Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2,7 TDI] prośba o ocenę wykresu po modzie

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
sme
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 16 sty 2010, 08:41
Lokalizacja: Katowice

[A6 C6 2,7 TDI] prośba o ocenę wykresu po modzie

Post autor: sme » 29 wrz 2010, 22:42

Cześć,

proszę o opinie czy nie ma przegięcia. Wyszło dość sporo jak na 2,7 TDI.
Aczkolwiek jeździ się dobrze. ;-)

Pozdr.
Załączniki
a6_mod_2.jpg

Ninja_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 207
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:36
Lokalizacja: łodzkie

Post autor: Ninja_ » 29 wrz 2010, 22:53

Na wykresie niemalże wygląda jak ideał. Przede wszystkim nie ma gwałtownego wzrostu momentu obrotowego, a potem jego nagłego spadku. Bardzo dobrze, że powyżej ~2200 obr/min wzrasta płynnie moc, a zarazem utrzymuje się max moment. Dobry wirus nie jest zły.

Z 2,7TDI to dosyć duży wynik, osprzęt może długo nie wytrzymać takiego obciążęnia.
Dla benzyny to byłby dobry wynik (turbo), a co dopiero diesel.

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 30 wrz 2010, 02:00

Jaka byla seria? Przyrost wielki :shock: To 3.0tdi nie maja aż takich przyrostów mocy po chipie ;-)

sme
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 16 sty 2010, 08:41
Lokalizacja: Katowice

Post autor: sme » 30 wrz 2010, 10:41

Seria była 198km. Wyczyszczony DPF.

Jack171
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 10 wrz 2009, 05:37
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Jack171 » 30 wrz 2010, 20:21

Witam.
Ja też przedstawiam do oceny wykonaną modyfikację A6 C6 2,7 TDI. Filtr DPF nie czyszczony.
Proszę o komentarz
Załączniki
A6 C6 mod.jpg

Ninja_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 207
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:36
Lokalizacja: łodzkie

Post autor: Ninja_ » 30 wrz 2010, 20:56

Pewnie Ci co się znają to wiedzą co zrobili :)
Moim zdaniem troszkę niekorzystnie jest, że już po 2600 spada moment.
Z niskich obrotów ok ale potem chyba skrzynia szybko musi zmienić bieg, silnik powyżej 2600 traci moment, a moc jeszcze wzrasta. Przydało by się żeby tak co najmniej do 3000tys równomiernie wzrastała moc i moment.
Przy jakich obrotach skrzynia zmienia biegi?

Jack171
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 10 wrz 2009, 05:37
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Jack171 » 02 paź 2010, 07:20

Ninja_,
1800-2000

Ninja_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 207
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:36
Lokalizacja: łodzkie

Post autor: Ninja_ » 02 paź 2010, 10:10

Czyli przy normalnej jeździe nie korzystasz z "dodatkowych" ~25Nm. KickDown do jakich obrotów Ci podnosi?

Jack171
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 10 wrz 2009, 05:37
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Jack171 » 03 paź 2010, 14:22

3000

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 06 paź 2010, 07:52

Sporo wyszlo jak na 2.7tdi :mrgreen:
tylko
troche nisko moc max :evil:
to celowe :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja