Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c6] wyłączenie/naprawa kontrolki zapięcia pasów

Elektryka
ODPOWIEDZ
scrap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 01 wrz 2010, 13:25
Lokalizacja: Warszawa

[a6 c6] wyłączenie/naprawa kontrolki zapięcia pasów

Post autor: scrap » 20 wrz 2010, 20:26

problem następujący : czujnik nie wykrywa zapięcia pasów kierowcy i wściekle pika parę minut po ruszeniu. Psikanie WD 40 w zatrzask nie pomogło, więc chyba nic mechanicznego. Jak się "dopchnie" to widać, że na chwilę łapie i od razu spowrotem pika.

Doszedłem, że mam dwie opcje poradzenia sobie z problemem :

1. naprawa czujnika

2. wyłączenie ustrojstwa

i teraz pytanie o drugą opcję - stwierdziłem, że warto jak już jest okazja zaopatrzyć się w kabelek i mieć na przyszłość (planuję dołożyć BT, upgrade softu, itp) - w jaki kabelek i soft się najlepiej zaopatrzyć, żeby takie rzeczy móc robić?

Audi A6 C6 2008 r
2.7TDI 180KM Quattro Tiptronic
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2010, 21:12 przez scrap, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rav1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 14 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav1982 » 22 wrz 2010, 18:39

A czy przypadkiem nie wystarczyło by rozłączenie wtyczki, która wychodzi z klamry do zapinania pasów i znajduje się pod fotelem...???

scrap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 01 wrz 2010, 13:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: scrap » 23 wrz 2010, 21:50

Hm, zaopatrzyłem się właśnie w interfejs VAG Commander K+CAN, ale kicha - jak tym dostać się do ustawień czujnika??? Obawiam się też, że rozpięcie to by tylko spowodowało, że będzie non stop wyć...

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 24 wrz 2010, 07:52

było już opisane.Poszukaj dobrze na forum.
Trzeba zmienić jedną literkę w kodowaniu.
Niestety ten twój fejsik bardziej się nadaje do cofania liczników w starych rzepach niż do odczytu bloków pomiarowych czy zmiany kodowania, loginó itp.

scrap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 01 wrz 2010, 13:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: scrap » 24 wrz 2010, 13:31

Właśnie się zorientowałem :( Jaki fejs się bardziej nadaje do celów bardziej tuningowych niż hakerskich? Znalazłem na forum opis zmiany, ale wymaga wejścia do 17 Instrument cluster a nijak tego nie mogę zrobić z użyciem Commandera... Może trzeba jakiś konkretny soft do niego podpiąć?

Aha - po pierwszych zabawach mam efekt uboczny - przy otwarciu z pilota otwiera się wszystko - łącznie ze schowkiem pasażera :)

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 24 wrz 2010, 13:47

kolega ma podobne hocki klocki
Po skasowaniu inspekcji przestało działać MMI.
Do bezpiecznej zabawy najlepszy jest VCDS.

scrap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 01 wrz 2010, 13:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: scrap » 24 wrz 2010, 13:58

Ile kosztuje VCDS i gdzie go można dostać?

PS. Jest może jakiś chętny kupiec na VAG Commandera ?

crn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 276
Rejestracja: 17 sty 2010, 20:57
Lokalizacja: PCH

Post autor: crn » 24 wrz 2010, 15:36

scrap pisze:Właśnie się zorientowałem :( Jaki fejs się bardziej nadaje do celów bardziej tuningowych niż hakerskich? Znalazłem na forum opis zmiany, ale wymaga wejścia do 17 Instrument cluster a nijak tego nie mogę zrobić z użyciem Commandera... Może trzeba jakiś konkretny soft do niego podpiąć?

Aha - po pierwszych zabawach mam efekt uboczny - przy otwarciu z pilota otwiera się wszystko - łącznie ze schowkiem pasażera :)
Z tym schowkiem to poważnie?
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip

scrap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 01 wrz 2010, 13:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: scrap » 25 wrz 2010, 09:49

co do schowka - na serio. poczatkowo bylo zabawne. nie wiedzialem, ze on tez jest do zamka podlaczony...

PS. Sprawdzone - przypadkowe przestawienie ustawień centralnego zamkna w MMI - działa już poprawnie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja