Witam
Mam problem w Audi A6 w silniku 1.8T. Silnik zrobił się strasznie mułowaty i nie chce się za bardzo wkręcać i rozpędzać. Dodatkowo słychac buczenie w trakcie jazdy. Z zrobionych logow wynika że boost jest ok natomiast martwi mnie boost duty cycle. przy pełnym bucie maksymalnie osiaga 30%. W momencie pojawienia się buczenia w czasie jazdy skacze on do 75%, przy delikatnie wcisnietym gazie ma 0-15%. Podejrzewam zawor n75 czy słusznie. Dodatkowo zamieszczam logi co prawda nie zrobione porzadnie ale tylko na takie moglem sobie pozwolić. Dodatkowo przepływka przy 5000obr ma 109g/s czy to nie za mało. Dodam ze auto jest z automatyczną skrzynią biegów.
Pozdrawiam
Maciek
[C5 1.8t 150KM]Słaby sillnik, nie wkręca sie na obroty
[C5 1.8t 150KM]Słaby sillnik, nie wkręca sie na obroty
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2010, 11:23 przez macx15, łącznie zmieniany 1 raz.
mam identyczny problem ale nie wiem co sie stało wymieniłem zawór n75 na nowy i dalej jest tak samo. jak znajdziesz przyczyne daj znać
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2010, 09:22 przez krz221, łącznie zmieniany 1 raz.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa