[A6 C6] 2.7 2006
[A6 C6] 2.7 2006
Witam serdecznie.Dlugo bym musiala opisywac historie "Kruszynki" -audinki -tak nazywam moje autko..ostatnio bylo one uczestnikiem kolizji gdzie ucierpiala cala maska ,chlodnica ,lampa ,grill -calosc byla naprawiana przez warsztat wskazany przez ubezpieczyciela ..dolozono nawet w koszta -lakier na caly bok prawy ktory na kazdym elemencie mial jakies zadrapania .Ideal ktorego myslalam ze nie odzyskam w tak slicznej i sprawnej formie..milo zaskoczona, poczym po przejechaniu kilkuset km ,dokladniej po wyj. z myjni -zapalila sie ta dziwna kontrolka !Kolejno po nastepnych ok 200km znikla ,potem znow sie pojawila ale szybko znikla ..nie chce juz dawac mojej "Kruszynki" do kolejnych specow ,nie chciala bym jednak by bagatelizacja kontrolki doprowadzila do jakis szkod ..Czy ktos podpowiedzial by mi o co tu moze chodzic ?Czy spowodowac moge jakies nastepstwa ignorujac pokazujaca i znikajaca sie kontrolke zoltego silnika?No i w koncu czy sluszne bylo by ponowne oddanie mojego skarbka w rece specalisty -i to w warsztacie na sasiedniej ulicy czy lepiej w serwisie Audi poprosic o kolejne rozeznanie ? Prosze o rade, i z gory dziekuje. :roll: :!:
Proszę nie pisać całych postów tekstem pogrubionym!
Proszę nie pisać całych postów tekstem pogrubionym!
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2010, 20:20 przez NOL229FF, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
coś tam złego dzieje się w systemie "uzdatniania" spalin... może to być wszystko... dpf, któraś z sond, czujników temperatury itd...
za mało danych.
Autko podłącz pod kompa i wrzuć tu to co komp wypluje.
Generalnie: bez serwisu (niekoniecznie aso) - chyba się nie obejdzie 8-)
pozdrówki dla Chodzieży
za mało danych.
Autko podłącz pod kompa i wrzuć tu to co komp wypluje.
Generalnie: bez serwisu (niekoniecznie aso) - chyba się nie obejdzie 8-)
pozdrówki dla Chodzieży
Wykonane mody :
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
NOL229FF, kolezanko masz tablice jakie sa w moim regionie polski wiec ci podpowiem w nawiasach kwadratowych podajesz model autka.czyli [a6c6]nastepnie podajesz tresc tematu czyli np.[a6c6]bledy silnika po kolizji i myjni.pozdrawiam
nie pisz duzymi i pogrubbionymi literami.nie wolno.jesli sie nie przywitalas w klubue wejdz na forum do odpowiedniego tematu i napisz kilka slow przywitania.z bledami ci nei pomoge ale widze ze juz sie toba zajeli najlepsi z najlepszych wiec napewno bedzie dobrze.pozdrawiam
[ Dodano: 2010-09-24, 22:36 ]
zmien w swoim profilu rowniez model autka bo c5 bylo bodjarze tylko 2003 lub 4 roku.ty masz obezcny model czyli c6.
nie pisz duzymi i pogrubbionymi literami.nie wolno.jesli sie nie przywitalas w klubue wejdz na forum do odpowiedniego tematu i napisz kilka slow przywitania.z bledami ci nei pomoge ale widze ze juz sie toba zajeli najlepsi z najlepszych wiec napewno bedzie dobrze.pozdrawiam
[ Dodano: 2010-09-24, 22:36 ]
zmien w swoim profilu rowniez model autka bo c5 bylo bodjarze tylko 2003 lub 4 roku.ty masz obezcny model czyli c6.
postaram sie z samego rana poprawic blednie wpisane informacje w profilu. a jesli chodzi o numery tablic to niestety nie pochodza one z Polski -jest to auto zarejestrowane w Niemczech,wiec nie tylko ja sie myle tutaj -pocieszajace :-P .Pozdrawiam pouczajacych i w razie kolejnych zastrzezen chetnie sie o nich dowiem i postaram sie je wszystkie skorygowac ..
[ Dodano: 2010-09-25, 01:03 ]
Podziekowania za ukierunkowanie w sprawie bledu w aucie wraz z pozdrowieniami dla Konina z pomocnikiem na czele.
[ Dodano: 2010-09-25, 01:03 ]
Podziekowania za ukierunkowanie w sprawie bledu w aucie wraz z pozdrowieniami dla Konina z pomocnikiem na czele.
o tym wiedzialem kolezanko bo masz 2 naklejki miedzy cyframi.ja poprostu tylko porownalem je do powiatu olsztynskiego woj warm-maz..uwierz mi ze znam wiekszosc c6 w regionie a jesli jeszcze jezdzila by nia mila pani tobezapelacyjnie bym wiedzial....NOL229FF pisze:jest to auto zarejestrowane w Niemczech,wiec nie tylko ja sie myle tutaj
co do twojej usterki niestety nie obejdzie sie bez wizyty w warsztacie z dobrym sprzetem koputerowym,to na poczatek aby poznac przyczyne.pozniejmozna gdybac co zrobic i gdzie.pozdrawiam
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
podjedz do jakiegos wieksze warsztatu w swojej okolicy na sprawdzenie bledow zapisanych w sterowniku,tam napewno beda mieli sprzet do diagnozy (oczywiscie niech ci je wydrukuja, zapisza ect...)
przedstaw je na forum i bedzie wszystko jasne ...
bo znajac zycie mechanik, ktory zobaczy kobiete na serwisie juz bedzie zacieral rece ...
przedstaw je na forum i bedzie wszystko jasne ...
bo znajac zycie mechanik, ktory zobaczy kobiete na serwisie juz bedzie zacieral rece ...
Tak ,wlasnie dziekujac za sugestie ..kolejny dylemat mi sie nasuwa zwiazany z wyborem miejsca gdzie sie powinnam zwrocic ..temat kobiety tu w tego typu przypadkach jest jak najbardziej na miejscu-moge osobiscie potwierdzic ze wizyty u lakiernika ,mechanika itp gdzie obsluga ( tak to nazwijmy );glownie opierala sie na (tu konkretnie mojej) niewiedzy badz nie doinformowaniu z jakiejs dziedziny poto aby wycciagnac jak najwiecej kasy w sumie za nic .. dlatego moze kilka wskazowek dotyczacych na co zwracac powinnam uwage by ocenic czy jest ktos rzetelny i ze robi to wlasciwie? Czesto zdazalo sie rowniez ,ze wymagano ode mnie bym poprostu zostawila auto i wrocila za kilka godz - gdzie wierzac w slusznosc tak tez robilam co sie okazywalo osoby trzecie samowolnie jezdzily sobie moim autem co wyraznie( nawet kilkadziesiac km sie zdazylo!!) wskazywal licznik ktory kazdorazowo spisuje zostawiajac auto..A na pytanie czy zwrocenie uwagi jeszcze smiano sie ze mnie i urazano sie bo przeciez powinnam byc wdzieczna w ogole za to ze ktos sie zajal moim autem ( oczywiscie koszta byly zawyzane zawsze gdzie chcialam co sama zalatwic ) .Na co wiec powinnam uwazac ,czy konieczne moze byc pozostawienie auta -choc chyba az tyle trwac to nie moze ...hmmm?No i w przyblieniu chociaz ,jaki koszt jest takiej diagnostyki? Wiem banalne moje problemy i z gory dziekuje za podpowiedzi .
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
koszt napewno nie powinin przekroczyc 150zl i napewno nie potzreba zostawiac samochodu.
ale tutaj nasuwa sie pytanie czy nie lepiej za okolo 200zł kupic sobie taki kabel, ktory w przypadku tego samochodu jest tak istotny na wyposarzeniu jak np. gaśnica ...
jesli kumasz wmiare komputery to zczytanie bledow nie powinno zrobic ci wiekszych problemow ...
jedno podlaczenie do kompa 100zl
kabel 200zl i mozesz diagnozowac o kazdej porze dnia i nocy
ale tutaj nasuwa sie pytanie czy nie lepiej za okolo 200zł kupic sobie taki kabel, ktory w przypadku tego samochodu jest tak istotny na wyposarzeniu jak np. gaśnica ...
jesli kumasz wmiare komputery to zczytanie bledow nie powinno zrobic ci wiekszych problemow ...
jedno podlaczenie do kompa 100zl
kabel 200zl i mozesz diagnozowac o kazdej porze dnia i nocy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
za gołą diagnostykę powinnaś zapłacić pi razy oko tyle co za wizytę u doktora (takie ceny widzisz śmieszne... 8-) ), czyli ok. 100-150PLN.
poszukaj kogoś z Forum z Twojej okolicy. Zrobi to gratis i nie przeszlifuje Ci furki.
My tu jesteśmy grzecznymi facetami... 8-)
poszukaj kogoś z Forum z Twojej okolicy. Zrobi to gratis i nie przeszlifuje Ci furki.
My tu jesteśmy grzecznymi facetami... 8-)
Wykonane mody :
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
Dziekuje
Jestescie Wielcy ..w poniedzialek z samego rana zajme sie tym . O tyle o ile ale jednak dysponuje oprocz naiwnosci tez sporym zasobem doswiadczen 8-) ,mysle ze , na poczatek skorzystam raczej z serwisu Audi w Pile .Dziekuje za wskazowki . Jesli chodzi o zakup takiego magicznego kabelka ktory jeszcze bardziej by mnie zespolil z Kruszyna :-P to zaciekawila mnie ta kwestia - musze sie przespac z ta mysla i po serwisie napewno opisujac wrazenia odpowiem tez koledze (Alukard) czy zostane osobista lekarka wlasnego auta czy zostawie to innym ...chodzi o kupno kabla .Jeszcze raz serdeczne ,wielkie dzieki za odpowiedzi - niby male nic a naprawde cieszy :-D Jestem pod wielkim wrazeniem ..
NOL229FF, koleżanko, sąsiadko Nie trzeba daleko szukać. Daj znać czy koło 17-stej masz chwilę czasu to przeskanujemy autko kabelkiem :D Myślę, że do tego czasu się wyrobię.
Pozdrawia klubowicz z szarej A6 :D
Pozdrawia klubowicz z szarej A6 :D
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Wynik skanowania autka:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F1 910 401 P HW: 4F0 907 401 C
Component: 2.7L V6TDI 000CG 0040
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0011382
Shop #: WSC 77542 150 87467
3 Faults Found:
005491 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit
P1573 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 96
Mileage: 174081 km
Time Indication: 0
Date: 2010.07.20
Time: 14:06:40
Freeze Frame:
RPM: 1344 /min
Torque: 27.3 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.16 V
Bin. Bits: 0
Bin. Bits: 0
Bin. Bits: 0
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 66
Mileage: 176570 km
Time Indication: 0
Date: 2010.08.09
Time: 14:13:24
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 62.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.76 V
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
005662 - Glowplug for Cylinder 5 (Q15): Open Circuit
P161E - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 177842 km
Time Indication: 0
Date: 2010.08.31
Time: 06:01:17
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 101.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.68 V
Duty Cycle: 22.9 %
Temperature: 12.6°C
Po skasowaniu wracają:
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 180419 km
Time Indication: 0
Date: 2010.09.25
Time: 16:49:32
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 11.93 V
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5 %
005491 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit
P1573 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 180419 km
Time Indication: 0
Date: 2010.09.25
Time: 16:49:32
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 11.93 V
Bin. Bits: 1
Bin. Bits: 1
Bin. Bits: 1
Jak dla mnie lewa poducha pod silnikiem do sprawdzenia (to samo u mnie) )
Dalej to już panowie musicie pomóc
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F1 910 401 P HW: 4F0 907 401 C
Component: 2.7L V6TDI 000CG 0040
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0011382
Shop #: WSC 77542 150 87467
3 Faults Found:
005491 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit
P1573 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 96
Mileage: 174081 km
Time Indication: 0
Date: 2010.07.20
Time: 14:06:40
Freeze Frame:
RPM: 1344 /min
Torque: 27.3 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.16 V
Bin. Bits: 0
Bin. Bits: 0
Bin. Bits: 0
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 66
Mileage: 176570 km
Time Indication: 0
Date: 2010.08.09
Time: 14:13:24
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 62.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.76 V
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
005662 - Glowplug for Cylinder 5 (Q15): Open Circuit
P161E - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 177842 km
Time Indication: 0
Date: 2010.08.31
Time: 06:01:17
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 101.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.68 V
Duty Cycle: 22.9 %
Temperature: 12.6°C
Po skasowaniu wracają:
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 180419 km
Time Indication: 0
Date: 2010.09.25
Time: 16:49:32
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 11.93 V
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5 %
005491 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit
P1573 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 180419 km
Time Indication: 0
Date: 2010.09.25
Time: 16:49:32
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 11.93 V
Bin. Bits: 1
Bin. Bits: 1
Bin. Bits: 1
Jak dla mnie lewa poducha pod silnikiem do sprawdzenia (to samo u mnie) )
Dalej to już panowie musicie pomóc
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga