Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 2.8 193KM APR] Niebieski dym po odpaleniu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krychu30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 15 kwie 2010, 11:07
Lokalizacja: Turek/Wielkopolskie

[A6 C4 2.8 193KM APR] Niebieski dym po odpaleniu

Post autor: krychu30 » 02 wrz 2010, 20:21

Witam,
w silniku ostatnio wymieniłem uszczelniacze zaworowe (Corteca) i byłem bardzo zadowolony bo silnik nie puszczał wcale dymka. Temperatura otoczenia była w granicach 25 st. celc. Ostatnio gdy temperatura spadła 10-13 st. celc. mam mały problem z odpaleniem (muszę dłużej kręcić rozrusznikiem) a jak już silnik załapie to puszcza przez jakieś 4-5s niebieski dymek (nie jest to para). Czy z kolegów miał może taką sytuację, posiadam VAG jak coś zawsze mogę podpiąć i coś posprawdzać.
Za sugestie i odpowiedzi z góry dziękuje
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/Audi80#


(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/AudiA628V630V#

Rico C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 28 lip 2009, 23:11
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Rico C4 » 02 wrz 2010, 20:42

Kolego po odpaleniu to normalna sprawa- gorzej byś miał jak silnik jest np rozgrzany i stoisz na światłach i dymi się na siwo wtedy miałbyś powody do zmartwień. Jak olej ci nie ginie to wszystko jest ok
było C4 AEL quattro

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 02 wrz 2010, 21:57

4-5s po odpaleniu tym się nie przejmuj, gorzej że dłużej musisz kręcić rozrusznikiem - akumulator masz dobry??

Awatar użytkownika
krychu30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 15 kwie 2010, 11:07
Lokalizacja: Turek/Wielkopolskie

Post autor: krychu30 » 04 wrz 2010, 15:26

Znalazłem przyczynę mojego niebieskiego dymu :-) już jestem spokojny. A przyczyną jest dodatek do LPG tzn. Lubryfikator to właśnie on po odpaleniu dawkuje za dużą dawkę płynu w układ stąd ten dym jasno-niebieski.
Jeżeli chodzi o dłuższe kręcenie to wina raczej leży od niedziałającego czujnika pozycji wałka na pierwszej głowicy.
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/Audi80#


(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/AudiA628V630V#

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga