- Lokalizacja: Koniecpol
Miałem obie odmy przerwane w ABC i nie widzę różnicy w pracy silnika ani na wolnych ani na wysokich obrotach.
Mam od zawsze takie coś, że zaraz po odpaleniu jak dodam gazu to obroty spadają do około 600 potem się podwyższają i tak chwile to się waha aż się ustabilizuje i znów pracuje równo. Na rozgrzanym silniku nie odnotowuje problemów.
Co może być nie tak? czy to może normalny objaw?
Mam od zawsze takie coś, że zaraz po odpaleniu jak dodam gazu to obroty spadają do około 600 potem się podwyższają i tak chwile to się waha aż się ustabilizuje i znów pracuje równo. Na rozgrzanym silniku nie odnotowuje problemów.
Co może być nie tak? czy to może normalny objaw?
W tym wypadku, gdy naciskasz gaz i przygasa;
pierwsza rzecz to nieszczelności w dolocie ( powietrze niezmierzone przepływką)
druga: wadliwy przepływomierz.
Trzecia była u mnie ( uszkodzony komputer i praca w trybie awaryjnym)
Najprościej podmienić komputer na taki serii mms-100
( według wszystkich znaków na niebie i ziemi nie powinien działać) otóż działa i to całkiem nieźle,
nie ma immo więc ten problem z głowy. Na tym starym ecu AAH chodzi bardzo ostro
( Rwie na 4ry łapy przy automatycznej skrzyni na drugim biegu, na żwirówce of kors
ruszając na wprost.
Jest pewien problem z czujnikiem temp. silnika ale po rozgrzaniu wszystko jest OK.
Oczywiście w dalszym etapie wymieniłem na MMS-313
Pozdrawiam.
pierwsza rzecz to nieszczelności w dolocie ( powietrze niezmierzone przepływką)
druga: wadliwy przepływomierz.
Trzecia była u mnie ( uszkodzony komputer i praca w trybie awaryjnym)
Najprościej podmienić komputer na taki serii mms-100
( według wszystkich znaków na niebie i ziemi nie powinien działać) otóż działa i to całkiem nieźle,
nie ma immo więc ten problem z głowy. Na tym starym ecu AAH chodzi bardzo ostro
( Rwie na 4ry łapy przy automatycznej skrzyni na drugim biegu, na żwirówce of kors

Jest pewien problem z czujnikiem temp. silnika ale po rozgrzaniu wszystko jest OK.
Oczywiście w dalszym etapie wymieniłem na MMS-313
Pozdrawiam.