Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c4 AEL] o co chodzi z doładowaniem?

Silniki wysokoprężne
gdobrydnio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 29 lip 2008, 21:05
Lokalizacja: Augustów

Post autor: gdobrydnio » 13 wrz 2010, 15:56

Dzięki na pewno się przyda.

karolp1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 24 sie 2009, 09:26
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karolp1 » 14 wrz 2010, 14:26

krs2919 napisal:
"a tu kolejny-zonk- zawór zwiesił się na niecałe 3/4 po otwarciu i sobie tak został, oczywiście znowu-spray do gaźników i kompresor i zaczął hulać jak nowy" i to bylo głownym powodem niedoladowania zapieczony zawor upustowy
napisal:
"Przyczyną tego wszystkiego była uszkodzona rura od interkulerra do filtra powietrza (podejrzewam, że zasysał za mało powietrza zaczął dymić na czarno, bo zbyt bogata mieszanka w paliwo i cienkie rurki zaczęły się zapychać sadzą, a kiedy już ciśnienie w końcu nie doszło do gruchy to stanęła jak stanęła). " - zaden waz nie idzie od IC do filtra powietrza moze chodzi ci o waz od IC do kolektora ssacego :?:
jezeli to wszystko naprawiles to fura powinna dostac skrzydel hehe, zmierz od razu ile turbo pompuje

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 14 wrz 2010, 14:30

karolp1 dzięki za poprawkę , oczywiście że chodzi o wąż z IC do ssącego, sorki nie zauważyłem błędu, jutro będę podpinał pod Vag i zobaczymy co teraz pokaże. Pozdro

karolp1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 24 sie 2009, 09:26
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karolp1 » 14 wrz 2010, 14:51

wstaw logi od razu to bedzie wszystko widac pozdro
Audi a6 c4 1.9tdi 140KM :D

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 14 wrz 2010, 14:57

ostatnio chciałem to zrobić, ale gość u którego to robię mówi, że nie ma czasu, ale podejrzewam że nie potrafi

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 15 wrz 2010, 13:43

chyba nie do końca Lechu, dzisiaj zmierzył mi gość i nie jest tak jak ma być, na kolektorze manometrem wyszło tylko 0,9bar(poprzednio 0,3), lekka poprawa, ale nie jest to i nie wiem co dalej. Niby ma mi zrobić dynamiczne w piątek, ale i tak pewnie jest coś nie tak, ale co?

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 16 wrz 2010, 08:06

to ile w końcu powinno dawać turbo, słyszałem że ok. 2 bar, ma pokazywać Vag, to dlaczego tylko 0,9bar, jest na kolektorze?

karolp1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 24 sie 2009, 09:26
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karolp1 » 16 wrz 2010, 09:30

to co vag pokazuje czyli np okolo 1986mbar to jest cisnienie atmosferyczne ( 1000mbar ) + cisnienie doladowania a ty mierzac manometrem mierzysz samo cisnienie doladowania czyli taka jak kolega pisze max 0,9bar (900mbar) czyli od pokazywanego cisnienia przez vag odejmujesz 1000mbar i masz ile wynosi cisnienie dolad. ;-)

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 16 wrz 2010, 10:08

no i w końcu to kumam, dzięki. A le mam jeszcze jedno pytanie, na Vagu pokazuje dwa ciśnienia różniące się od siebie jedno ok. 1010 a drugie ok. 989, mam pytanie po wciśnięciu pedału na max. 1010 zostaje bez zmian, a 989 rośnie na max do 1300. Natomiast manometr przy kolektorze pokazuje 0,9 , chyba jest tu jakaś duża rozbieżność, Nie kumam tego. karolp1jak to wytłumaczyć? czy jest uszkodzony czujnik doładowania?

karolp1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 24 sie 2009, 09:26
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karolp1 » 16 wrz 2010, 11:57

jest to napewno gr 010 i 2 kolumna ktora pokazuje cisnienie atmosferyczne a 3 pokazuje cisnienie doladoawania ktore u cibie powinno wynosic okolo max 1986mbar, cisnienie doladowania sprawdza sie w grupie 011 i z kolumny 3 czyli cis rzeczywiste powinno sie pokrywac z kolumna 2 cis zadane, jak pokazuje manometr 0,9bara a na vagu widac 1300mbar to moze byc czujnik cisnienia doladowania, moze wezyk uszkodzony od czujnika cis dol lub ty z manometru zle odczytujesz, zrob logi dynamiczne gr 001, 003, 008, 011 wklei tutaj i wszystko bedzie widac oraz odczytaj bledy

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 16 wrz 2010, 13:35

ok postaram się jutro to zrobić jeżeli gość mnie nie wykiwa, na razie dzięki, pozdro <ok>

[ Dodano: 2010-09-17, 11:29 ]
to są jego logi dynamiczne, dodam że w czasie była zmieniana ustawienia przepływki, oraz zapłon pompom, bo był przestawiony

Dodano: 2010-09-17, 12:02
:lol:

[ Dodano: 2010-09-17, 12:16 ]
czemu ich nie widać?

[ Dodano: 2010-09-17, 12:28 ]
:-? :-?

[ Dodano: 2010-09-17, 13:15 ]
proszę o ocenę, co jest nie tak, już jest lepiej, ale na maxa turbo daje 1700, chyba mało, a dziwne jest że w zakresie ok. 3tyś.obr.

[ Dodano: 2010-09-21, 14:05 ]
Koledzy proszę o jakąś opinię czy jest dobrze, czy coś jeszcze można z tym zrobić, mam nadzieję, że widać na logach wszystko, bo nie wiem jak je dodać żeby były widoczne na stronie w temacie rozmowy :roll:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 22 wrz 2010, 19:00


karolp1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 24 sie 2009, 09:26
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karolp1 » 24 wrz 2010, 11:56

mozesz miec tez zawor upustowy zle wyregulowany lub nieszczelny egr, wypnij wtyczke od n75 i sie przejedz lub wypnij wezyk z gruszki od turba, cis doladowania powinno byc ponad 1bar i komp powinien odciac dawke
Audi a6 c4 1.9tdi 140KM :D

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 24 wrz 2010, 13:48

a który to N75?

Awatar użytkownika
Rikimaru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Rikimaru » 24 wrz 2010, 19:12

Zawór n75 jest przy ścianie grodziowej, zaraz za paskiem od pompy wtryskowej

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga