[a6 c6 2.0 ] bierze olej czy to problem ? dolewka po 17 tys
[a6 c6 2.0 ] bierze olej czy to problem ? dolewka po 17 tys
Auto ma przejchane 27 tys km przy 10 tys wymieniłem olej w silniku . Od wymieny oleju mineło więc 17 tys km i swieci się kontrolka cisnienia oleju. Zastanawiam się czy to nie za dużo jak na nowe auto. Liczyłem się przy tym silniku z braniem oleju ale chyba to za dużo jak jest u was ? martwć sie czy nie czy walić z tym do serwisu niech robią coś na gwarancji ? Cały czas śmigam na long life
No właśnie wydaje mi się że dlatego że nowy nie powinien brać aż tyle oleju. Troche to przerażające tym bardziej iż z czasem powinno sie pogorszyć i bedze musiał jeździć z 5 litrówka albo olej tankować na stacji razem z paliwem. Chyba że jestem w błędzie i jak pisze kolega dirty kiedyś zacznie brać mniej oleju.
Ja tam bym sprawdzal na bagnecie. Podobna sytuacje mialem w renaulcie lagunie 1.9dci. tylko tam mialem mozliwosc podgladu poziomu oleju na komputerze(fisie) i jak juz schodizl do polowy to dolewalem. Nie wiem czy oni dobrze radza czy nie. Ale musisz kontrolowac sam! I jak co dolewac! Ale nie przejmuj sie bo te silniki biora olej!
No tak sprawdzenie oleju w moich warunkach niemożliwe.
1 auto parkuje na pochyłej powierzchni
2 jak pojadę na wypoziomowaną to olej gorący nic nie sprawdzę a czekac kilka godzin odpada ( musiałbym być na zasiłku )
3 Praktycznie w moim przypadku nie iestnieje możliwość sprawdzenia poziomu oleju bagnetem chyba że się myle
1 auto parkuje na pochyłej powierzchni
2 jak pojadę na wypoziomowaną to olej gorący nic nie sprawdzę a czekac kilka godzin odpada ( musiałbym być na zasiłku )
3 Praktycznie w moim przypadku nie iestnieje możliwość sprawdzenia poziomu oleju bagnetem chyba że się myle
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
maz9
Olej łykają i auta z duzym przebiegiem , jak i zarówno te świeże..
Zmęczone , wiadomo z racji swojej długodystansowej eksploatacji..
Twoje auto jest jeszcze nowe , a nowe lubią pic..
Problem pogłębia , nieumiejętna jazda na pierwszych tysiącach kilometrów.
mało kto pamięta na czym polega i jak wygląda sztuka jazdy autem "na dotarciu"
Do tych czynników dochodzi dynamiczna jazda , z udziałem podwyszonych obrotów , nie rzadko na trasach , gdzie nawet te "nie pijące" coś tam łykną...
W pewnych granicach jest dosyć normalne zjawisko w autach doładowanych..
Jedne mniej , inne bardziej podatne na te zjawiska 2.0 może troche bardziej.
Póki co nie panikuj , a olej sprawdzaj zawsze bagnetem..
Olej łykają i auta z duzym przebiegiem , jak i zarówno te świeże..
Zmęczone , wiadomo z racji swojej długodystansowej eksploatacji..
Twoje auto jest jeszcze nowe , a nowe lubią pic..
Problem pogłębia , nieumiejętna jazda na pierwszych tysiącach kilometrów.
mało kto pamięta na czym polega i jak wygląda sztuka jazdy autem "na dotarciu"
Do tych czynników dochodzi dynamiczna jazda , z udziałem podwyszonych obrotów , nie rzadko na trasach , gdzie nawet te "nie pijące" coś tam łykną...
W pewnych granicach jest dosyć normalne zjawisko w autach doładowanych..
Jedne mniej , inne bardziej podatne na te zjawiska 2.0 może troche bardziej.
Póki co nie panikuj , a olej sprawdzaj zawsze bagnetem..
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga