ja mam taka zasade
auto sie rozgrzeje to mu daje w palnik i gdy tylko możliwe rozkrecxam go ponad 4tys/obr :mrgreen:
auto do tej pory czuje sie wysmienicie
Charczenie chyba turbo[a6c5]1.9
W instrukcji jest napisane że:
zmiana biegów na niższe powinna być poniżej 1500 obr natomiast w odwrotnej sytuacji nie powinna wchodzić na czerwone pole.
Bo widzę że bez konkretów piszesz.
zmiana biegów na niższe powinna być poniżej 1500 obr natomiast w odwrotnej sytuacji nie powinna wchodzić na czerwone pole.
W takim razie Twoim zdaniem do ilu powinno się zmieniać biegi max?jak na 1 do 2800 sporo jak dla tdi i pierwszego biegu
Bo widzę że bez konkretów piszesz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
Re: Charczenie chyba turbo[a6c5]1.9
czesc monika . musze Ciabie przeprosic i racje przyznac :oops: ze 2800 obr/min przy zmianie biegy 1 na 2 i 2 na 3 to dobre obroty . na wyzszych biegach z 3 na 4 i wyzej mozna robic przy niższych obrotach . sprawdzałem w ksiazce i fizycznie podczas jazdy . raz jeszcze przepraszam .MONIKAAA pisze:Hej otóż mam problem typu ,że jak zmieniam bieg z 1 na 2 (tak przy 2000-2800 obr)i z 2 na 3 słychać takie jakby charczenie i nie jestem pewna czy to jest naturalny odgłos turbiny czy coś innego. Dziwne.
Wogóle jak się sprawdza turbo czy wszystko jest ok?
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
auto kreci sie miedzy ~900 obr/min a nawet do 4500 tys/obr i stwierdzenie tutaj ze 2800obr/min jest katowaniem silnika to bzdura jakiej swiat nie widzial ...
(pozniej zaczynaja sie posty auto nie jedzie , turbina nie pompuje ... ect )
zakres ten jest po to aby w pelni go wykorzystywac, przestancie wypisywac takie bzdury
bieg mozna zmieniac przy 2 tys obr jak i 4 tys obr i zadna z tych zmian napewno nie szkodzi silnikowi a co dopiero skrzyni :roll:
(pozniej zaczynaja sie posty auto nie jedzie , turbina nie pompuje ... ect )
zakres ten jest po to aby w pelni go wykorzystywac, przestancie wypisywac takie bzdury
bieg mozna zmieniac przy 2 tys obr jak i 4 tys obr i zadna z tych zmian napewno nie szkodzi silnikowi a co dopiero skrzyni :roll:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 lip 2010, 22:06
- Imię: Sebastian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdańsk
je jedyneczke uzywam tylko po to zeby sie odepchnac i potem dwojeczka no i oczywiscie ze 3500 to tak spoko
treść podpisu niezgodna z regulaminem
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga