[a6 c4 AEL] o co chodzi z doładowaniem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 29 lip 2008, 21:05
- Lokalizacja: Augustów
krs2919 napisal:
"a tu kolejny-zonk- zawór zwiesił się na niecałe 3/4 po otwarciu i sobie tak został, oczywiście znowu-spray do gaźników i kompresor i zaczął hulać jak nowy" i to bylo głownym powodem niedoladowania zapieczony zawor upustowy
napisal:
"Przyczyną tego wszystkiego była uszkodzona rura od interkulerra do filtra powietrza (podejrzewam, że zasysał za mało powietrza zaczął dymić na czarno, bo zbyt bogata mieszanka w paliwo i cienkie rurki zaczęły się zapychać sadzą, a kiedy już ciśnienie w końcu nie doszło do gruchy to stanęła jak stanęła). " - zaden waz nie idzie od IC do filtra powietrza moze chodzi ci o waz od IC do kolektora ssacego :?:
jezeli to wszystko naprawiles to fura powinna dostac skrzydel hehe, zmierz od razu ile turbo pompuje
"a tu kolejny-zonk- zawór zwiesił się na niecałe 3/4 po otwarciu i sobie tak został, oczywiście znowu-spray do gaźników i kompresor i zaczął hulać jak nowy" i to bylo głownym powodem niedoladowania zapieczony zawor upustowy
napisal:
"Przyczyną tego wszystkiego była uszkodzona rura od interkulerra do filtra powietrza (podejrzewam, że zasysał za mało powietrza zaczął dymić na czarno, bo zbyt bogata mieszanka w paliwo i cienkie rurki zaczęły się zapychać sadzą, a kiedy już ciśnienie w końcu nie doszło do gruchy to stanęła jak stanęła). " - zaden waz nie idzie od IC do filtra powietrza moze chodzi ci o waz od IC do kolektora ssacego :?:
jezeli to wszystko naprawiles to fura powinna dostac skrzydel hehe, zmierz od razu ile turbo pompuje
to co vag pokazuje czyli np okolo 1986mbar to jest cisnienie atmosferyczne ( 1000mbar ) + cisnienie doladowania a ty mierzac manometrem mierzysz samo cisnienie doladowania czyli taka jak kolega pisze max 0,9bar (900mbar) czyli od pokazywanego cisnienia przez vag odejmujesz 1000mbar i masz ile wynosi cisnienie dolad.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Oświęcim
no i w końcu to kumam, dzięki. A le mam jeszcze jedno pytanie, na Vagu pokazuje dwa ciśnienia różniące się od siebie jedno ok. 1010 a drugie ok. 989, mam pytanie po wciśnięciu pedału na max. 1010 zostaje bez zmian, a 989 rośnie na max do 1300. Natomiast manometr przy kolektorze pokazuje 0,9 , chyba jest tu jakaś duża rozbieżność, Nie kumam tego. karolp1jak to wytłumaczyć? czy jest uszkodzony czujnik doładowania?
jest to napewno gr 010 i 2 kolumna ktora pokazuje cisnienie atmosferyczne a 3 pokazuje cisnienie doladoawania ktore u cibie powinno wynosic okolo max 1986mbar, cisnienie doladowania sprawdza sie w grupie 011 i z kolumny 3 czyli cis rzeczywiste powinno sie pokrywac z kolumna 2 cis zadane, jak pokazuje manometr 0,9bara a na vagu widac 1300mbar to moze byc czujnik cisnienia doladowania, moze wezyk uszkodzony od czujnika cis dol lub ty z manometru zle odczytujesz, zrob logi dynamiczne gr 001, 003, 008, 011 wklei tutaj i wszystko bedzie widac oraz odczytaj bledy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Oświęcim
ok postaram się jutro to zrobić jeżeli gość mnie nie wykiwa, na razie dzięki, pozdro
[ Dodano: 2010-09-17, 11:29 ]
to są jego logi dynamiczne, dodam że w czasie była zmieniana ustawienia przepływki, oraz zapłon pompom, bo był przestawiony
Dodano: 2010-09-17, 12:02
:lol:
[ Dodano: 2010-09-17, 12:16 ]
czemu ich nie widać?
[ Dodano: 2010-09-17, 12:28 ]
:-? :-?
[ Dodano: 2010-09-17, 13:15 ]
proszę o ocenę, co jest nie tak, już jest lepiej, ale na maxa turbo daje 1700, chyba mało, a dziwne jest że w zakresie ok. 3tyś.obr.
[ Dodano: 2010-09-21, 14:05 ]
Koledzy proszę o jakąś opinię czy jest dobrze, czy coś jeszcze można z tym zrobić, mam nadzieję, że widać na logach wszystko, bo nie wiem jak je dodać żeby były widoczne na stronie w temacie rozmowy :roll:
[ Dodano: 2010-09-17, 11:29 ]
to są jego logi dynamiczne, dodam że w czasie była zmieniana ustawienia przepływki, oraz zapłon pompom, bo był przestawiony
Dodano: 2010-09-17, 12:02
:lol:
[ Dodano: 2010-09-17, 12:16 ]
czemu ich nie widać?
[ Dodano: 2010-09-17, 12:28 ]
:-? :-?
[ Dodano: 2010-09-17, 13:15 ]
proszę o ocenę, co jest nie tak, już jest lepiej, ale na maxa turbo daje 1700, chyba mało, a dziwne jest że w zakresie ok. 3tyś.obr.
[ Dodano: 2010-09-21, 14:05 ]
Koledzy proszę o jakąś opinię czy jest dobrze, czy coś jeszcze można z tym zrobić, mam nadzieję, że widać na logach wszystko, bo nie wiem jak je dodać żeby były widoczne na stronie w temacie rozmowy :roll:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Oświęcim
Lech dzięki za podpowiedź, mam nadzieję, że teraz będzie dobrze, więc proszę o ocenę
http://vaglog.rtnet.pl/krs2919_23113.html
http://vaglog.rtnet.pl/krs2919_23112.html
http://vaglog.rtnet.pl/krs2919_23114.html
http://vaglog.rtnet.pl/krs2919_23115.html
http://vaglog.rtnet.pl/krs2919_23113.html
http://vaglog.rtnet.pl/krs2919_23112.html
http://vaglog.rtnet.pl/krs2919_23114.html
http://vaglog.rtnet.pl/krs2919_23115.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga