Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Pomoc w wymianie zestawu grającego.

Car Audio
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dante
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[A6 C5] Pomoc w wymianie zestawu grającego.

Post autor: Dante » 22 wrz 2010, 13:48

Witam.

Chciałbym powoli zamieniać audio w moim aucie i bardzo mi zależy na początkowej,profesjonalnej porady, ponieważ jestem zielony w tych sprawach...a co do dźwięku to jestem naprawdę wybredny. 8-)

Przeleciałem parę stron tutaj, nigdzie nie mogłem znaleźć precyzyjnej odpowiedzi, która dałaby początek mojej pracy nad autkiem.

Chciałbym najpierw wymienić radio i standardowe głośniki Bose w drzwiach na okrągłe 17-tki.
Radio:Pioneer DEH-P88RS-II
4xgłośniki: Pioneer TS-E1702is
Krytyka jak najbardziej wskazana. I chciałbym mieć jedną markę w aucie... :)

Teraz pomoc:
-Czy napotkają mnie dodatkowe koszta? (np.nowe-lepsze kable, otwory 17cm w miejsce prostokątnych Bose, wytłumienie drzwi[czy to konieczne?])
-Jeżeli usunę głośniki Bose(chyba 4, na każde drzwi 1,[mogę się mylić]) to mogę zastać mniejszą jakość dźwięku niż przed zmianą?--> Słucham refleksyjnego hiphopu, więc zależy mi na bassie i wyrazistym wokalu.
-jest problem jeszcze z subwooferem, ale to w późniejszym czasie. Czy aktywny, czy nie.Jak nie to jaki wzmacniacz? Jaki z pionka jest dobry? I gdzie go zamontować, żeby dźwięk nie obijał się tylko w w moje plecy...
-Chciałbym się coś dowiedzieć o tym systemie Bose, ponieważ jak wsiadłem pierwszy raz do auta i załączyłem przypadkiem Lila Wayne'a- A milli to byłem zaczarowany dźwiękiem jaki się wydobywał z auta. :shock:
I dlatego chciałbym iść w tym kierunku, z jeszcze "idealniejszym" odsłuchem muzyki.

Nie wiem, czy mam objawy audiofila, który nie wie jak stworzyć bez żadnej wiedzy nowe brzmienie, ale proszę o pomoc. :oops:

Pozdrawiam i z góry dziękuję za trud jaki włożyliście w posty. <piwo>

Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem stosując tagi!
Poprawiłem!