witam.....
zakupiłem audi a6 2,5tdi 140 kucy .z 1995 r z starą jednostką napedowwą
bardzo szybko
okazalo sie ze silnik był zalany jakimś "doktorkiem" i okazal sie szmelcem
zakupiłem nowy motor ,został przełozony u znajomego mechanika i zaczeły sie problemy
silnik chodzi na ok 2 tys obrotach,mruga kontrolka swiec zarowych,obrotomierz pokazuje normalne obroty czyli ok 800.
nie wiem jakie byly bledy,,,,,tego sie nie dowiedzialem nadal jest jeden....
kąt wyprzedzenia zapłonu cos koło 26 stopni...nie wiem czy dokładnie przytoczylem?
silnik ma wysokie obroty i reaguje na pedał gazu,jezdilem niem kilka dni gdy mech był na urlopie.zbiera sie dobrze i nie traci mocy.gdzy sie juz rozpedzi na kazdym biegu do tych 2 tys zaczyna hamowac silnikem ,zwalnia poprostu... po wcisnieciu sprzegla znowu sie rozkreca do 2.
mechanik podejrzewał ze cos z pompą
jak zdejmie dekiel to recznie da sie ustawic wolne obroty,ostatnio stwierdzil ze nie moze zsynchronizowac walu z pompą.....
pompa wtryskowa i komputer zostaly od starego motoru.
byłem u szpeca podpioł do vaga wykasowal wszystkie błedy i nadal jest to samo
od dwuch tygodni samochod stoi w warsztacie i nie bardzo wiemy co z tym fantem zrobic???
moze ktos mial podobne doswiadczenia??????????
czekam na sugestie.....
[a6 c4 2,5tdi]brak wolnych obrotów
Andi 2.5 tdi pisze:Witam ,kat wyprzedzenia zaplonu powinien byc w zakresie 50-65 czasem deko wyzej,teraz masz duzo za malo i dlatego jest taki efekt,
wspomniana migajaca kontrolka zniknie , jezeli kat wyprzedzenia bedzie ustawiony prawidlowo
[ Dodano: 2010-09-18, 15:12 ]
poczytaj :
100-c4a6-c425-tdi-aat-aelhowtozmiana-ka ... t12329.htm
to tez jest powodem wysokich obrotów?
wielkie dzieki........Andi 2.5 tdi pisze:http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=246
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=76
tylko pamietaj ze gniazdo w aucie to OBD1, do pierwszego potrzebna jest redukcja dodatkowo(koszt 25/30 zl),
w drugim wszystko jest , masz wybor
mam nadzieje ze to jest to
a z tymi mechanikami to jest masakra
Kolego. Mechanikowi powiedz żeby:
1. ustawił statyczny kąt wtrysku na 0,35mm na pompie albo na 4stopnie BTDC VAGiem (około 70jednostek VAG w 000BS).
2. ustawił poprawnie dawkę paliwa na rozgrzanym silniku na 3,5-4mg/suw.
3. sprawdził czy aby napewno dobrze ustawił rozrząd (NA BLOKADY, NIE NA MAZAKI!!!!)
1. ustawił statyczny kąt wtrysku na 0,35mm na pompie albo na 4stopnie BTDC VAGiem (około 70jednostek VAG w 000BS).
2. ustawił poprawnie dawkę paliwa na rozgrzanym silniku na 3,5-4mg/suw.
3. sprawdził czy aby napewno dobrze ustawił rozrząd (NA BLOKADY, NIE NA MAZAKI!!!!)
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5 TDI AKE QUATTRO Manual
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5 TDI AKE QUATTRO Manual
oki dzieki...k44761 pisze:Kolego. Mechanikowi powiedz żeby:
1. ustawił statyczny kąt wtrysku na 0,35mm na pompie albo na 4stopnie BTDC VAGiem (około 70jednostek VAG w 000BS).
2. ustawił poprawnie dawkę paliwa na rozgrzanym silniku na 3,5-4mg/suw.
3. sprawdził czy aby napewno dobrze ustawił rozrząd (NA BLOKADY, NIE NA MAZAKI!!!!)
myslisz ze to jest to?
oki dzieki....czekam na vaga i sprobuje sam to zrobic :mrgreen:k44761 pisze:nie wiem czy to to, ale to są podstawy które MUSISZ mieć dobrze poustawiane żeby myśleć cokolwiek dalej...
[ Dodano: 2010-09-28, 19:21 ]
mechanika pogonilem w diabły...gamon...k44761 pisze:Kolego. Mechanikowi powiedz żeby:
1. ustawił statyczny kąt wtrysku na 0,35mm na pompie albo na 4stopnie BTDC VAGiem (około 70jednostek VAG w 000BS).
2. ustawił poprawnie dawkę paliwa na rozgrzanym silniku na 3,5-4mg/suw.
3. sprawdził czy aby napewno dobrze ustawił rozrząd (NA BLOKADY, NIE NA MAZAKI!!!!)
kupilem niebieski kabelek i sciągnołem vag 4,9 pl
dzis podpiolem i wyskoczył mi błąd:
Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - G80, Czujnik uniesienia igły - G80
wynika ze musze wymienic wtrysk sterujący,,,,mam z poprzedniegi silnika wiec zamienie
narazie nic o kacie nie wyswietla
podpowiesz mi jak sie ustawia tą dawke?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga